Oferujemy profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych – stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów, dzięki czemu unikamy błędów, i możemy wykonywać pracę solidnie, nie zważając na wiele błędnych mitów, krążących wśród niedoświadczonych pozycjonerów.
Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne.
Jak działamy ?
Pozycjonowanie
Wybór słów kluczowych
Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana.
Linkowanie
Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków, na co od początku obecnego roku zwraca uwagę Google. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp.
Optymalizacja
Meta Tagi
W praktyce meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne.
Długi ogon
Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami.
Przyjazne adresy
Możemy zamienić adresy podstron, które mogą być w formie znaków zapytań, znaków równości etc, na adresy opisujące zawartość konkretnych podstron. Co z pewnością lepiej będzie wyglądało w wynikach wyszukiwania.
Rozliczenia następują jedynie za efekty – za obecność fraz na ustalonych w umowie miejscach. Klient na początku nie płaci nic, dopiero po pojawieniu się fraz w TOP10.
Proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych potrzeb klienta.
Wystawiamy F.VAT
Kontakt:
email: gerdi1@wp.pl
gg: 8288255
tel. 697-715-522
Gerard Miłosz
ul. Żeromskiego 11/13
24-100 Puławy
NIP: 716-254-81-05
REGON: 060330653
Proszę śmiało pisać, dzwonić – (pracujemy do późnych godzin nocnych), chętnie doradzimy, podpowiemy, wycenimy frazy.