Skocz do zawartości

octopus

Użytkownicy
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Normalna

1 obserwujący

O octopus

  • Ranga
    Czasami na forum

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://leki-opinie.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

4751 wyświetleń profilu
  1. Korzystałem ze słabego hostingu Servizza.com - z sentymentu bądź głupoty, do czasu, aż nie został mój serwis sprzedany, a hosting stracił ważność. Pierwszą czynnością firmy, która go zakupiła było założenie zamówienia nowego hostingu i jej opłaceniu, następnie moja prośba o przeniesienie, po czym zapadła długa cisza.. Cisza trwała 5 dni, kiedy to ich support w ogóle nie raczył odpowiedzieć na tickety. Gdy założyli sprawę na Paypal, firma Servizza złożyła pomówienia i stwierdziła, że złamano ich Regulamin, pomimo, że nigdy nawet serwera nie uruchomiono i że wpłata za serwer przepada. To jest jedna kwestia, którą Paypal rozpatruje. Ale teraz druga.. Napisałem, że skoro nie chcą go przenieść to niech chociaż wygenerują fakturę do zapłaty za przedłużenie bądź udostępnią kopie zawartości. Utworzyli fakturę, ale kazali zapłacić za zupełnie inną fakturę, którą nigdy na oczy nie widziałem, którą jak twierdzili nigdy nie anulowałem, więc w moim obowiązku jest jej opłacenie. Hosting przedłużałem rok rocznie. Nie wiem o czym mówią, strona jest zawieszona, nie odpisują na tickety, co proponujecie w tej sytuacji zrobić?
  2. [Dyskusje] Servizza.com

    Trzymać się z daleka!!!!, Firma nie chciała przedłużyć hosting, zamiast tego zażądała zapłaty za fakturę, którą nigdy na oczy nie widziałem, za serwer, z którego nie zamawiałem. Brak komunikacji, ignorancja wiadomości, pomówienia, zawłaszczenie płatności Paypal, dużo by tu wspominać, nie mówiąc już, że serwer nadaje się jedynie publikacje zdjęć z wycieczki. Mówi to klient, który korzystał 3 lata z ich usług i żałuje każdej godziny opłaconej serwera.
  3. Ogolnie kupa, wolne serwery i drogie. Support responsywny, ale malo pomocny. Lepiej skorzystac z mniejszego serwisu uslug, ale bardziej doswiadczonego w potrzebach jakie mamy.
  4. Co sądzicie o serwerach/usługach w CloudWays? Od $10 miesięcznie usługa hosting w chmurze DigitalOcean i wszelkie formalności odnośnie zabezpieczeń są obsługiwane przez CW, do tego transfer wliczony.
  5. Hej, czy kojarzycie osobę Piotr Chrostek (GlobalNetwork, Blue Leaf, Cloudbitly)? Ostatni jego hosting: GetDynamic.host działa, jednak kontakt z Administracją się urwał.
  6. Prywatne oferty musiałem wykluczyć, kiedyś się solidnie sparzyłem na takim hostingu. Poza tym zaoferowali przeniesienie całej zawartości i zmiana ustawień co zaoszczędziło sporo czasu i niepotrzebnych nerwów.
  7. To są statystki z Google Analytics. Sprawdzałem kilka razy z rzędu, różne daty itd. Btw. wypowiedzi jednosylabowe możesz zostawić na dyskusje z dzieckiem i to w wieku, w którym jeszcze chce ciebie słuchać.
  8. [Dyskusje] Servizza.com

    Przeszedłem do Servizza z Zenbox'a najwyższy pakiet i okazało się to bardzo dobrym wyborem (do tej pory). Z samych statystyk to wczytywanie strony przyspieszyło 30%, czas odpowiedzi serwera jest o 80% lepszy, inne statystyki również na korzyść nowego hosta. Stosunek ceny do jakości bez porównania lepszy w Servizza. Poza tym sporo pomocy z ich strony i generalnie do tej pory dość szybki support.
  9. Servizza udostępniła najlepszą ofertę. Co prawda samo przyłączenie konta było utrudnione, możliwe przez fakt, że domeny zostały dołączone do hostingu, ale nie otrzymałem danych FTP itd. Po przejściu na Servizza wczytywanie stron przyspieszyło o 30% według Google.
  10. Witam, Co sądzicie o firmie: https://servizza.com/hosting
  11. Szukam zamiennika dla Zenbox.pl - kiedyś była to fajna firma i super wydajność, ale obecnie poziom ceny do jakości ma się nijak. Jaki polecacie hosting zamienny? Wordpress, >100k uniq miesięcznie.
  12. [Opinie] Cloudbitly.com

    Omijać szerokim łukiem. Przedłużenie hostingu - cena wzrosła 200%. Nie odpowiadają na maile.
  13. [Opinie] Hoste.pl

    Bardzo dobrze rozumiem jaki był powód, dwa dni i wciąż nie mogę skopiować własnych plików na dysk, do tego błędy w postaci pustych plików. Powód jest taki, aby uzależnić usługę od firmy, skomplikować ją tak, aby czasem nie przyszło nam na myśl, że można zmienić hostingodawcę i to w kilku prostych krokach. @Robson proszę nie wypowiadaj się, jak nie masz bladego pojęcia jak to wygląda w innych, cywilizowanych firmach.
×