Skocz do zawartości

Thomas Szteliga

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Thomas Szteliga

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    websafe.pl
  • Imię
    Thomas
  • Nazwisko
    Szteliga
  1. DA + Przenoszenie spamu do "spam"

    Mam wrażenie, że jakiś bot zaatakował Twoje konto na forum ;-) Podałem działające rozwiązanie. Opcji jest kilka: Oficjalne zalecenie Suppportu DA (już raz je zmienili) http://forum.directadmin.com/showthread.php?t=46371&page=2&p=238173#post238173 i druga opcja, z ktorej ja korzystam drugi czy trzeci dzień i wszystko jest OK, w tym samym wątku: http://forum.directadmin.com/showthread.php?t=46371&page=3&p=238230#post238230
  2. DA + Przenoszenie spamu do "spam"

    Po kilku godzinach testowania widzę, że prawdopodobnie dobrze działa następujący filtr: cat /usr/local/directadmin/data/templates/custom/filter_base # Exim Filter # created by |NAME|, version |VERSION| # Do not modify this file as any changes will be # overwritten when the user makes a change. # (data is only written to this file, not read) if not first_delivery and error_message then finish endif |*if BLOCKLEVEL| if $h_X-Spam-Level: contains "|BLOCKLEVEL|" then seen finish endif |*endif| |WORDFILTERS| |ADULTFILTERS| |SPAMFILTERS| #end filter Zatem odrobinę inaczej, niż w linkowanym wyżej poście, ale też na podstawie informacji z linkowanego wątku (pierwsza strona, user Jocker).
  3. DA + Przenoszenie spamu do "spam"

    Analogiczna sytuacja od soboty na maszynie z Centos + DA. Część oznaczonych wiadomości nie wpada do folderu spam, tylko ląduje bezpośrednio w skrzynce odbiorczej. Zakładam, że u Ciebie również wszystkie te wiadomości, które zostają w odbiorczej, mają jeden wspólny mianownik - puste Return-path: Return-path: <> Ja zaaplikowałem takie rozwiązanie: http://forum.directadmin.com/showthread.php?t=46371&page=2&p=238173#post238173 i czekam ;-) BUGFIX: http://www.directadmin.com/features.php?id=1449
×