1) Mailing z informacją o kampanii został wysłany jedynie do 5 baz w tym jedna około 30,000 reszta to 4-5 tyś (jedna baza mieszana, czyli strzelam, że połowa nie była zainteresowana treścią). Ruch z tych baz wygenerował 3140 UU na stronę docelową (http://projektuwodziciel.pl/) w tym 50% zapisało się do zobaczenia materiałów.
Kampania trwa 9 dni, po czym czytelnicy będą mieli okazje kupić produkt w 50% przedsprzedaży. W czasie trwania kampania otrzymają między innymi 3 odcinkowe wideo, na którym pokazujemy jak 3 lowowo wybranych facetów pod okiem trenera nauczyło się uwodzić, dzięki temu szkoleniu (produkt składa się z DVD, na którym nagrane jest całe szkolenia oraz 9 wejściówek na szkolenie stacjonarne)
Biorąc pod uwagę zapis, ilość komentarzy pod pierwszym odcinkiem (60), wiadomości od czytelników którzy spamują nas o następne materiały oraz sposób, w jaki przygotowałem całość (darmowy webinar, konkurs) wiem, że kampania już jest skuteczna.
Zresztą realizowałem już podobne kampanie dla firmy, w której wcześniej pracowałem z kilkudziesięcio tysięcznym obrotem podczas trwania każdej.
Wiem, że szkoda nie wykorzystać tych materiałów i nie ściągnąć większego ruchu bo biorąc pod uwagę moje doświadczenie jto sprzedaż będzie w porządku. Zresztą to dobry produkt z konkretną wiedzą, która działa i klient decydując się na niego będzie zadowolny (inaczej bym go nie tworzył)
Osoba/partner która zdecyduje się dołączyć do kampanii otrzyma prowizje od sprzedaży startującą od 50 zł do 1000 zł brutton (w zależności od tygodnia, w którym klient zdecyduje się na produkt).
Resztę info, w razie zainteresowanie wyślę na priv.
Uprzedzając pytania dlaczego nie ściągne ruchu np. z ADWORDSÓW odpowiadam - bo nie mam już na to pieniędzy.