ja bym zgłosił to d oUrzędu konkurencji i konsumentów. Postraszył ich, że nie wywiązują się z umowy i bez rzadnych konsekwenci zerwał z nimi umowę. Tez tak miałem kiedyś .Zamawiałem usługę internetową w UPC, oszukiwali na prędkości wysyłanego i odbieranego tranferu. Zrobiłem kilkadziesiąt speed testów. I wszystkie pokazywały zmniejszony transfer. Zgłosiłem do nich tą informację, nie odpowiadali. Zgłosiłem kolejny raz też nie odpowiadali. Za 3 razem postraszyłem ich Urzędem Konkurencji i Konsumentów. Odpowiedzieli grzecznie i przeprosili za problemy techniczne. Przyszedł serwis naprawi nie wiem nawet do dzis co.... to chyba była tylk ozmyłka,że jakieś problem "kablowy" był. jednak tego samego dnia maiłem pieknie smigający internet.
W moje pracy akurat dostep do szybkiego interentu to podstawa. Rok temu otworzyłem swoją firmę zaciągnałem kredyt na firmę. I działam ,a od ponad tygodnia byłem uziemniony z powodu słabego transferu. Na kazdym kroku człowieka chca oskubac. Trzeba sie bronić ękoma i nogami, bo inaczej rzeczywiscie zostanie na tobie tylko goła skóra.