dream3r
Użytkownicy-
Zawartość
7 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Typ zawartości
Profile
Fora
Katalog firm
Wszystko napisane przez dream3r
-
Nic takiego nie napisaliście (Helpdesk): Czyli planowany update: 19 maja 2007 Następnego dnia nadal brak nowej wersji, tak więc po raz kolejny zapytałem się o termin 2007-05-23 / 09:59. Progreso: brak reakcji. Tego samego dani mój telefon do Progreso: usłyszałem: na 90% zrobimy aktualizację dziś, późno w nocy. 2007-05-25 / 13:39 - brak nowej wersji. Wysyłam kolejne pytanie o termin. 2007-05-27 - bez zmian. Kolejny mail z mojej strony. 2007-05-28 - aktualizacja PHP. Czas obsługi zgłoszenia 13 dni 10 godzin Zapewniam, że gdybym dostał z waszej strony jakąkolwiek odpowiedź, która pozwoliłaby mi na podjęcie jakiejś decyzji (niedziałający serwis to był mój problem, bo ja się nim w firmie zajmowałem) to nie byłoby kolejnych pytań: "kiedy, kiedy, kiedy". Wystarczyło napisać, że są problemy z kompatybilnością w przypadku niektórych skryptów i aktualizacja się przeciągnie do tego, a tego dnia. Zdaje sobie sprawę że nie jest to operacja którą przeprowadza się od ręki. Jeśli ktoś nie udziela mi odpowiedzi to pytam po raz kolejny. I nie było tak jak piszesz, że "Napisalismy, ze bedzie za kilka dni.". Jeżeli ja jestem zmuszony do naciskania was w sprawie udzielania odpowiedzi, to czy to świadczy źle o mnie czy może o drugiej stronie...? Tak jak już pisałem: kwestie olewania klienta przerabiałem już z inną firmą. Jeśli chcecie uniknąć tego typu pytań od klientów, to tak jak sugeruje @bald, może warto umieszczać takie informacje na stronie głównej lub w extranecie. Brak reakcji na pytania klientów to najgorsze z możliwych rozwiązań... To tyle. Z mojej strony EOT.
-
Nie w takim celu zacząłem pisać o tym na forum. Choć dobre i to, że w końcu udało się uzyskać jakąkolwiek odpowiedź... To dalej nie tłumaczy całkowitego braku kontaktu z waszej strony. Myślę, że większość ludzi którzy wybierają ofertę progreso po zasięgnięciu opinii z tego forum tego właśnie oczekuje z waszej strony: stabilnych serwerów i fachowej obsługi klienta. Przynajmniej nasza firma tego oczekiwała po przejściach z poprzednim usługodawcą. Mój przykład pokazał, że nie zawsze jest tak różowo jak by sie wydawało...
-
Ja doskonale sobie zdaje sprawę z tego, że aktualizacja php nie będzie zrobiona od reki na moje życzenie. Problem w tym, że część serwisu nie działa. Dostaję informację o planowanej aktualizacji za kilka dni. Więc myślę, sobie OK, można poczekać parę dni. Jednak aktualizacja w planowanym czasie nie odbyła się, przeniesiona ją o dwa dni, po czym znowu NIC. Na moje kolejne pytania o termin aktualizacji nie odpowiedziałem żadnej odpowiedzi. Wysłałem kolejne wiadomości i... również bez reakcji.... Pytanie: co mam w takim razie robić jako klient? Dopiero wejście na forum poskutkowało jakąkolwiek reakcją ze strony Progreso. Aktywność na forum ma wyższy priorytet niż Helpdesk?
-
Numer zgłoszenia wysłałem na priv. Nasuwa się w takim razie pytanie: kto w takim razie kontroluje Helpdesk 24/7, jeśli administratorzy nie mają pojęcia o tym, które zgłoszenia oczekują na interwencję? Zgłoszenie nadal widnieje jako otwarte, wysłałem do niego dwie odpowiedzi. Ktoś to w ogóle czyta? Chyba nie o to chodzi, aby klient dobijał sie za każdym razem w celu uzyskania odpowiedzi i pomocy...
-
Dzwoniłem. Dowiedziałem się, że na 99% coś zostanie zrobione w tym temacie. Jak do tej pory cisza... Jako, że na e-maila nie mogę sie doczekać odpowiedzi na moje zgłoszenie, to może tutaj na forum?
-
BOK Progreso niestety ostatnio kuleje w tym temacie. Mam tam konto od stycznia bieżącego roku i jak do tej pory wszystko przebiegało szybko i gładko. Niestety moje ostanie zgłoszenie: Czas od momentu zgłoszenia 13 dni 4 godziny Czas od ostatniej akcji 3 dni 5 godzin i nie chodzi tu o jakąś pierdołę, ale o rzecz uniemożliwiającą prawidłowe działanie serwisu. Na moje kolejne e-maile jak do tej pory nie doczekałem się żadnej odpowiedzi. W chwili obecnej muszę zrewidować moją dotychczasową opinię o tej firmie...
-
Jaki Dedyk 160gb, Kilka Ip, Panel,platnosc Miesieczna
dream3r odpisał pook na temat w Serwery Dedykowane i VPS
Obsługa jest prowadzona tylko w języku niemieckim? Czy można też komunikować w j. angielskim?