Skocz do zawartości

HRD.pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Normalna

1 obserwujący

O HRD.pl

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    HRD.pl
  • Imię
    Robert
  • Nazwisko
    Siebielski
  1. Niemożność rejestracji domen globalnych w dniu 29.05.2013 r. w godzinach wieczornych wynikała z błędu rejestru Directi. Problem został zgłoszony do Directi po zauważeniu awarii przez pracownika obsługi klienta jednak do tej pory Directi nie ustosunkowało się do zadanych pytań. Zgodnie z pkt. V.8 regulaminu HRD.pl – HRD nie odpowiada za niemożność wykonywania usługi z przyczyn niezależnych i niezawinionych przez HRD, w szczególności za nieprawidłowe działanie dostawców usług , do których zalicza się dostawca Directi. Tytuł postu „HRD, ich dni wolne i problemy” jest oderwany od rzeczywistości – dzień 30.05.2013 r. był dniem wolnym w całym kraju a nie dniem wolnym HRD. Zamiast tracić czas na obsmarowywanie dostawcy sugeruję: 1. Przeczytanie regulaminu, gdzie wskazane są procedury zgłaszania awarii (pkt. X.3.) : Wszelkie nieprawidłowości działania serwisu HRD.pl można zgłaszać telefonicznie, pod nr tel. 022 853 88 86 lub mailowo: info@hrd.pl, w godzinach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku, od 8.00-16.00. Takie zgłoszenie nie wpłynęło. Nie wpłynęło również zapytanie o przyczynę lub termin usunięcia awarii, więc trudno odpowiadać na pytania , które nie zostały zadane. 2. Sprawdzenie domeny bezpośrednio w Directi – skoro ma się ‘tysiące domen’ to chyba nie powinno się mieć problemu ze sprawdzeniem ,a jeśli nie da się sprawdzić to można wydedukować , że Directi nie działa i cierpliwie czekać na rozwiązanie problemu przez Directi, nie obwiniając przy tym solidnego sprzedawcy 3. Zmianę dostawcy na takiego, który działa i rejestruje domeny nawet wtedy gdy sam Rejestr np. NASK, EUrRd, Directi ich nie może zarejestrować .
×