Skocz do zawartości

jkarczm

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez jkarczm

  1. Witam, Czy jest ktoś kto się hostował w tej (chyba ex-) firmie i udało mu się odzyskać dane z serwerów?
  2. Witam, Piszę tu bo już mnie w neo.pl wkurzyli niemiłosiernie. Otóż zgłaszałem wniosek o zmianę delegacji domeny - było to 12 października. Do tej pory jedyne co uzyskałem to kłamliwe oświadczenia mailowe i telefoniczne, że zostało to zrobione. Niestety przeczy temu Lubman (domena jest *.lublin.pl), netart, do którego chciałem przenieść domenę, oraz zwyczajna praktyka - domena nie jest widziana przez przeglądarki/pingi/etc. Jak mogę na nich wymusić jakąkolwiek akcję? Ewentualnie jak mogę im "zabrać" domenę i przenieść do netartu? Jeśli ta ostatnia opcja wymagałaby współpracy z neo.pl, to obawiam się, że znów się będą ociągać a ja nie mam zamiaru dłużej być bez domeny... Poradźcie pls... PS. pamiętam, że podobnie się ociągali z ustawieniem bazy danych... ogólnie porażka, nie polecam a wręcz odradzam...
  3. neo.pl - okłamywanie klienta

    Na neo miałem kiedyś serwer, ale z niego zrezygnowałem, bo też jakieś jazdy z nimi miałem. Została tylko obsługa domeny. Do lubmana dzwoniłem z pytaniem czy mogą przestawić, to mi powiedzieli, że neo musi wysłać to faksem a oczywiście lubman jeszcze nic takiego nie otrzymał Serwer mam na netarcie. Z neo chcę ostatecznie zrezygnować. Czy jeśli znowu nie będzie im się chciało ruszyć d... to jestem na nich skazany? Czy można jakoś inaczej wymusić, żeby "oddali" mi domenę, wszystko jedno czy do netartu czy lubmana? pozdr
  4. neo.pl - okłamywanie klienta

    Albo po n-tej interwencji neo wzięło się do roboty (albo po moim poście ) Faktycznie teraz strona się otwiera, ale jeszcze parę godzin temu zgłaszała błąd, a wniosek o zmianę delegacji poszedł prawie 2 tygodnie temu... Tydzień czekałem, ale dwa to trochę przesada... Nie pisałbym tego posta, może trochę przesadzonego, gdyby nie to, że potwierdzenie mailem zmiany delegacji dostałem dopiero po którejś tam z kolei interwencji telefonicznej (obietnicę dostania takiego potwierdzenia dostawałem też wcześniej, ale nic z tego nie wynikło), gdyby nie ten mail z netartu i gdyby nie info z lubmanu... pozdr lekko uspokojony, ale wciąż niepewny
  5. neo.pl - okłamywanie klienta

    (www.)7miles.lublin.pl I jeszcze odpowiedź, którą otrzymałem od netartu (której nie do końca rozumiem, ale chyba nie oznacza ona, że wszystko jest ok
×