Skocz do zawartości

gerdi

Użytkownicy
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez gerdi

  1. Oferujemy profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych – stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów, dzięki czemu unikamy błędów, i możemy wykonywać pracę solidnie, nie zważając na wiele błędnych mitów, krążących wśród niedoświadczonych pozycjonerów. Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne. Jak działamy ? Pozycjonowanie Wybór słów kluczowych Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Linkowanie Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków, na co od początku obecnego roku zwraca uwagę Google. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp. Optymalizacja Meta Tagi W praktyce meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Długi ogon Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami. Przyjazne adresy Możemy zamienić adresy podstron, które mogą być w formie znaków zapytań, znaków równości etc, na adresy opisujące zawartość konkretnych podstron. Co z pewnością lepiej będzie wyglądało w wynikach wyszukiwania. Rozliczenia następują jedynie za efekty – za obecność fraz na ustalonych w umowie miejscach. Klient na początku nie płaci nic, dopiero po pojawieniu się fraz w TOP10. Proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych potrzeb klienta. Wystawiamy F.VAT Kontakt: email: gerdi1@wp.pl gg: 8288255 tel. 697-715-522 Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653 Proszę śmiało pisać, dzwonić – (pracujemy do późnych godzin nocnych), chętnie doradzimy, podpowiemy, wycenimy frazy.
×