Skocz do zawartości

Misiu23

Użytkownicy
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez Misiu23

  1. Witam, Chciałem sobie dodać program na moim VPS do autostartu, korzystałem już z wielu poradników nadal bezskutecznie bo nie działa, może Wy macie jakies rozwiązanie ?
  2. debian 8 autostart

    Dobra problem rozwiązany, tak to jest jak człowiek się spieszy i głupi "/" ukośniczek narobił tyle problemów
  3. debian 8 autostart

    to jest abot do teamspeaka z mpcforum , z jakich poradników ? z googli np : https://webinsider.pl/linux-autostart/
  4. Propagacja DNS

    Ja tak zrobiłem jak mu napisałem i mi wszystko chodzi dobrze
  5. Propagacja DNS

    Korzystałeś z jakiegoś poradnika ? wpis w named.conf.local powinien tak wyglądać : zone "cyfrowyzasieg.pl" { type master; file "/etc/bind/cyfrowyzasieg.pl"; notify yes; allow-transfer { 91.231.20.206; }; }; dopiero w named.conf dodajesz : zone "cyfrowyzasieg.pl" { type master; file "/etc/bind/cyfrowyzasieg.pl.db"; };
  6. bład na forum

    Jak już jest temat o błedach, to pasowałoby naprawić ten błąd z godziną na forum
  7. Nie mam u was konta, ale nasuwa mi się takie małe pytanie, bo piszecie o kontakcie z wami jak są jakieś problemy, ok, ale w jaki sposób klienci się mają z wami skontaktować poprzez tickety jak wasza strona nie działa ? i np meile też nie działają ? mają was zasypywac telefonami ?
  8. [Opinie] Mintshost.pl

    ja na moim ts3 jestem codziennie wiec normalnie wszystko działa
  9. [Opinie] Mintshost.pl

    Najwięcej płaczą ci co płacą najmniej ... ja płace 36 zł bo i za vps i za licencje directadmina i mi jakoś to dobrze chodzi mimo iz niektórzy tutaj piszą ze mintshost pada co 2-3 dni .. dziwne bo mój ts3 ma uptime 13 dni .. wiec co 2-3 dni mints nie pada ...
  10. [Opinie] Mintshost.pl

    Witam, Z mintshostem jestem już prawie ponad 2 lata i jeszcze nigdy nie miałem z nimi zadnych problemów, czasami zdarzały sie małe to zawsze było z mojej winy na samym poczatku jak jeszcze dobrze VPS'a nie ogarniałem. Do hejterów mintshosta jak wam nie pasują usługi nikt was na siłe nie trzyma robić backupy i sie przenosić gdzie indziej, tylko potem nie narzekajcie że znów coś nie tak że znów coś padło i nie działa, bo chyba nie musze wam mówic że nie ma hostingów które zapewną wam 100 % działania usługi przez 365 dni ...
  11. Wybory 25 maja - na kogo głosujesz ?

    Oddam Głos na KNP i chcę zobaczyć jak JKM wraz z Policja w Brukseli wyprowadza Barroso w kajdankach
  12. [Opinie] Mintshost.pl

    Jeżeli Twój serwer dla przykładu jest atakowany i Ty jako OFIARA miałbyś mieć blokowaną usługę no na boga, toć to sprzeczne z logiką ...
  13. [Opinie] Mintshost.pl

    Ja rozumiem wszystko, ale nie mogę zrozumieć jak klient który sam w sobie jest ofiarą ataków ddos, ma jeszcze ponosić dodatkowe ich konsekwencje w postaci blokady lub nawet usunięcia usługi za która de facto płaci ...
  14. netdc.pl

    Wie ktoś coś czy oni kiedykolwiek ruszą ? bo już szlak czlowieka trafia ... po 30 miało coś ruszyć mamy 3 i nic ..
  15. netdc.pl

    Witam Czy ktoś coś o nich wie co się u nich do jasnej cholery dzieje ? rozumiem poczekać tydzień, dam też radę (ale już kur*****ca zalewa) poczekać 2 tyg ... ale nie kur***a miesiąc czasu !!!
  16. netdc.pl

    Ja wyciągam z tego bardzo proste wnioski : Brak telefonu kontaktowego - już po tym widać że spółkę netdc.pl przejęła nierzetelna i niekompetentna osoba. BOK - Skoda gadać, można pisać zero odzewu a jak jest to raz na tydzień albo 2 tygodnie .... Usługi - niby działają ale co z tego jak nie można zrobić nawet kopi zapasowej VPS (muszę przez FTP pliki ściągać co zajmuje czas, jaki zżera transfer .. - oczywiście BOK poinformowany = zero pomocy poczekam do końca usługi i zwijam manatki
  17. netdc.pl

    znów vpsy padły i panel też ... to już się robi wku****jace ....
  18. netdc.pl

    To już się robi wkurzające jak na helpdesk'u czekam na odpowiedz już prawie 2 tyg ... masakra jakaś ... Jednak Stary właściciel był bardziej odpowiedzialny i bardziej kompetentny, ponieważ odpowiedz zawsze była max w 12 H .. a tutaj ... bez komentarza .. jedyne co pozostaje to czekać ... tylko na co ? na mannę z nieba ?
  19. netdc.pl

    Proszę was nawet nie piszcie "kontakt tylko do BOK" bo zwariować idzie, jak już karzą pisać do nich E-Mail to niech odpowiedzą na niego tak samo na bok na stronie ... no chyba to oczywistością jest że jak ktoś już z parę dni czeka na odpowiedz na "Helpdesku" na stronie to go krew nagła zalewa i pisze na forum bo ma "nadzieje" (złudną) że ktoś może ma jakieś informacje na ten temat... jedyne co dobre to to że VPS'Y u nich chodzą, bo bym się chyba pochlastał ....
  20. netdc.pl

    Na moje oko cały czas coś robią i dla tego, i być może też nie wszystko się odświeżyło dopóki nie będzie informacji o zakończonej pomyślnie migracji trzeba czekać i uzbroić się w cierpliwość, ja czekałem prawie 2 dni, aż się doczekałem
  21. netdc.pl

    Mi VPS i serwery na nim postawione chodzą
  22. netdc.pl

    gdzie mam dzwonić jak na netdc jeszcze stare numery a z tego co się dowiedziałem malo co infa przekazuja na temat tej sytuacji ...
  23. netdc.pl

    ja tylko czekam na jakąś informacje na stronie głównej ..... bo nie powiem powoli tracę cierpliwość ....
  24. netdc.pl

    nie wiem tylko po co wydawać kupę kasy jak na takim dajmy na to VPS będzie się miało tylko serwer ts3 ... a co do netdc to dziwne, bo ja mam dalej starą stronę
  25. netdc.pl

    zalezy co, bo jak VPS to tak mi też nie chodzą na nim usługi, ale on sam niby sie uruchamia. co do strony to też u mnie chodzi Edit : Jedynie wkurza mnie to że na stronie głównej zero informacji że coś jakieś pracy czy coś nic cisza, na helpdesk też nic zero odpowiedzi, i jak się tutaj nie denerwowac
×