karamy24
Użytkownicy-
Zawartość
67 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Pomyślałem o tym zaraz po zwiększeniu ilości slotów : )
-
Nikt się tym nie chwalił ; _
-
Rozwiązanie znalezione
-
Najbardziej chodzi o to aby nie wypaść. Wyłączenie usługi na jakiś czas nie jest przeszkodą. Przeszkodą jest strata usługi VPS'a w danej firmie i samego adresu IP Ts'a (reklama). Z tego co pamiętam to chyba właśnie to rozwiązanie pozwala na ochronę Team Speak'a 3 Może ktoś potwierdzić to, czy dobrze rozumuję? Jest może na forum, któraś z firm, która korzysta z przedostatniego planu CloudFlare "Biznes" i byłaby skłonna (w ramach współpracy lub za opłatą) dodać pod którąś ze swoich domen z tym planem serwer TeamSpeak'a?
-
Właśnie godzinkę temu do nich napisałem. Jest jeszcze jakaś firma na Polskim rynku oferująca ochronę DDOS na VPS? VPS nie musi znajdować się w Polskiej lokalizacji
-
O proszę. Znowu pan mi pomaga Wiesz może jak wygląda sytuacja na vps'ach OpenVZ w hosteam?
-
Voice VPS (licencja własna) albo zwykły VPS - podstawa to ochrona przeciwko DDOS. Z tego co wiem, to publiczne serwery mają spore kłopoty, a 300 / 512 slotów już takim będzie - czekam na oferty.
-
Czyli w nagłówku leci IP serwera na którym stoi owe forum, a nie IP serwera poczty - tak? Jeżeli tak, to rozumiem że wyłączenie tego i bezpośrednie wysyłanie z dedyka/vpsa także nie przyniesie efektu i jedynym rozwiązaniem pozostanie wyłączenie wysyłania w nagłówku IP i skorzystanie z zewnętrznej poczty, tak?
-
Czyli w przypadku posiadania forum (z możliwością wysyłania emaili, linków aktywacyjnych) najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest użycie zewnętrznego serwera poczty?
-
No dobra, ale przypuśmy że komuś zależy na IP. Ktoś stawia sobie serwer poczty u siebie. Ja wysyłam na jego email (jego serwer poczty) wiadomość. On widzi połączenie bezpośrednie (czyli IP mojego dedyka/vps'a), prawda?
-
Witam. Chciałbym dowiedzieć się, czy posiadając dedyka / vps'a za CloudFlare i mając na nim serwer poczty email, w przypadku korzystania z niego (wysyłania email'i) CF uniemożliwia odnalezienie IP serwera poczty? Tzn. wysłany email biegnie przez serwer CloudFlare czy bezpośrednio do serwera poczty odbiorcy?
-
Rozumiem, dzięki za informacje ; )
-
Jak tam wygląda sytuacja z funkcjonowaniem przez dłuższy okres czasu? Często jakieś wpadki są?
-
Bo nie jest mi to do szczęścia niezbędne, a akurat byłem na forum i pomyślałem, że może ktoś na forum wie ; )
-
Wiesz co? Powiem szczerze, że jak na darmową wersję to jest całkiem przyzwoicie ; ) Nie jest to utrapieniem bo takie coś ma miejsce tylko chwilę (do 5 minut z samego rana) i w nocy (15 - 45 minut), także nie jest to jakimś utrapieniem. Chciałem się po prostu dowiedzieć co dzieje się w tym czasie na serwerach CF bo jestem ciekawy ; ) Myślałem o próbie rozwiązania problemu zmieniając ustawienia CF, ale zrezygnowałem z tego : )