Skocz do zawartości

Pagema

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Pagema

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://www.pagema.net
  1. Ikoula

    Dają dobre warunki techniczne, gorzej jak trzeba coś załatwić z człowiekiem. Generalnie, support techniczny mają 24h/dobę, ale nie można technicznych zadzwonić np. z prośbą o zrestartowanie serwera, tylko trzeba pisać maila i zrestartują po maks 2 godzinach. Nie jestem pewien, ale restart chyba jest możliwy tylko w dzień. Na wszelkie niestandardowe prośby z góry mówią że się nie da bo mają wszystko zautomatyzowane. Ale z drugiej strony jak zadzwonić do działu sprzedaży (tam jest telefon), to da się wymęczyć żeby wpłynęli odpowiednio na dział techniczny. Aha, ich panel administracyjny w wersji angielskiej jest mieszaniną francuskiego i angielskiego, przez co można na stronach płacenia się nieźle zdziwić, źle kliknąć itd...Okolo pół godziny zastanawiałem się co oznacza "1 year payment pour 3 mois" (w dosłownym tłumaczeniu z angielskofrancuskiego na polski to "roczna opłata za trzy miesiące"). Potem się okazało że chodzi po prostu o "Opłatę za 3 miesiące" Generalnie można być zadowolonym z ich usług, ale czasem ma się wrażenie jakby ci chcieli powiedzieć "nie mamy pana palta, i co nam pan zrobi" . Wysłany Sro Wrz 21, 2005 2:33 pm: Aha, i telefony które sa na stronie są nieaktualne. Musiałem mailem się dowiedzieć jakie są do nich telefony.
×