Marian Sz.
Użytkownicy-
Zawartość
2 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Marian Sz. zaczął obserwować RobimySEO
-
RobimySEO zaczął obserwować Marian Sz.
-
Słusznie prawisz - słusznie. Lecz Panowie - właczcie na luz, nie znacie sprawy a grzebiecie. Zapytałem cxc i dostałem : Czy Pan Piotr Szczerbowski jest włascicielem serwera ? ODP : Pan Piotr Szczerbowski nie jest właścicielem serwera Pytanie czy mogę uzyskać informacje kto ? ODP : Niestety te dane są zastrzeżone Dalej : Przeczytałem na forum o Was kilka bardzo nieprzyjemnych słów. Jeżeli można prosiłbym o sprostowanie - czy odsprzedawali Państwo Klientowi estore.pl serwer w webperoni ? (http://www.webhostingtalk.pl/viewtopic.php?p=24296#24296) ODP:Serwer hostowany był bezpośrednio w niemieckiej serwerowni zgodnie z kontraktem który podpisaliśmy około roku temu na instalację własnych serwerów(kolokacje) oraz odsprzedaż. Umowa obejmowala prywantą przestrzeń, oraz indywidualne serwery instalowane na żądanie Klienta. W sprzedaży nie uczestniczyli pośrednicy. Pytanie : Czy po awarii lokalizacja serwera uległa zmianie ? ODP Z racji iż awarii uległo kilkanaście naszych serwerów firmowych musieliśmy zerwać umowę i przenieść wszystkich Klientów w możliwe lokalizacje aby jak najszybciej wznowić umowę. Pytanie: Czy można wiedzieć jakie konsekwencje spotkały Klienta estore.pl ? Czy stracił On dane ? ODP: Wszystkie dane Klienta estore.pl zostały odtworzone z naszego serwera backupowego. Nothing more, nothing less...
-
Jest 8 siedzib firmy Control Process , jednak nie kazda z nich zajmuje sie hostingiem . W Tarnowie i Krakowie masz zaznaczone na mapie 'serwery' ... - szczegóły... Biuro to biuro, a serwer to serwer. Sztucznie powiększyłeś firmę o kilka biur Jakbym był na miejscu control process to wogóle ograniczyłbym się do 1 biura, chyba, że stawiają drugie Data Center to ok. Nie zdajecie sobie sprawy jak olbrzymie koszty niesie ze sobą wydzielenie kolejnego pomieszczenia i posadzenie kogoś za biurkiem kto będzie obsługiwał Klientów "chętnych na hosting" Za tą kase można kupić pokaźne łącze - głupoty piszecie oj głupoty, praktyki Wam brak a o doświadczeniu nie wspomnę. Chodzi o to ze na mapie http://www.cyrux.pl/i/mapa.gif jest zaznaczonych 8 biur i 2 serwery. Jesli dla Fujary okreslenie biuro hostingowe==serwer to powinien usunąć pozostałe biura nie związane z hostingiem. JEst to nieuczciwe ponieważ cxc.pl probuje sprawiac wrażenie firmy 5 razy większej niż jest w rzeczywistości. Wygląda to tak jakby ktos podczepił się pod czyjąś działalność (może kogoś z rodziny) i niby "odziedziczył" 13 lat doświadczenia na rynku(czynne od 1990 zmiast 2003). Ja uważam że jest to po prostu nieuczciwe. Mariuszu Sz. Czy uważasz że firma której oferta i przedstawione zaplecze techniczne mija się z prawdą działa uczciwie? ed Wiecie Panowie - prawda jest taka - Firma to Firma. Jeżeli cxc.pl pracuje pod marką control process sp. z o.o. to nie można jej zabronić reklamowania się, że ma biura tu i uwdzie - nie można także twierdzić, że jest to wprowadzanie klienta w błąd. Zgodził bym się z oszustwem jeżeli cxc.pl pracowała by pod marką np control process 2 lub control process 3 czyli np oddziałami handlowymi, czy innymi firmami które reprezentują spółkę ale rzeczywistymi właścicielami nie są. Ważnym jest także że jeżeli cxc.pl jest pod cp sp. z o.o. to na swojej stronie może także pisać, że specjalizują się w projektowaniu urządzeń bezpieczeństwa ciśnieniowego na obiektach typu kopalnie itp - nie ma w tym grosza kłamstwa, bo cxc.pl pracuje pod cp sp. z o.o. Zgodze się tylko z tym, że może to być traktowane przez niektórych jako oszustwo - ale Panowie - prawda jest taka że to najczystszy marketing z haczykiem na tych którzy nie znają całej prawdy. dodam jeszcze jedno zdanie - zgłoście się do każdego pierwszego lepszego prawnika - powie dokładnie to samo - takie życie - mają mocne zaplecze to mogą pisać choć co - byle by było prawdą
-
Cooooooo?! 3000 to bierze niezlej klasy specjalista od zagadnien internetowych' date=' a nie panienka, która ma obslugiwac klientow..[/quote'] Marian Sz. mial na mysli 3000 brutto (netto+ZUS+podatek) ed 1 sprawiedliwy Aż się Panu dziwie, że ich Pan poucza
-
Mowisz o kupnie powierzchni?! Nawet w Metropolitan Plaza tyle nie kosztuje mert WYNAJECIA! Z choinki sie chyba urwałeś... Cooooooo?! 3000 to bierze niezlej klasy specjalista od zagadnien internetowych, a nie panienka, która ma obslugiwac klientow. Marian rozumiem, ze juz po Świetach i gałązki w choinkach zaczynaja opadac, ale te liczby są tak wyssane z palca... Z reszta masz wiadomosc ode mnie kilka stron wczesniej (moj pierwszy post dzisiaj w tym temacie - z tego co pamietam). z Tobą przyjacielu nie rozmawiam - nie muszę bo co wiesz o biznesie to doskonale widze
-
Zbyt dużo odemnie wymagasz (może per Pan ) Płacić tak dużą cenę za uwstecznianie się - oj nie, nie tędy droga. Prawda widać Twoja taka - ten kto krzyczy dużo - wie jak krzyczeć i co krzyczeć
-
Jest 8 siedzib firmy Control Process , jednak nie kazda z nich zajmuje sie hostingiem . W Tarnowie i Krakowie masz zaznaczone na mapie 'serwery' ... - szczegóły... Biuro to biuro, a serwer to serwer. Sztucznie powiększyłeś firmę o kilka biur Jakbym był na miejscu control process to wogóle ograniczyłbym się do 1 biura, chyba, że stawiają drugie Data Center to ok. Nie zdajecie sobie sprawy jak olbrzymie koszty niesie ze sobą wydzielenie kolejnego pomieszczenia i posadzenie kogoś za biurkiem kto będzie obsługiwał Klientów "chętnych na hosting" Przykładowo - własne doświadczenia - biuro dla szefa - Warszawka pomieszczenie 10m2, internet, telefon w biurowcu 15tys złotych/mies + utrzymanie pracownika 3000złotych - za jedno dodatkowe pomieszczenie robi się 18 tys - i to bez podatku. Za tą kase można kupić pokaźne łącze - głupoty piszecie oj głupoty, praktyki Wam brak a o doświadczeniu nie wspomnę.
-
Wy chyba macie po 12 lat wszyscy Na więcej Was nie szacuje.. @sbvc - Takich obelg i poniżeń nie warto komentować - tylko dzieci tego nie rozumieją.. oj dorośnijcie Panowie i zachowajcie się trochę skromniej. Tłumaczą się winni - chyba nie słyszałeś o tym.. Ataki agresji tylko źle o Was świadczą. A niektóre kwestie o które wciąż pytacie z zapałem obrazują wiecie co ??- , że nie wiecie nic - i się boicie i zazdrościcie. Zlitujcie się nad tymi którzy "takiej wiedzy jak Wy" nie przyswoili i nie twórzcie historii science fiction mieszając zwykłym userom w głowach - temat niby o awariach a rzeczowych informacji można by 2 posty na krzyż znaleźć. Zamiast tak chamsko i permanentnie naciskać innych skupcie się na pomaganiu społeczeństwu wht w problemach a nie w kretynicznej dyskusji - rozważny moderator skończył by to bez echa ale widocznie jest inaczej To, że jedziecie po cxc tak naprawdę źle o nich nie świadczy - bo każdy inteligentny człowiek od razu wyczuje, że coś jest nie tak - i będzie wiedział, że nawet nie ma sensu czytać Waszych postów i można je w śmietnik wrzucić . i jeszcze jedno - wstyd mi Polakowi za Was - nie macie za grosz poszanowania dla bliźniego i taką reprezentacją wzbudzacie tylko odraze innych Tyle odemnie. Pozdrawiam wszystkich
-
Co to za zasady? Sam je wymyśliłeś? Zresztą nie wiem czy zauważyłeś, ale w dyskusjach na forum uczestniczą raczej osoby, a nie firmy. Nie trzeba nic testować żeby zauważyć kłamliwa hasła na ich stronie (że CXC jest "since 1990", że to u nich narodził się hosting, że zapewniają uptime 100% i inne). Najmocniej Cie przepraszam ale bynajmniej nie zauważylem bo po nicku ciężko iż na tym forum w większości wypowiadają się osoby <18 lat, stąd poziom inteligencji tudzież wychowania,kultury i samozachowania nie należą do mocnych stron co prowadzi często do problemów typu : -nierozumienie podtekstów -aroganckie odpowiedzi -piszę bo lubię -nieuczciwa konkurencja ? -i kilka innych niesfornych przykładów Odsyłam do podręcznika principles of culture Nie wiem czy to siła złego na jednego, ale często mam wrażenie, że osoby które wypowiadają się na pewne tematy zupełnie pusto je rozumieją - a to jest własnie z faktu niedojrzałości bądź niedorozwinięcia - skutek przesiadywania na internecie - sam święty nie jestem ale jest to udokumentowane iż osoby nie posiadające rozwiniętej osobowości czyli osoby niepełnoletnie w większosci wypadków doznają efektu upośledzenia w mowie,piśmie i rozumieniu. 40-stka mi jeszcze nie stuknęła ale czytając niektóre wypowiedzi i płytkie interpretacje można się uwstecznić - po studiowaniu tego typu komentarzy warto zrobić sobie godziną przerwę na kawę z książką języka polskiego. @Neas Spora część mojej wypowiedzi tyczy się Ciebie - nawet nie masz pojęcia jaką topologie mają firmy. Pracowałem w 3 dużych przedsiębiorstwach i doskonale wiem, że kluczem jest marketing - byłbym głupi jeżeli w taki sposób atakowałbym cxc.pl - doskonale wiem, że nie wolno niektórych kwestii interpretować jednoznacznie. Stąd naprawdę nie wypowiadaj sie póki czegoś nie sprawdzisz. Nie będę tłumaczył dokładnie o co chodzi bo nie tędy droga. Prosty przykład jak płytko patrzysz - przeczytaj sobie hasło reklamowe cxc.pl z 100% uptime - jak nie zauważysz o co chodzi to albo ja jestem stuknięty albo Ty.. Szczerze potwierdzasz, że jeszcze mało w życiu zobaczyłeś. - Bynajmniej nie wkraczam na Twoją ambicję lecz wypowiadam się z punktu wolnego obserwatora jak mi pewnie niektórzy zabronią - arbitra pozdrawiam - nie wtrącam się już..
-
Założyć własny serwer - być może wyraziłem się niejednoznacznie. Chodziło mi o wejście w posiadanie takiej usługi - postawienie w polsce nalezy do sfery marzeń. @tm - musze Ci pogratulować - nie zgadniesz czego - głupoty Nie prowadze firmy, nie zajmuje się hostingiem ale wiem tyle - że nie jest zbytnio kulturalnym aby firma opiniowała firmę na forum publicznym - należy to do nawet nie wiem czy nie jest to za wysoki stopień - podstaw kultury. Jeżeli coś tam sprzedajesz w grarażu to nie świadczy to dobrze o poziomie jego utrzymania... jak nie złapiesz aluzji to na PW bo nie zamierzam nikogo więcej pouczać. A inną sprawą jest to że jesteś po prostu chamski- nie znam Cie więc wypowiem sie tyle ile widze. Bawcie się dobrze..ale zachowajcie choć odrobinę samozachowania. dodam jeszczcze 2 słowa - daje 99,999% że nie raczyłeś ich nawet przetestować. Z tym nabijaniem postów to zapewne nie żartowałeś - bo głupoty piszesz... Tyle odemnie. pozdrawiam
-
hmm, co ja mogę powiedzieć na ten temat. Posiadam resellera od ponad roku na cxc, jak dotąd było parę awarii, ale żadna znacząca (powyżej 2h). Obsługa dobra, czasami zdarza im się przysnąć - jak na ten poziom cen to jak najbardziej jestem na Tak. Na pewno nie zgodze się do tego co piszesz odnośnie kontaktu, ich serwery pracują w klastrze DNS-owym, no i faktycznie - nigdy nie było sytuacji że jest Pad serwerów a po drugiej strona cisza, wg mnie to się liczy no a wpadki wiadomo każdemu się zdarzają. Telefon mają - tylko trzeba sobie za to zapłacić :/ . Jak wykupiłeś support telefoniczny to powineneś dostać nr gdzie można zalogować się do systemu za pomocą ID, a potem jesteś łączony z działem administracji - korzystałem z tego bodaj 3 miesiące, ale zrezygnowałem bo nie było takiej potrzeby, a usługa wcale nie tania lecz przynajmniej zawsze ktoś był i mógł pomóc. Jeżeli interesuje Cie uptime powyżej 99% to myślę, że warto zainwestować albo w swój serwer dedykowany albo obszerne konto gdzieś na polskich serwerach - sam miałem, no ale cóż. Dla tych co mają sporą "kiese" to żaden problem Teraz przechodze na prywatny serwer dedykowany Jak jest wszystko dobrze to i firma się rozwija, pozdrawiam !