Dokładnie tak. Jak masz problem, i szukasz telefonu, żeby do nich zadzwonić ... to się okazuje, że tego telefonu nigdzie nie opublikowali. Natomiast jak przez internetowy serwis zgłaszania problemu ... zgłosisz problem, to za trzy dni odpowiedzą, najczęściej wymijająco i nie na temat. Natomiast w kwestii "numeru telefonu" - zostałem poinformowany, że "prawo do korzystania z możliwości dzwonienia do hostinger.pl i zadawania pytań mają wyłącznie użytkownicy, którzy "UPGRADE'owali się" do płatnych serwisów.
Ależ oczywiście. Ja nie mam nic przeciwko płaceniu.
Z miłą chęcią .. płacę, ale innej firmie.
Firma się nazywa http://www.jchost.pl
Z największą przyjemnością jej płacę. A ceny mają bardzo przystępne, jak na poziom obsługi, kontaktowość, wsparcie techniczne, rozwiązywanie problemów na gorąco itp itp. (problem miałem, że nie wiedziałem, jak te moje strony / bazy danych itp itp przenieść z tego hostingera na jchost.pl
Od czasu kiedy zacząłem korzystać z ich usług - .... to w zasadzie w ogóle zapomniałem, że jest coś takiego jak "hosting". TO PO PROSTU DZIAŁA !!
Ta moja strona jest dostępna, absolutnie non stop, od pierwszych godzin, kiedy została u nich posadzona.
Nawet czasami zapominam, że tam są pod spodem jakieś bazy danych, serwery, linuxy czy inne draństwa.
Ja się skupiam na treści strony teraz, a nie na wojnach hostingowych (hostingerowych).
Stawki opłat mają bardzo konkurencyjne - jestem osobą prywatną, więc oczywiście kwestia ceny jest zawsze istotna. Natomiast poziom profesjonalizmu i jakości wsparcia - jest po prostu pozytywnie rozwalający.
Pozdrawiam i zapraszam na moją stronkę.
zjj_wwa@hiend-audio.com
http://hiend-audio.com
A tak w ogóle to sorrki, że tak dawno tutaj nie zaglądałem, ale .... od czasu gdy się przeniosłem z tym hostingiem, to problem po prostu zniknął .... no i nie da się ukryć ... zapomniałem zupełnie tutaj o Was....