Skocz do zawartości

mlen

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O mlen

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinie] Hitme.pl

    @Lan Hikari - ja sie juz przeniosłem "do niemców" ps. nadal "polecasz" w stopce?
  2. [opinie] Hitme.pl

    Ludzie, tyle jest opisanych w tym wątku dziwnych problemów komunikacyjnych z firmą Hitme... Polecam rozglądać się za innym dostawcą, chyba że komuś pasuje czekać na odp po kilka, kilkanaście dni Ja wysłałem zapytanie 9 kwietnia i odpowiedzi nadal nie ma... Zapytanie było o rachunek - już 2 raz(miesiąc) z rzędu nie otrzymałem rachunku. Poprzednim razem zadzwoniłem, wyjaśniłem, i po kilku dniach dostałem rachunek z małą rekompensatą. Ok, fajnie, ale co miesiąc nie będę dzwonił/pisał o wystawienie rachunku! I druga sprawa, ich system naliczył w ciągu 9 dni (kwietnia), że zużyłem 40gb transferu (z 60), gdzie moja norma to było 10x mniej, _w całym miesiącu_. Nawet w panelu nie ma opcji, aby sprawdzić "ile i kiedy". Mamy wolny rynek - każdy wybiera co pasuje Dlatego ja Hitme omijam już z daleka
  3. [opinie] Hitme.pl

    Ohh, tu się zapędziłem. Nie było przerwy 6h. Reszta bez zmian.
  4. [opinie] Hitme.pl

    Panie Marku, mam nadzieję iz Pańska aktualnie niska aktywność na WHT spowodowana jest konkretną pracą w firmie. A, i na przyszłość to wypadałoby napisać maila do klientów o planowanym /czy raczej (dziś) wykonanym/ restarcie serwerów! Wszak częściej sprawdza się pocztę, niż dostępność swoich usług.
  5. [opinie] Hitme.pl

    Aha. Przeszukałem pocztę i wyszło mi, że moje zgłoszenia: YDT-520506 - nie doszło do Was. JEZ-817319 (3 dni przed ww.) - doszło, ale nie zostało zrealizowane do końca przez Was. Dopiero dzisiaj. Po 6 dniach. I "burzy" na WHT. Na stronie http://hitme.net.pl/index.php?adminpanel=kontakt są 2 numery tel, ale obydwa łączą z infolinią. O żadnych "bezpośrednim do administratorów" niestety nic mi nie wiadomo. Dla jednego zgłoszenia wina oprogramowania. Dla drugiego zgłoszenia wina adresów IP poczty. Dla wcześniejszych moich zgłoszeń inne powody. A co będzie następnym razem? Czy nie uważają Państwo tego za zbytni zbieg okoliczności? Pragnę zauważyć, iż próbowałem nawiązać kontakt tel. - włączyła się sekretarka. Ja niestety nie mam czasu siedzieć przy tel. cały czas i próbować możliwości kontaktu tel. Opinia jest negatywna bo działają Państwo negatywnie w komunikacji z klientem. Proponuję albo wziać sobie to do serca i zmienić funkcjonowanie firmy, albo - jak ktoś napisał poprzednio - każdy wyraża swoją opinię: można się z nią zgadzać lub nie. Jeśli się Pan ze mną nie zgadza, to może proponuję nie czytać moich postów ;] Oo, nie wiedziałem, że można to rozwiązać przez panel. Przepraszam. Rejestracja na WHT była 4 lata temu, więc nie pamiętam czy było to prostsze niż teraz. Ale co nie zmienia faktu, że pan Dominik mógł mi odpisać iż mogę tego dokonać poprzez panel, zamiast pytać o IP a potem milczeć "z winy oprogramowania".
  6. [opinie] Hitme.pl

    Gdybyś czytał bardziej ze zrozumieniem.. Mam Managed VPS i to jest taka opcja VPS'a - w odróżnieniu od Root VPS - że płaci się przeważnie 2-3 razy więcej, właśnie za administrację opiekę admina nad serwerem i support do niego.
  7. [opinie] Hitme.pl

    Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć w "parę sekund", bo tyle to zajmuje np. wciśnięcie przycisku "odpowiedz". A nawet jeśli byłoby to możliwe, to nie w wykonaniu Hitme. A są tam inne "boki" ? Hitme ma kilka usług (vps, budget vps, www, serwery gier) i związane z nimi "departamenty". Mnie wychodzi na to, że na wszystkie(?) zapytania odpowiada tylko pan Dominik, który też oprócz pracy ma zapewne życie osobiste itd. Jeśli jedna osoba odpowiada na mejle + telefony (z kilku usług) + nadzoruje stan serwerów, to się w sumie nie ma co dziwić, że tak to wygląda. Więc proszę nie wciskaj tu ludziom kitu o "paru sekundach", bo to jest po prostu śmieszne. Piszę do BOK w hitme.NET.pl od ponad 2 miesięcy, i 1 albo 2 była sytuacja że dostałem odpowiedź "szybko i konkretnie". A tak zawsze jedno i to samo: powoli i bez profesjonalizmu żadnego. Przykład z dzisiaj. Udzieliłem się w tym wątku, po czym napisałem do BOK jak się mają moje poprzednie zgłoszenia, podając referencje: HNPL BOK #JEZ-817319 (wysłany 5 dni temu) HNPL BOK #YDT-520506 (2 dni temu) Szybko, bo po 2h, przyszła mało pomocna odpowiedź: "0 matching results found for "YDT-520506" Takie zgłoszenie u nas nie istnieje... Proszę napisać w 1 wiadomości co mamy zrobić" Pan Dominik potrawi być zabawny. Mnie niestety do śmiechu nie jest. Okazało się, że moje 1 zgłoszenie nie istnieje, a odszukać 2 zgłoszenie to już chyba zbyt trudne. I przeważnie mam z nimi takie "tasiemce". Ja rozumiem: są procedury, jest sobota, nie jestem jedynym klientem itd. Rozumiem też, że Hitme to nie jest home.pl czy 997, że dostajesz odp. niemal ad-hoc. Ale do cholery, płacę abonament (czy to jest 50, 100 czy 200pln) to jakiś support musi być. My tu rozmiawiamy o problemach z komunikacją z Hitme, a nie o jakości ich infrastruktury. Sam napisałem, że co do jakości serwerów nie mam zastrzeżeń, bo śmigają ładnie.
  8. [opinie] Hitme.pl

    witam, jestem klientem Hitme od grudnia 08. posiadam opcje managed vps 256. niestety też mam problem z tzw. BOK firmy Hitme. i niestety nie polecam tej firmy nikomu. owszem, serwery działają ok. natomiast komunikacja z firmą jest niemożliwa (ostatnio), albo pochłania zbyt dużo czasu na załatwienie czegokolwiek. wiadomości wysyłam do odp. "departamentu" (bok@hitme.NET.pl), a mimo to na odpowiedzi czekam po kilka dni, albo i zupełnie ich nie otrzymuje. ostatni przykład: 5 dni temu napisałem w sprawie skonfigurowania mojej domeny w ich DNS'ie. 5 długich dni mineło, name serwery dalej nie przyjmują mojej domeny, a mój serwis czeka gotowy i powinien już działać. 2 dni temu napisałem z pytaniem jak się ma moje poprzednie zgłoszenie. po 1 dniu dostałem wiadomość systemową(sic!). Natomiast odp. z supportu nie ma! Próbowałem też kontaktować się telefonicznie (bodajże we wtorek, ~15:30) - niestety nikt nie odbiera, włącza się sekretarka. Numery zgłoszeń: HNPL BOK #JEZ-817319 (wisi od 5 dni) HNPL BOK #YDT-520506 (od 2 dni) Dodam, iż to nie jest pierwszy raz kiedy taka sytuacja ma miejsce. Już w tej krótkiej współpracy z Hitme zdarzało się, że pan Dominik N. odpisywał na moje wiadomości o 2:30 w nocy, z częstotliwością raz na dobę, więc załatwianie czegoś trwało nawet i 8 dni. A dni abonamentu lecą...
×