kubapstrag
-
Zawartość
3 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez kubapstrag
-
-
Możesz się do nich przejechać do biura jeżeli mieszkasz niedaleko skoro nawet telefon nie daje rady.
biorę to pod uwagę, ale jednak mam kawałek drogi do Łodzi
-
Witam,
od dłuższego czasu mam spore problemy z ncgroup. Mamy tam wykupiony serwer dedykowany z usługą Plesk i od 1 września mam nieaktywny klucz licencyjny przez co nie mam możliwości administrowania swoimi domenami. W poniedziałek rano dodzwoniłem się do administratora i ten prosił abym zamieścił w helpdesk odpowiednią informację, co też uczyniłem. Od tamtego czasu nic się nie zmieniło, nie mam żadnego kontaktu z administratorem. Od poniedziałku nikt nie odbiera telefonu, na helpdesk zgłoszenie jest nieruszone, nawet na mejla nikt nie odpowiada.
Czy ktoś z Was boryka się z podobnymi problemami z tą firmą ? Może macie jakiś pomysł jak jeszcze mógłbym się z nimi skontaktować ?
Pozdrawiam
ncgroup - pomoc techniczna
w Informacje o firmach hostingowych
Napisano · Raportuj odpowiedź
do tej pory nie miałem takich problemów, ale teraz po prostu przechodzą samych siebie...