Skocz do zawartości

abe

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O abe

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Dziękuje za odpowiedzi, sugestie. dhosting.pl z dokumentacji i demo wynika że działa TYLKO dla sieci Plus Faktycznie chyba będę korzystał z cyklicznego sprawdzania poczty przez klienta poczty na telefonie. Przyzwyczaiłem się jednak przez lata do notyfikacji SMS i mi bardzo pasowało. Tym bardziej, że nic mnie to nie kosztowało.
  2. Witam! Rozstaję się z Orange gdzie od lat miałem b. fajną usługę powiadomień SMS o nowej poczcie na skrzynce mojlogin@orange.pl. Z Gmaila i innych kont miałem przekierowanie na orange.pl i tylko po to była ta skrzynka. Ale świetnie się to sprawdzało. Teraz przenoszę się do operatora który nie posiada skrzynek mail w ramach usługi nie wspominając już o powiadomieniach SMS. I tak się zastanawiam co zrobić. Generalnie potrzebuję konta e-mail które posiada taką funkcjonalność (natychmiastowe powiadomienia o nowym e-mailu). Może być płatne. Czy ktoś z forumowiczów ma gdzieś takie konto wykupione i jest z niego zadowolony? Znalazłem też opis jak uruchomić takie coś mając dostęp do shella na serwerze. Jest to też jakaś opcja. Wołałbym jednak dobre, stabilne "zwykłe" konto mail na które przekierowałbym sobie wybrane maile z kont które posiadam. wp.pl ma coś takiego ale trochę drogie. Wykupuje się pakiety SMSów. Wolałbym abonament roczny. Przez chwilę myślałem że już znalazłem - onet.pl. Konto Plus (29pln rocznie) - powiadamianie SMS - TAK. Ale po wczytaniu się w tekst okazuje się że: Aby ustawić powiadomienie SMS na swoim koncie należy po zalogowaniu wejść kolejno w Ustawienia / Powiadomienia SMS i inne / Reguły wiadomości / Dodaj nową. W polu Inna prosimy o wpisanie adresu bramki e-mail, który otrzymasz od swojego operatora sieci komórkowej. http://pomoc.onet.pl/44,4050,faq_serwis.html Nie do końca rozumiem, ale treść wskazuje na to że to telekom. musi udostępniać odpowiednią bramkę, a nie o to chodzi. Tak więc prośba. Proszę o polecenie konto e-mail, które dobrze działa w tej kwestii. z góry dziekuje
  3. proste.pl

    Faktycznie kilka minut po tym jak napisałem (a czekałem z 1 godz. B) ) podniosło się. I niech tak zostanie
  4. Co sie ostatnio dzieje z proste.pl? W sumie od kilku 2-3 lata mam tam konta. Nie zdarzyło się żeby nie działało (ja nie trafiłem). Aż tu w ostatnich dniach drugi już raz... własnie leży B) Wszystko, łączenie z główną stroną. Zalało serwery? IQ.pl działa ale oni to zapewne serwery mają gdzie indziej?
  5. Proste.pl

    Z proste.pl korzystam już prawie rok. Jestem szalenie zadowolony. Serwer w Polsce. Relatywnie tani - tzn. oferta dopasowana do osób, których strony nie generują ogromnych ilości odwiedzin ale osób które cenią jakość i stabilność. Nie zawiodłem się. Autorski panel administracyjny jest własnie..... prosty (nie znaczy prostacki). Bez zbędnych ikonek i fajerwerków. Po prostu działa. Jeżeli miałabym znaleźć jakiś minus to jedyne co mi przychodzi do głowy to przedłużenie domeny *.COM droższe niż u konkurencji od której przeniosłem się na proste.pl No cóż domena została w poprzedniej firmie...
  6. Spf I Niedochodzące Listy

    Elementarna uczciwość wymaga abym napisał, że wczoraj wieczorem dotarł do mnie mail ze sklepu z którego dotrzeć miał po 30 min. od transakcji. Mając na uwadze również to że popołudniu doszedł mail z PayPal wydaję się że wszystko działa. Chyba zbyt szybko marudziłem...
  7. Spf I Niedochodzące Listy

    Nie wstydzę się, nie mam czego... chodzi o netarteria.pl na która złego słowa nie mogę powiedzieć poza poruszoną tutaj kwestią (konto mam prawie rok). Zresztą skrzynka cały czas działa - przychodzą mi tam wiadomości z innych źródel. Niestety wczoraj nie doszły do mnie z PayPal (po raz kolejny) jak również ze sklepu internetowego (bede do nich dzisiaj pisał, bo może wina leży po ich stronie?) Co gorsze zrobiłem przed chwilą znowu test - wysyłając sobie z konta paypal mail autoryzacyjny...i po 10sek. doszedł To teraz już nie wiem co o tym myśleć. Będę monitował zachowanie się skrzynki ale uczucie niepewności dot. otrzymywania ważnych maili pozostaje.
  8. Spf I Niedochodzące Listy

    W zasadzie te dwie odpowiedzi (za które b. dziękuje) potwierdzają moje przypuszczenia, że niestety provider mógłby coś z tym zrobić ale nie robi. Szkoda, bo jestem naprawdę b. zadowolony z jakości usług z tym jednym wyjątkiem, który niestety jest dla mnie b. dużą uciążliwością. dzięki raz jeszcze UPDATE: Nie wiem czy to ma znaczenie ale samą domene (jej utrzymanie) mam w innej firmie niz serwer. Ale z tego co się znam (nie za wiele) to ich rola sprowadza się tylko i wylaczenie do zmiany delegacji serwerów DNS. Czy może to wlasnie firma ktora obsługuje domene może też coś mieć "nie tak"?
  9. Witam! Korzystam z płatnego hostingu. Mam jednak jeden podstawowy problem. Posiadam konto na PayPal. Niestety żadne maile wysyłane przez ów PayPal nie docierają na żadną skrzynkę którą mam skonfigurowaną w ramach tego hostingu. Zaznaczam że maile z PayPal na np.: konto w o2.pl dochodzą bez problemu. Zanim napisałem do administratorów posprawdzałem wszelkie ustawienia anty-spamowe (u siebie w kliencie mail jak również w panelu admin.). Bez rezultatu. Kontakt z adminem zaowocował stwierdzeniem: "Problem nie leży po naszej konfiguracji serwerów tylko po stronie serwisów które nie posiadają wpisów SPF w rekordach DNS." I tutaj już moja wiedza się kończy. Jutro zadzwonię do PayPal ale jakoś mam przeczucie że to niewiele zmieni. Pytanie natomiast do Was jako osób obeznanych: z czego wynika taka sytuacja? w czym jest problem? zbyt restrykcyjne "reguły" w konfiguracji serwera, czy może PayPal kompletnie olewa zabezpieczenia antyspamowe? czy istnieje jakiś sposób na rozwiązanie problemu? Na koniec dodam jeszcze, że właśnie robiłem zakupy w "hamerykańskim" sklepie online i też nie dostałem mail z b.ważnymi informacjami dot. temat transakcji. Sam już nie wiem co mam robić. W tej chwili porostu nie mogę polegać na skrzynce za która płacę i która z założenia miała być tą niezawodną... pozdrawiam i z góry dziękuje
  10. Witam! Firma ma obecnie wykupiony hosting w ProFuturo (nie dedyk). Wcześniej był Poltronic. Niestety jakość jest tak mizerna (a może wymagania zbyt wygórowane) że zaszła realna potrzeba zmiany tego stanu. Chodzi o to, że działalność firmy a konkretnie kontakt z odbioracmi, klientami odbywa sie w 99% przez internet i to głownie mailem (czasami FTP). Firma działa w trzech strefach czasowych - kontatkuje sie z Japonia, Korea jak rowniez z USA czy Szwecją. Dziennie odbieranych i wysłanych jest ~100 mail róznej wielkości (kilkunasto-MB przsyłki, wieksze przez FTP). ProFuturo niestety nie radzi sobie z obsługą takiego konta. Tzn normalne jest to że przesylka "wychodzi" z komputera ale leży na serverze mailowym 30min. Prosty test wyslania maila z jednego konta na drugie w ramach tej samej, obslugiwanej domeny konczyl sie tym ze mail dochodzil wlasnie po 30 a czasami i dluzej. Nie wiem czy to efekt słabego servera wysylajacego maile i tego ze przesylki są kolejkowane do wyslyki i leża leżą i czekaja....? Krótko mówic jest to na tyle irytujace ze chcemy to zmienić i powstał wlasnie pomysl zeby mieć "własną dedykowaną maszynę". W zasadzie, potrzeba jest konkretna i jedna: - sprawne, szybkie, przetwarzanie poczty (wysłka, odbiór) dodatkowo: - mozliwosc utworzenia konta FTP dla anonimowego dostepu Są niestety równiez wątpliwosci co do takiego rozwiązania. - Koszt - z racji ze nie potrzebne są GB miejsca i jakies strasznie wielkie limity transferu dobra by była oferta rzedu 200-300 PLN brutto / m-c. W zasadzie chodzi o obsluge 3-4kont e-mail. - Zarządzanie - po przeczytaniu kliku postów na forum widze ze o "dedyk" trzeba sie samemu zatroszczyć w sensie adminstracji (?) Czy postawiony przez firme hostująca system na takim dedyku jest zabezpieczony juz na starcie. Czy to jest taka konfiguracja jakabym sobie w domu zainstalowal jakies tam gentoo linux czy redhata i nie znajac srodowiska linuxa nie robił nic wiecej. Tak wiec czy już sama instalacja (free setup) obejmuję konfiguracje zabezpieczen itp. Jak potem administruje sie takim serverem? -Support - zauwazylem przegladając w kilku wątkach, ze w przypadku dedyków to support jest płatny. Tak jest w wiekszosci firm? - a może ktoś poleci jakiś naprawde niezawodny "virtualny server" zamiast dedyka (raczej za granicą bo w polsce to juz nie ma gdzie szukać). Server ktory bedzie spełniał potrzeby o ktorych pisalem wyżej. Z moich pytan widać ze na administracji Linuksami i takimi servermi nieznam sie, dlatego prosze o wyrozumiałosc :oops: Z góry dziekuje za wszelkie sugestie. pozdrawiam
×