Skocz do zawartości

jagrok

Użytkownicy
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O jagrok

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Jak możesz udostępnij później numer sprawy i komendę Policji w której to zgłosiłeś. Będę mógł się powołać.
  2. Ja niestety swoją sprawę będę mógł zgłosić najwcześniej po 30 marca. Jak tylko wyląduje w Polsce ....
  3. Dajcie adresy oficjalnie na forum. Numery kont na których dokonywane były oszustwa. Nie zdziwię się jak dane wyciąga od nas po przesłaniu/otrzymaniu przelewu. Możliwie że będzie podszywał się również pod moje dane. Pewnie używa kart anonimowych, pytanie czy mbank takie oferuje. Podajcie mi proszę jak najwięcej danych na PW numery spraw itp itd ... Ja napisałem na forum ovh polskim, kimsufi zagranicznym, teraz napisze jeszcze na webhostingtalk zagranicznym Zamierzam również zgłosić do banku zwrot żądanie wycofania przelewu w związku z oszustwem.
  4. Widać że ktoś nie zły biznes sobie robi na nas. Jak tylko wrócę to zgłoszę na policję niby mała kwota, ale tych małych kwot jest więcej. Więc nie trudno tu będzie o wyrok, pytanie czy Policji chce się w to bawić .... Niestety skusiłem się ponieważ google nic mi nie pokazało. Podejrzewam że na ovh.co.uk może mieć kilka takich kont i sam sobie odpowiadać, aby zachęcić ludzi. P.S Kupie na serio kilka kebabów Jak coś PW pod warunkiem wystawienia aukcji allegro.
  5. Witam wszystkich Chciałbym was przestrzec przed użytkownikiem używającym maila xaroth213@gmail.com na forum ovh.co.uk przedstawiający się jako Damon http://forum.ovh.co.uk/showthread.php?7917-Some-server-s-on-sale http://forum.ovh.co.uk/showthread.php?7922-sp-mini-2013-ovh Niestety miałem okazję się naciąć, ów użytkownik zaoferował mi 3 kebaby ważne do 20 Maja za 150 zł. Oferta wydawała się rozsądna zwłaszcza że użytkownik zarabiał niby tylko 30-50 zł za odstąpienie. Jako że nie byłem do końca przekonany przelałem mu tylko 100 zł. Po przelaniu pieniążków odzywał się do momentu aż otrzymał przelew. Ostatni mail jego był z informacją że otrzymał pieniążki i że wieczorem wyślę dane do konta z wyżej wspomnianymi serwerami. Niestety od tej pory mimo 2 krotnych prób kontaktu nie odezwał się a kont brak minęły 24h od ostatniego kontaktu. Podaje poniżej dane tej osoby którymi się posługuje, podobno używa również ebaya. Na obecną chwilę przestrzegam. Jak wrócę do Polski sprawę zgłoszę na Policję ku przestrodze innych osób. 42 1140 2004 0000 3102 7489 7364
  6. W między czasie problemów z oneprovider zamówiłem sobie kebaba za 9.99 Euro miesięcznie. z firmy online.net Pobrano opłatę w wysokości pozostałej ilości dni do końca miesiąca + VAT 20%. Subskrypcja z PayPala Czas dostawy sprzętu 5 min, następnie trzeba dokonać samemu instalację O.S z listy do wyboru. Sprzęt jak na procesor 1 wątkowy typu VIA jest przyzwoity trochę zaskoczyła mnie szybkość kompilacji w porównaniu z Intel Atomem, możliwe że to złuda, musiałbym znaleźć jakiś test wydajności Jest zadziwiająco duża lista O.S do wyboru w porównaniu z oneprovider, tam instalacja jest robiona chyba na życzenie i bodaj że płatnie jednak tego nie pamiętam. Test wewnątrz sieciowy pobierania pliku: wget http://ping.online.net/1000Mo-9.dat --2014-01-17 13:18:45-- http://ping.online.net/1000Mo-9.dat Resolving ping.online.net... 62.210.18.40 Connecting to ping.online.net|62.210.18.40|:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: 1000000000 (954M) [application/octet-stream] Saving to: "1000Mo-9.dat" 100%[============================================================================================================================>] 1,000,000,000 98.0M/s in 9.8s 2014-01-17 13:18:55 (97.3 MB/s) - "1000Mo-9.dat" saved [1000000000/1000000000] root@sd-41833:~# Test na zewnątrz wget http://cachefly.cachefly.net/100mb.test --2014-01-17 13:22:31-- http://cachefly.cachefly.net/100mb.test Resolving cachefly.cachefly.net... 205.234.175.175 Connecting to cachefly.cachefly.net|205.234.175.175|:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: 104857600 (100M) [application/octet-stream] Saving to: "100mb.test.1" 100%[==============================================================================================================================>] 104,857,600 67.9M/s in 1.5s 2014-01-17 13:22:33 (67.9 MB/s) - "100mb.test.1" saved [104857600/104857600] Dysk twardy jest nowy - po instalacji miałem info o przepracowaniu 49h smartctl 5.40 2010-07-12 r3124 [x86_64-unknown-linux-gnu] (local build) Copyright (C) 2002-10 by Bruce Allen, http://smartmontools.sourceforge.net === START OF INFORMATION SECTION === Device Model: ST500LM000-1EJ162 Serial Number: W371V8JV Firmware Version: SM15 User Capacity: 500,107,862,016 bytes Device is: Not in smartctl database [for details use: -P showall] ATA Version is: 9 ATA Standard is: Not recognized. Minor revision code: 0x001f Local Time is: Fri Jan 17 13:17:30 2014 CET SMART support is: Available - device has SMART capability. SMART support is: Enabled === START OF READ SMART DATA SECTION === SMART overall-health self-assessment test result: PASSED General SMART Values: Offline data collection status: (0x82) Offline data collection activity was completed without error. Auto Offline Data Collection: Enabled. Self-test execution status: ( 0) The previous self-test routine completed without error or no self-test has ever been run. Total time to complete Offline data collection: ( 139) seconds. Offline data collection capabilities: (0x7b) SMART execute Offline immediate. Auto Offline data collection on/off support. Suspend Offline collection upon new command. Offline surface scan supported. Self-test supported. Conveyance Self-test supported. Selective Self-test supported. SMART capabilities: (0x0003) Saves SMART data before entering power-saving mode. Supports SMART auto save timer. Error logging capability: (0x01) Error logging supported. General Purpose Logging supported. Short self-test routine recommended polling time: ( 1) minutes. Extended self-test routine recommended polling time: ( 97) minutes. Conveyance self-test routine recommended polling time: ( 2) minutes. SCT capabilities: (0x1081) SCT Status supported. SMART Attributes Data Structure revision number: 10 Vendor Specific SMART Attributes with Thresholds: ID# ATTRIBUTE_NAME FLAG VALUE WORST THRESH TYPE UPDATED WHEN_FAILED RAW_VALUE 1 Raw_Read_Error_Rate 0x000f 102 099 006 Pre-fail Always - 3990800 3 Spin_Up_Time 0x0003 099 099 000 Pre-fail Always - 0 4 Start_Stop_Count 0x0032 100 100 020 Old_age Always - 8 5 Reallocated_Sector_Ct 0x0033 100 100 010 Pre-fail Always - 0 7 Seek_Error_Rate 0x000f 100 253 030 Pre-fail Always - 76009 9 Power_On_Hours 0x0032 100 100 000 Old_age Always - 88 10 Spin_Retry_Count 0x0013 100 100 097 Pre-fail Always - 0 12 Power_Cycle_Count 0x0032 100 100 020 Old_age Always - 12 184 End-to-End_Error 0x0032 100 100 099 Old_age Always - 0 187 Reported_Uncorrect 0x0032 100 100 000 Old_age Always - 0 188 Command_Timeout 0x0032 100 100 000 Old_age Always - 0 189 High_Fly_Writes 0x003a 096 096 000 Old_age Always - 4 190 Airflow_Temperature_Cel 0x0022 061 058 045 Old_age Always - 39 (Lifetime Min/Max 35/41) 191 G-Sense_Error_Rate 0x0032 100 100 000 Old_age Always - 0 192 Power-Off_Retract_Count 0x0032 100 100 000 Old_age Always - 7 193 Load_Cycle_Count 0x0032 100 100 000 Old_age Always - 16 194 Temperature_Celsius 0x0022 039 042 000 Old_age Always - 39 (0 26 0 0) 197 Current_Pending_Sector 0x0012 100 100 000 Old_age Always - 0 198 Offline_Uncorrectable 0x0010 100 100 000 Old_age Offline - 0 199 UDMA_CRC_Error_Count 0x003e 200 200 000 Old_age Always - 0 254 Free_Fall_Sensor 0x0032 100 100 000 Old_age Always - 0 SMART Error Log Version: 1 No Errors Logged SMART Self-test log structure revision number 1 Num Test_Description Status Remaining LifeTime(hours) LBA_of_first_error # 1 Short offline Completed without error 00% 23 - # 2 Short offline Completed without error 00% 1 - SMART Selective self-test log data structure revision number 1 SPAN MIN_LBA MAX_LBA CURRENT_TEST_STATUS 1 0 0 Not_testing 2 0 0 Not_testing 3 0 0 Not_testing 4 0 0 Not_testing 5 0 0 Not_testing Selective self-test flags (0x0): After scanning selected spans, do NOT read-scan remainder of disk. If Selective self-test is pending on power-up, resume after 0 minute delay. Dostałem również dostęp do ichniejszego KVM na życzenie. Niestety minusem tego rozwiązania jest brak możliwości pod montowania napędu ze swoim nośnikiem. Support jeśli stwierdzi że temat nie jest przypisany do prawidłowego działu, odpowiada wtedy w przeciągu 30 minut Do zgłaszania problemów telefonicznych Unikalny ID + PIN. Od momentu zapytania o KVM do momentu otrzymania dostępu czekałem na odpowiedź 42h bez żadnego ponaglania. To chyba tyle pozdrawiam
  7. Moja przygoda z nimi się zakończyła, anulowali serwer i zwrócili pieniądze. Generalnie mieszane uczucia co do tej firmy. Sprzęt fajny ale gdy jest duży problem hardwerowy no to wtedy masz problem.
  8. Zamówiłem serwer za 20 Euro, nie brałem do testów serwera za 9 Euro bo tam to w ogóle nie miałbym prawa narzekać, chciałem sprawdzić, wynikł problem więc testuje support, chodzi mi teraz głównie o to że trzeba wiedzieć gdzie sobie wyznaczać priorytety. Jak by nie było każdy klient w obecnych czasach jest ważny, bo przez jednego klienta może odejść kilkudziesięciu, nawet przy małych kwotach może to mieć ogromne znaczenie. Pytanie nasuwa się jedno, może taki kiepski support wynika z tak dużej awaryjności sprzętu, że technicy nie są w stanie ich diagnozować szybko.
  9. Więc ciąg dalszy przygód z OneProvider. Od dnia wczorajszego jak ostatnio pisałem w opiniach o online.net niestety nic się nie zmieniło. OneProvider nabrał wody w usta, i od ponad 30h serwer jest totalnie offline bez dostępu KVM. Żadne zapytania, prośby nie pomagają. Postanowiłem więc napisać do działu sprzedaży, że jestem rozżalonym klientem i jako osoba testująca ich usługi będę musiał wystawić negatywną opinię o ich firmie, oczywiście wspominając o stronach w stylu webhostingtalk i jak duże ma znaczenie emarketing w dzisiejszych czasach. Wspominając że ich firma jest brana pod uwagę przy szukaniu alternatywy dla OVH - pewnie wiedzą o tym. Napisałem również im że mam świadomość iż supportu przy takiej cenie nie są w stanie zapewnić w wysokiej jakości, dotyczącego softwaru, odpowiedzi i innych kwestii nie koniecznie związanych z problemami hardwarowymi. Dodałem że 20h brak odpowiedzi w przypadku problemów hardwarowych nie jest dobrą oznaką dla mnie jak i dla ich potencjalnych klientów. Napisałem że jeżeli nie dostanę żadnej odpowiedzi w ciągu najbliższych paru godzin, anuluje subskrypcję i będę żądał pełnego zwrotu poniesionych kosztów. Zobaczymy czy to poskutkuje w ich działaniu. Update Dostałem odpowiedź od ich supportu który zadecydował iż rozstaje się z tą firmą ( Dla tych którzy psioczyć będą że spamowałem - założyłem wczoraj drugi ticket do innego działu czy mogą coś z tym zrobić bo nie dostaję żadnych odpowiedzi a serwer leży i nie jestem w stanie nic zrobić, oczywiście ich inny dział to ta sama osoba ) Hello, You have been clearly notified in another ticket, that spamming the support or creating multiple ticket on the same subject will cause delay in response time, yet you keep "bumping" your ticket. To make sure this is clear, everytime you answer your own ticket, it will be pushed back at the end of the list delaying any answer you may get, so stop doing that if you require fast answers. This is how our support work, if you do not wish to comply with this there is nothing we can do about slow response time. You will get an answer regarding your server on the ticket that is already open on this matter. Regards, Sebastien L Tak jak wspomniał w osobnym ticketcie dostałem informację: Hello, The cables were replaced, but the issue was not resolved, the technician are looking further into this and the server will be replaced if it can't be fixed. The renewal date will be adjusted to compensate for this issue. Regards, Sebastien L My location: North America Jednym słowem: Full Profesjonalizm, zmienili kable ale problem nie został rozwiązany, 23h czekać na informację.
  10. Założyłem osobny temat dotyczący OneProvider. Zapraszam do dalszej dyskusji wyrażania swoich opini, doświadczeń już w nowym wątku. Moda prosimy o podpięcie naszych postów z tego tematu. http://www.webhostingtalk.pl/topic/46454-opinie-oneprovidercom-posrednik-produktu-onlinenet/
  11. Jako iż wątek o online.net przerodził się bardziej w dyskusję o problemach z OneProvider, stwierdziłem że dla tej firmy warto założyć nowy temat. Dlatego bardzo proszę o kolejny wpisy już w tym temacie na temat komunikacji z tą firmą, problemów lub też ewentualnego braku.
  12. To fakt E3 jest dużo szybszy. Może niech Ci dadzą ten: Intel Xeon E3-1220 3.10Ghz + IPMI 2x 2TB HW RAID 1 16GB 1Gbps 1* 69 € 40 €
  13. Wlasnie, jeśli działa BTW. Odpisali na supporcie że zmieniają kable od tej wiadomości minęło 8h i serwer nadal leży. Amerykanie śpią więc nie będzie szybkiej odpowiedzi a żabojady serwery dla pośredników traktują jako konieczne zło.
×