Skocz do zawartości

Pawel_Piskadlo

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Pawel_Piskadlo

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    Complay
  • Imię
    Paweł
  • Nazwisko
    Piskadło

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://www.seolight.pl
  • Jabber
    pablop@jabbim.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Zainteresowania
    Programowanie, technologie internetowe, SEO, e-marketing
  1. Nowy algorytm Google

    Tak naprawdę drobne zmiany wprowadzane są nieustannie. Ze swojej strony niczego szczególnego nie zauważyłem.
  2. Nowy algorytm Google

    W tym momencie najbardziej liczy się dobra optymalizacja strony i linki pochodzące z wartościowych stron, ale z odpowiednim zróżnicowaniem anchorów. Z moich testów wynika, że maksymalnie 20% anchorów powinno dotyczyć pozycjonowanych fraz. Reszta to ich różne odmiany, frazy brandowe itp.
  3. Panowie, sądzę że należy zapytać najpierw o przybliżony budżet wspomnianego tutaj Klienta. Oczywistym jest, że przy dzisiejszych dynamicznych zmianach w algorytmach wyszukiwarek nie ma sensu stawiać na tylko jeden rodzaj promocji w internecie. Moim zdaniem warto połączyć pozycjonowanie z reklamą. Co to oznacza? Stworzyć zoptymalizowaną witrynę, która (jak już ktoś wspomniał wcześniej) będzie się prawie samodzielnie pozycjonować na mniej popularne frazy, a resztę budżetu przeznaczyć na reklamę (AdWords, marketing szeptany itp.).
×