mmmm21
WHT Pro-
Zawartość
300 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
11
Typ zawartości
Profile
Fora
Katalog firm
Wszystko napisane przez mmmm21
-
Skonfiguruj DMARC dla domeny https://dmarc.org/. /.../ dmarc=pass (p=NONE sp=NONE dis=NONE) /.../ Dodaj w konfiguracji domeny: _dmarc.mojadomena.pl. IN TXT "v=DMARC1; p=quarantine; adkim=r; aspf=r; sp=none" Zobacz, może to wpłynie na gmaila.
-
Podmień linijkę listen-on port 53 { 127.0.0.1; 192.168.128.0; }; na listen-on { any; }; Wykonaj restart binda. Wygląda jakby dns nie nasłuchiwał na odpowiednim ip.
-
Poszukuje serwera vpn z czeskim ip, tak aby można było obejrzeć mecze na stronie http://www.ceskatelevize.cz/sport/zive-vysilani/ Potrzebuje na okres miesiąca (euro2016), czy któraś z firm dysponuje takim rozwiązaniem. Użytek tylko i wyłącznie osobisty. Koszt maksymalnie 30zł.
-
Problem rozwiązany wspólnymi siłami, problem leżał w blokadzie portu 53 na bgp, teraz już działa jak @Kamikadze zauważył.
-
dig @ns1.cyfrowyzasieg.eu cyfrowyzasieg.eu ; <<>> DiG 9.8.4-rpz2+rl005.12-P1 <<>> @ns1.cyfrowyzasieg.eu cyfrowyzasieg.eu ; (1 server found) ;; global options: +cmd ;; connection timed out; no servers could be reached dig @ns2.cyfrowyzasieg.eu cyfrowyzasieg.eu ; <<>> DiG 9.8.4-rpz2+rl005.12-P1 <<>> @ns2.cyfrowyzasieg.eu cyfrowyzasieg.eu ; (1 server found) ;; global options: +cmd ;; connection timed out; no servers could be reached Nadal jest coś źle skonfigurowane, odezwij się do mnie na PM, pomogę ci z konfiguracją za darmo.
-
Pokaż co masz w pliku named.conf.options. U mnie to wyglada następująco: Obie domeny potel.com.pl i cyfrowyzasieg.pl maja te samą przypadłość. Wyłącz czasowo firewalla i sprawdź czy to pomoże. Na tę chwilę: PORT STATE SERVICE 53/tcp filtered domain To samo dla obu ns1.potel.com.pl i ns2.potel.com.pl
-
Dla domeny cyfrowyzasieg.pl podbij numer serial z 01 na 02 i przeładuj serwer dns. Możliwe, że dokonywałeś zmian w strefie cyfrowyzasieg.pl, a zapomniałeś podbić numeru Serial, co należy czynić po każdych zmianach w strefie domeny. EDIT: dig potel.com.pl @ns1.potel.com.pl ; <<>> DiG 9.8.4-rpz2+rl005.12-P1 <<>> potel.com.pl @ns1.potel.com.pl ;; global options: +cmd ;; connection timed out; no servers could be reached Firewall odsiewa, albo masz źle skonfigurowany serwer dns.
-
Postfix + dovecot - multi domains, różne scieżki i rozmiary skrzynek
mmmm21 odpisał Fizyda na temat w Serwery Pocztowe
Zerknij https://workaround.org/ispmail/wheezy/virtual-domains -
Pytanie tylko czy Aruba przydzieli mi ip czeskie czy włoskie??
-
Po pierwsze popraw strefę dns, brakuje rekordów A dla ns1 i ns2.raptime.pl Poprawiłbym: rekord spf na v=spf1 a mx ip4:91.121.209.82 -all DMARC na: "v=DMARC1; p=quarantine; sp=none; rua=mailto:spam-reports@raptime.pl" na koniec reverse dns: ns364548.ip-91-121-209.eu zmień na r1.raptime.pl Na razie tyle udało się znaleźć.
-
Inetersuje mnie podejście firm hostingowych do stron phishing-owych. Czy monitorujecie jakies serwisy np. http://support.clean-mx.com/clean-mx/phishing.php?country=pl&response= ?? Czy polegacie tylko i wyłacznie na zgłoszeniach do abuse?? Czy w przypadku podstawienia strony kontaktujecie się z klientem, blokujecie stronę?? Jeżeli możecie podzielcie się informacjami, o ile to tajne nie jest. Na wyżej wymenionej stronie można także znaleźć informacje o stronach zawirusowanych.
-
Spróbuj wyjaśnić sytuację wypełniając formularz http://www.mimecast.com/senderfeedback
-
Gmail - Maile trafiaja do spamu, Hotmail - Maile nie docierają
mmmm21 odpisał khayyin na temat w Administracja Serwerów
W chwili obecnej ustawione jest p=none dla domeny, jak dla mnie obecne ustawienie powoduje traktowanie dmarc jakby go nie było. EDIT: Na stronie mail-tester u mnie też pyzor się czepia, mimo to emaile do gmaila wpadają normalnie. -
Gmail - Maile trafiaja do spamu, Hotmail - Maile nie docierają
mmmm21 odpisał khayyin na temat w Administracja Serwerów
Do poprawki spf: v=spf1 a mx ip4:37.233.103.130/32 -all Do poprawki dmarc: "v=DMARC1; p=quarantine; adkim=r; aspf=r; sp=none" Przy tych ustawieniach gmail u mnie przyjmuje pocztę bez problemu. Zerknij też w strefę dns, pojawia się tam nameserver no. czy to celowe? -
Proponuje kontakt z supportem premium.pl, dziwnie to wygląda. Ewentualnie wyparkować domenę do serwisu freedns.42.pl lub cloudflare.com i tam skonfigurować domenę.
-
; <<>> DiG 9.8.4-rpz2+rl005.12-P1 <<>> skylineges.com @ns1.premium.pl ns ;; global options: +cmd ;; Got answer: ;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 44935 ;; flags: qr aa rd; QUERY: 1, ANSWER: 2, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 0 ;; WARNING: recursion requested but not available ;; QUESTION SECTION: ;skylineges.com. IN NS ;; ANSWER SECTION: skylineges.com. 86400 IN NS ns2.premium.pl. skylineges.com. 86400 IN NS ns1.premium.pl. Dnsy premium odpowiadają, jednak w domenie .com prawdopodobnie brak dnsów ns1 i ns2.premium.pl, zerknij do panelu premium czy masz tam podane powyższe dnsy dla domeny skylineges.com
-
Podaj nazwę domeny, może być na PM. W tej chwili wróżymy z fusów.
-
Jedną z możliwych przyczyn jest bad sector na dysku, Windows XP startując natrafia na plik w tym obszarze i nie moze go odczytać, po czym następuje restart. Można kupić przejściówkę sata->usb i podpiać dysk do laptopa. Inną opcją jest odpalenie z płyty dystrybucji linuxa livecd, wtedy można zgrać dane np. na pendrive.
-
Nie wiem jak masz skonfigurowanego postfixa, zerknij do manuala https://workaround.org/ispmail/wheezy/virtual-domains, co prawda to manual do Debiana 7.0, ale może się przyda. Poza tym przydałaby się jakaś domena dla serwera pocztowego, przez którą pozostałe domeny wypychały by pocztę (np domena1.pl in mx domena.pl).
-
Cała prawda o MintsHost.pl - Czyli jak się traktuje stałego klienta
mmmm21 odpisał klient3802 na temat w Informacje o firmach hostingowych
Najbardziej, mnie osobiście w tej sprawie w oczy kole, nie jasny regulamin. Firma powinna wyciągnąć wnioski z zaistniałej sytuacji i poprawić regulamin, opisać dokładnie w regulaminie, co się dzieje z serwerem i w jakim terminie od braku zapłaty. W międzyczasie porozumieć się z klientem, a nawet z podejścia pro-klienckiego, klienta "trudnego" przeprosić za zaistniałą sytuację (nieprecyzyjny regulamin), chyba że w 100% czują, że w tej sytuacji nie zawinili.- 61 odpowiedzi
-
- mintshost
- mintshost.pl
- (i 3 więcej)
-
Pakiet internetu, który posiadasz możesz wykorzystać tylko w zasięgu polskich sieci komórkowych, najlepiej skorzystać z usługi dodatkowej http://www.play.pl/uslugi/?inOffer=Abonament&category=roaming lub najlepiej zakupić kartę sim lokalnego operatora komórkowego. Kalkulator cen w roamingu http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techniczna/roaming/kalkulator-cen-w-roamingu/
-
Home + cloudflare + mail = 553 5.7.1 We don't relay mail (in reply to RCPT TO command)
mmmm21 odpisał Kynsz na temat w Forum Główne
Home.pl wymagało do używania poczty, zaprkowania domeny w panelu Home. Jeżeli przeniosłeś strefę dns do cloudflare, to poczta na home nie bedzie Ci działać, mimo dobrze ustwionego rekordu mx na cloudflare. Dawno nie używałem Home, ale w tej kwestii nic chyba się nie zmieniło. -
Wygląda to na brak glue recordów. Whois zwraca:
-
Bind zwraca powyższe ns dla domeny jurczewski.net, a powinien zwracać Popraw ns i dodaj rekordy A dla ns1 i ns2 w domenie jurczewski.net.
-
Proponuje zastosować weryfikację rekordu spf (http://man.sethuper.com/integracja-spf-policy-debianubuntu) do tego dodać weryfikację rbl (reject_rbl_client cbl.abuseat.org, reject_rbl_client zen.spamhaus.org). Na domenę dhl.com nie pomoże podstawowa konfiguracja spfa, bo oni korzystają z miękkiego spfa ~ zamiast z tawrdego - all. Na razie zrobiłem w pliku konfiguracyjnym pakietu postfix-policyd-spf-python, tzn. policyd-spf.conf dodałem linie Reject_Not_Pass_Domains = dhl.com, co poskutkowało weryfikacją spfa dhl-owego jako twardego, czyli ostatecznie błąd Fail i odrzucenie emaila. Warto wdrożyć weryfikacje spfa wycina sporo korespondencji, w której ktoś pod kogoś się podszywa.