Misiu23
Użytkownicy-
Zawartość
12 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Typ zawartości
Profile
Fora
Katalog firm
Wszystko napisane przez Misiu23
-
Witam, Chciałem sobie dodać program na moim VPS do autostartu, korzystałem już z wielu poradników nadal bezskutecznie bo nie działa, może Wy macie jakies rozwiązanie ?
-
Dobra problem rozwiązany, tak to jest jak człowiek się spieszy i głupi "/" ukośniczek narobił tyle problemów
-
to jest abot do teamspeaka z mpcforum , z jakich poradników ? z googli np : https://webinsider.pl/linux-autostart/
-
Ja tak zrobiłem jak mu napisałem i mi wszystko chodzi dobrze
-
Korzystałeś z jakiegoś poradnika ? wpis w named.conf.local powinien tak wyglądać : zone "cyfrowyzasieg.pl" { type master; file "/etc/bind/cyfrowyzasieg.pl"; notify yes; allow-transfer { 91.231.20.206; }; }; dopiero w named.conf dodajesz : zone "cyfrowyzasieg.pl" { type master; file "/etc/bind/cyfrowyzasieg.pl.db"; };
-
Jak już jest temat o błedach, to pasowałoby naprawić ten błąd z godziną na forum
-
Nie mam u was konta, ale nasuwa mi się takie małe pytanie, bo piszecie o kontakcie z wami jak są jakieś problemy, ok, ale w jaki sposób klienci się mają z wami skontaktować poprzez tickety jak wasza strona nie działa ? i np meile też nie działają ? mają was zasypywac telefonami ?
-
ja na moim ts3 jestem codziennie wiec normalnie wszystko działa
-
Najwięcej płaczą ci co płacą najmniej ... ja płace 36 zł bo i za vps i za licencje directadmina i mi jakoś to dobrze chodzi mimo iz niektórzy tutaj piszą ze mintshost pada co 2-3 dni .. dziwne bo mój ts3 ma uptime 13 dni .. wiec co 2-3 dni mints nie pada ...
-
Witam, Z mintshostem jestem już prawie ponad 2 lata i jeszcze nigdy nie miałem z nimi zadnych problemów, czasami zdarzały sie małe to zawsze było z mojej winy na samym poczatku jak jeszcze dobrze VPS'a nie ogarniałem. Do hejterów mintshosta jak wam nie pasują usługi nikt was na siłe nie trzyma robić backupy i sie przenosić gdzie indziej, tylko potem nie narzekajcie że znów coś nie tak że znów coś padło i nie działa, bo chyba nie musze wam mówic że nie ma hostingów które zapewną wam 100 % działania usługi przez 365 dni ...
-
Oddam Głos na KNP i chcę zobaczyć jak JKM wraz z Policja w Brukseli wyprowadza Barroso w kajdankach
-
Jeżeli Twój serwer dla przykładu jest atakowany i Ty jako OFIARA miałbyś mieć blokowaną usługę no na boga, toć to sprzeczne z logiką ...
-
Ja rozumiem wszystko, ale nie mogę zrozumieć jak klient który sam w sobie jest ofiarą ataków ddos, ma jeszcze ponosić dodatkowe ich konsekwencje w postaci blokady lub nawet usunięcia usługi za która de facto płaci ...
-
Wie ktoś coś czy oni kiedykolwiek ruszą ? bo już szlak czlowieka trafia ... po 30 miało coś ruszyć mamy 3 i nic ..
-
Witam Czy ktoś coś o nich wie co się u nich do jasnej cholery dzieje ? rozumiem poczekać tydzień, dam też radę (ale już kur*****ca zalewa) poczekać 2 tyg ... ale nie kur***a miesiąc czasu !!!
-
Ja wyciągam z tego bardzo proste wnioski : Brak telefonu kontaktowego - już po tym widać że spółkę netdc.pl przejęła nierzetelna i niekompetentna osoba. BOK - Skoda gadać, można pisać zero odzewu a jak jest to raz na tydzień albo 2 tygodnie .... Usługi - niby działają ale co z tego jak nie można zrobić nawet kopi zapasowej VPS (muszę przez FTP pliki ściągać co zajmuje czas, jaki zżera transfer .. - oczywiście BOK poinformowany = zero pomocy poczekam do końca usługi i zwijam manatki
-
znów vpsy padły i panel też ... to już się robi wku****jace ....
-
To już się robi wkurzające jak na helpdesk'u czekam na odpowiedz już prawie 2 tyg ... masakra jakaś ... Jednak Stary właściciel był bardziej odpowiedzialny i bardziej kompetentny, ponieważ odpowiedz zawsze była max w 12 H .. a tutaj ... bez komentarza .. jedyne co pozostaje to czekać ... tylko na co ? na mannę z nieba ?
-
Proszę was nawet nie piszcie "kontakt tylko do BOK" bo zwariować idzie, jak już karzą pisać do nich E-Mail to niech odpowiedzą na niego tak samo na bok na stronie ... no chyba to oczywistością jest że jak ktoś już z parę dni czeka na odpowiedz na "Helpdesku" na stronie to go krew nagła zalewa i pisze na forum bo ma "nadzieje" (złudną) że ktoś może ma jakieś informacje na ten temat... jedyne co dobre to to że VPS'Y u nich chodzą, bo bym się chyba pochlastał ....
-
Na moje oko cały czas coś robią i dla tego, i być może też nie wszystko się odświeżyło dopóki nie będzie informacji o zakończonej pomyślnie migracji trzeba czekać i uzbroić się w cierpliwość, ja czekałem prawie 2 dni, aż się doczekałem
-
Mi VPS i serwery na nim postawione chodzą
-
gdzie mam dzwonić jak na netdc jeszcze stare numery a z tego co się dowiedziałem malo co infa przekazuja na temat tej sytuacji ...
-
ja tylko czekam na jakąś informacje na stronie głównej ..... bo nie powiem powoli tracę cierpliwość ....
-
nie wiem tylko po co wydawać kupę kasy jak na takim dajmy na to VPS będzie się miało tylko serwer ts3 ... a co do netdc to dziwne, bo ja mam dalej starą stronę
-
zalezy co, bo jak VPS to tak mi też nie chodzą na nim usługi, ale on sam niby sie uruchamia. co do strony to też u mnie chodzi Edit : Jedynie wkurza mnie to że na stronie głównej zero informacji że coś jakieś pracy czy coś nic cisza, na helpdesk też nic zero odpowiedzi, i jak się tutaj nie denerwowac