Pozwolę sobie ustosunkować się do zarzutów użytkownika muchar.
Otrzmaliśmy z formularza kontaktowego wiadomość o treści:
I to wszystko. Zatem nie jest to oczywista wiadomość w relacji firma <-> klient dlatego naszą odpowiedzią był e-mail o treści:
Na co użytkownik odpowiedział niegrzecznie, wręcz agresywnie, a do takich klientów wygląda na to, że nasza oferta nie jest skierowana. I dobrze chyba w tym wypadku dla obu stron. Jeśli Pan muchar sobie życzy możemy wiadomość również przytoczyć.
Proszę sobie zatem samemu odpowiedzieć, która ze stron w tej relacji jest tą negatywną.
Natomiast jeśli chodzi o telefon kontaktowy to zdecydowaliśmy się go na okres testowy wycofać ponieważ w praktyce 90% telefonów sprowadzała się i tak do napisania e-maila z wszystkimi szczegółami/pytaniami.
E-mail/wiadomość z formularza kontaktowego jest kierowany od razu do osoby, która dany problem obsłuży bez dodatkowego pośredniczenia przez telefon co skraca w praktyce czas rozwiązania problemu czy rozwiania wątpliwości. I jak na razie do tej pory absolutnie nikt z obecnych klientów nie skarży się na brak kontaktu przez telefon.