lirek
Użytkownicy-
Zawartość
72 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Witam, analizuję statystyki udostępnione na stronie he.net a dokładnie: http://bgp.he.net/country/PL interesuje mnie znaczenie nagłówków. Mianowicie: "Adjacencies v6" i "Routes v6". Przykład NETIA: 1. Adjacencies v6 (30) - oznacza zestawienie połączeń ipv6 z innymi dostawcami? 2. Route v6 (28) - oznacza, że w sieci rozgłoszono 28 prefiksów? I jeszcze http://bgp.he.net/AS12741#_asinfo 3. Prefixes Originated (v6): 1 (rozumiem, jako liczbę przydzielonych prefiksów przez RIPE NCC) 4. Prefixes Announced (v6): 28 (to samo, co Route v6 (powyżej))? 5. BGP Peers Observed (v6): 30 (to samo, co Adjacencies v6 (powyżej))? 6. AS Paths Observed (v6): 224 - jak można to zinterpretować? 7. Average AS Path Length (v6): 3.353 - jak można to zinterpretować? Bardzo bym prosił o jakąś interpretację tego co przedstawiłem bo nie jest to dla mnie jednoznaczne. Pozdrawiam
-
Wystarczy odznaczyć "Use secure connection"
-
Jaki adres podać w programie ownCloud pod windowsem ? chmurka.netdc.pl nie działa
-
Mowa tutaj o biznes-host.pl A w jaki sposób mogę zabezpieczyć swój serwer w chwili gdy jest niedostępny ?
-
Witam, czy orientujecie się może jakie jest prawidłowe działanie firmy która świadczy usługi hostingu - VPS w przypadku DDosu ? Jeżeli zakupiłem VPS i po kilku dniach nie mogę dostać się na serwer niby z powodu DDOSU - "tak stwierdziła administracja" - jeśli nawet to jakie działania powinien wykonać taki hosting? Czy ddos powinien zostać zablokowany i mi umożliwić wejście na serwer? Czy może, zablokować serwer i pieniądze które zainwestowałem mają mi przepaść ? Czy może mają mi zwrócić pieniądze (równowartość zainwestowanych pieniędzy lub niewykorzystanych dni?) Jak to widzicie?
-
Witam, sprzedam serwis UPP.pl Serwis posiada 10414 zarejestrowanych realnych użytkowników, serwis przynosi miesięczne dochody. Zapraszam na aukcję: http://allegro.pl/item922214877_upp_pl_filmy_online_zarabia_popularny_serwis.html Kontakt: 2774466
-
no i się skończyło. Dostałem wiadomość, że firma zaprzestaje świadczyć usługi hostingowe. :|
-
Witam, sprzedam domenę: Administracja24.pl Oferty proszę kierować na PW.
-
Wiesz co to jest walidacja formularza? Wystarczy sprawdzić, czy podane imię, nazwisko, adres jest poprawne np. wyszukiwanie powtarzających się znaków obok siebie itd itd jest wiele opcji by to sprawdzić. Np. ktoś wpisując "bbbb" to nie przejdzie, podobnie jak "osdkskodso" również. Jeżeli natomiast ktoś wpisze w imię np. "Adam" - przejdzie co jest naturalne. A jeżeli myślisz, że gdybym podał fałszywe dane (do złych celów, tak jak napisałeś) to admin to wyłapie? Proszę Cie, nie cuduj.
-
Dokładnie, to jest plusem firmy a nie wadą. No niestety zdaniem juventinio, jesteście krzakiem? edit @juventinio: już nie wymyślaj, cały czas piszę o tym, że warto pomyśleć o automatycznym zakładaniu kont w DA to nie problem.
-
juventinio: rozumiem że sugerujesz wszystkim, że KampNO zakładał serwery w przerwie pomiędzy obiadem a kolacją a nawet bywało, że po "m jak miłość" ? Masz racje ... niepoważny hosting. Jeżeli chodzi natomiast o opinię unixstorm, to ją już zmieniłem na pozytywną, lecz jeżeli komuś zależy na czasie, żeby konto mieć niemal natychmiast po opłaceniu po godzinach pracy to takiej opcji na pewno nie ma w unixstorm. Matt: Jeżeli myślisz, że ktoś pisze oprogramowanie w taki sposób jak napisałeś czyli mało profesjonalny, to nigdy nie pisz żadnych skryptów ani nie zlecaj komuś specyfikacji jak taki skrypt ma wyglądać, pozwól komuś stworzyć to tak jak ma być, bo inaczej taka sytuacja może na prawdę wystąpić, trzeba trochę pomyśleć jak odpowiednio napisać dany skrypt żeby wszystko działało prawidłowo.
-
Wszyscy tacy idealni, a gdy znajdujecie się w potrzebie to podobnie piszecie. Tak jak pisałem, napisanie systemu do zakładania automatycznie kont w DA nie jest wielkim problemem, a jest to wielkim plusem. Fiercio: "A jeśli wymagasz kontaktu 25h/dobę, 8 dni w tygodniu, 367 dni w roku, to niestety, musisz udać się do innej firmy... i za takie luksusy odpowiednio zapłacić" - a dlaczego uważasz że ta firma nie może dorównać "tym" innym? Jesteś w błędzie. juventinio: "pokaz mi firme hostingowa, ktora zamowienia realizuje o godzinie 20+. Wybacz ale jezeli ktos realizowalby moje zamowienia w takich porach to potraktowalbym to jako wade firmy. W takich godzinach to dzialaja krzaki a nie firmy." Wybacz, ale jesteś chyba niepoważny, jeżeli firma realizuje twoje zamówienia o każdej porze, uważasz że to jest krzak? Jesteś początkujący czy jak? Świadczy to o firmie bardzo dobrze i jeżeli zamówienie jest realizowane natychmiast, świadczy to o lepszym wyposażeniu firmy pod względem technicznym ...
-
Ale zamówienie było o 19 już opłacone Myślałem, że jak wrócę do domu to będę miał dane, niestety nie. Ale już nie ważne, mam konto.
-
Dobra może trochę byłem nerwowy ... ale myślałem, że trochę szybciej odpowiadacie na email'e niestety odpowiedź otrzymałem dopiero dzisiaj o 10:40 Ale już konto mam i przystępuje do wgrywania backupa. Jeżeli chodzi o kontakt telefoniczny jest prawidłowy. Jeżeli chodzi o "Firma hostingowa to nie straż pożarna " w przypadku Malitek, to powiem Ci tak, nad hostingiem powinien ktoś cały czas czuwać, a jeżeli nie to przynajmniej to powinno być trochę zautomatyzowane, to nie problem napisać skrypt który będzie zakładał konta w DA automatycznie po opłaceniu przez dotpay.
-
Jak na razie nie polecam! Zamówiłem konto wczoraj, dokonałem płatności online jeszcze nie mam konta, a sprawa jest pilna! :[ Na wczorajszy email mi nie odpowiedzieli (nie zareagowali), na dzisiejszy również, mamy już 10:22 i czuje że mają mnie w ..... Jak założą mi konto, dam znać. Pozdrawiam.