Skocz do zawartości

beny22

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O beny22

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Jak w dniu wczorajszym? dzwoniłem 3 dni temu i wtedy poinformowaliście mnie, że do godziny 16-stej wyślecie mi oferte. Później wysłałem kilkukrotnie maila (3 dni temu, 2 dni temu i wczoraj) na którego nie otrzymałem odpowiedzi - chyba można było poinformować mnie o tym że czekacie na odpowiedź co do ceny. Nie rozumiem po co było to wprowadzanie mnie w błąd?
  2. Ponad rok temu miałem tam dedyka przez kilka miesięcy - zrezygnowałem, ponieważ na restart serwera było trzeba czekać nie raz po 2 dni i często lubiały występować awarie. Ostatnio zauważyłem, że dodali opcje zdalnego restartowania serwera co mnie ucieszyło, wysłałem do nich maila, że jestem zainteresowany wzięciem dedyka i dodatkowo podłączeniem pod niego firewalla - odpisali, że jest taka możliwość, zapytali jakie porty itp. odpisałem po czym już nikt nie odpisał. Na drugi dzień również nie było odpowiedzi więc zadzwoniłem - odebrał pracownik z którym mailowałem i powiedział, że dzisiaj do godziny 16-stej wyśle mi ofertę wraz z kosztorysem - oczywiście tego nie zrobili. Dzień po dzwoniłem do nich wielokrotnie ale telefon cały czas milczał, wysłałem znowu maila lecz nadal brak jakichkolwiek oznak życia i tak już od 4 dni. Podsumowując - dla mnie totalne zniesmaczenie i ponowne wielkie rozczarowanie. Brak kontaktu, kompletnie olewające podejście do klienta. Zdecydowanie nie polecam.
×