akulik2005
Użytkownicy-
Zawartość
1 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Typ zawartości
Profile
Fora
Katalog firm
Wszystko napisane przez akulik2005
-
.. to by sie akurat zgadzalo, wyslalem mail przez serwer ktorego pad zglaszalem, moje niedopatrzenie wymagasz tego co masz w umowie podpisanej przez obie strony i cena nie ma tu, po fakcie podpisania umowy, absolutnie zadnego znaczenia, poczytaj starsze watki, kodesk cywilny/handlowy a w przypadku np hostingow nieograniczonych za 3zl miesiecznie to kodeks karny za oszustwo.. tez bylo, to juz taka polska mentalnosc zeby kupowac a potem plakac... dziwic moga co najwyzej ludzie ktorzy wykupuja hostingi/serwery bez zadnej umowy i potem płaczą ze nie maja tego co im obiecano - wtedy na gebę to w sądzie mozna sobie juz tylko poplakac ja w efuturo mam dedyka wg wlasnej konfiguracji juz grubo ponad rok i tez nie narzekam, owszem nawet polecam, ale jesli moj dedyk z powodu duzej awarii dalej lezy to wybacz ale wykorzystam kazde srodki i media aby tylko skontaktowac sie z odpowiednia osoba i przywrocic prawidlowe dzialanie, w tym wypadku forum nie ma w tym zadnej zlosliwosci ani narzekan i zauwaz ze najwieksi krzykacze to ci ktorzy nigdy umowy hostingowej na oczy nie widzieli a maja najwiecej do powiedzenia
-
probowalem.. zostawilem tez wiadomosc na tel, PW itp niestety nie bylo mnie przez weekend w domu i nie wiedzialem o awarii stad moje zaskoczenie ze dedyk lezy do teraz.. z moich obserwacji wynika ze na tym forum najszybciej dostane odpowiedz pozdr
-
@Sebak Prosze o pilny kontakt i interwencje w sprawie dedyka ip: 91.205.74.26, od niedzieli rana serwer zniknal z sieci, wysylanie wiadomosci przez formularz kontaktowy na efuturo.pl nie dziala, (blad mysql i blad mail() ) - niestety nie mam dostepu do tel w danej chwili
-
3lv1s: jest oferta w rozumieniu kodeksu handlowego, podpisujesz, umowe i placisz, jelsi nie dostajesz uslugi zgodnej z umowa to masz prawo do odszkodowania, jelsi ktos podpisal umowe na serwer za 30zl/mies i uptime 100% i nie otrzymuje uptime 100% a dostawca zdaje sobie sprawe ze nie bedzie uptime 100% lub gwarantowanego lacza przed podpisaniem umowy to jest to oszustwo karane z kodeksu handlowego i karnego w polsce - a tu o dziwo wlasnie w polsce przyjmuje sie za klient sam sobie jest winny bo przeciez co tam podpisana umowa.. swoja droga wiekszosc malolatow kupujacych serwery na szczescie dla dostawcow serwerow nie podpisuje umow a to wlasciwie nawet nie jest smieszne tylko zalosne podkreslam: klient, nawet ten z gimnazjum, nawet ten najglupszy nie jest winny oszukanczej oferty dostawcow serwerow - i to nie jest moje zdanie, to jest zdanie naszego prawa. Moge sie z toba zgodzic ze taka trefna oferte mozna rozroznic od prawdziwej ale nie mozna takiej sytuacji uznac za normalna sytuacja powyzsza ktora opisalem nie ma zadnego odniesieniea do firmy efuturo - ta dyskusja rozwinela sie jakos naturalnie na odrebnym torze i moze powinna byc przeniesiona na inny watek- ja jestem klientem tej firmy juz od ponad roku, mam umowe, na warunkach ktore odpowiadaja mi a ktore firma efuturo spelnia bez zastrzezen do tej pory, jest to personalizowana oferta. celem mojej wypowiedzi byla adnotacja ze nastapila awaria w piatek w godzinach szczytu gdzie firma (wlasciciel strony) zarabia xx/zl na godzine a podczas awarii ponosi wlasnie ta strate stad moje slowa o awarii "ponizej pasa" a nie jak crazyluki napisal "przesada"
-
Tak, ja wiem w Polsce przyzwyczaja sie ludzi do niskich standardow a krzykaczy zacheca do krzykow tlumaczac wszystko niska cena, a cena tu nie ma znaczenia, umowa ma znaczenie tylko i wylacznie oraz to co w niej jest zapisane... ale miejsza o to, nie znasz mojej umowy ani ceny ktora zaplacilem wiec nie rozumie skad jakies uwagi? Chyba nie znasz tez standardow SLA ani standardow dotyczacych urzadzen w serwerowni (a w szczegolnosci zasilania) ktore sa krytyczne dla serwerow wlasnie z powodu twardych restartow w przeciwienstwie do padow polaczen do szkieletu. A jak juz sie wykrzyczysz to zwroc uwage ze ja nie pienilem sie gimnazjalista tylko potwierdzilem awarie i wyrazilem swoje niezadowolenie z niemalych strat finansowych w godzinach szczytu. jak ponizej, nie istnieje cos takiego jak stosunek ceny do jakosci - istnieje jedynie stosunek dostarczonej uslugi do zobowiazan z umowy, kwota po podpisaniu umowy jest juz beznaczenia, licza sie tylko zobowiazania i TAK efuturo swiadczy dobre uslugi, z tym sie zgodze ale patrz na temat watku.
-
lezy potwierdzam, cala siec lacznie z dnsem w ktorym wpisane jest efuturo.pl o czymgrzecznie informuje opendns awaria 30 min polaczona z wylaczeniem zasilania, mialem twardy restart serwera, logi szaleja ten dysk juz dlugo nie pociagnie... telefon nie odpowiada, tel kom zniknal z informacji kontaktowych nastronie... hmm... piatek wieczor godziny szczytu takie awarie nie zdazaja sie czesto w efuturo,przynajmniej nie na moim serwerze ale ta z przed 30 min byla ponizej pasa, z niecierpliwoscia czekam na info
-
no to i moje 2 grosze na temat efuturo.pl ktore moze pomoga innym... PRODUKT: najtanszy serwer dedykowany z oferty, rozszerzenie do lepszego procka PLUSY - od dnia zamowienia instalacja w szybkim czasie, ok 2 dni serwer stal jak nalezy freebsd - zmiana konfiguracji bez problemow - lacze do swiata, bez problemow do tej pory - komunikacja telefoniczna dobra, nie sprawdzalem na szczescie awarii nocnych, mam nadzieje ze ktos odbiera telefony, w dzien ok MINUSY - 1 awaria 3 godzinna w nocy od 2-6, podejrzewam ze jakies prace zwiazane z laczem byc moze niezalezne od efuturo, byc moze zalezne w kazdym badz razie nie byly zapowiedziane, ogolnie przerwa wtakich godzinach , szczegolnie ze pojedyncza zaliczana bylaby raczej do plusow - brak mozliwosci kontrolowania transferu dodatkowego, wykresy,panel klienta cokolwiek? - brak mozliwosci zdalnego resetu, podobno oficjalnie prace trwaja , brak dalszych informacji - brak umowy na usluge regulujaca podstawowe postanowienia, mimo prosby wzor umowy nigdy nie dotarl, sprawa poruszona po drugiej platnosci miesiecznej i znowu cisza ponad tydzien - brak faktury/rachunkow za okresy rozliczeniowe - problem z wystawienie faktury/faktury pro-forma na osobe prywatna PODSUMOWANIE Jak widac serwer i jego dzialanie generalnie pozostaja bez zastrzezen, ocena bardzo pozytywna, utwierdza mnie w przekonaniu ze wybor firmy byl dobry i polecam ta usluge serwerow dedykowanych. Zastrzezenia budzic moze strona obslugi klienta i funkcjonowania firmy... Brak, umow, brak rachukow, faktur, zwloki w emailach na te tematy - wszystko to przypomina mi kontakty z firmami krzakami. Pomijajac jakosc i zakres uslug firm jak home.pl i nazwa.pl, kontakt z klientem jest tam w wiekszosci przypadkow profesjonalny, istnieja umowy, scisle regulacje, regulamin, panel faktur, panel wykorzystania transferu i innych paranmetrow za ktore klient moze byc potencjalnie obciazony. W przypadku efuturo dochodzenie praw moze odbywac jedynie na bazie historii przelewow i korespondencji emailowej co czyni to dlugim i trudnym procesem, slowem klient w przypadku sporu jest w gorszej sytuacji bo to na nim ciazy obowiazek odtworzenia dokumentacji - wlasnie to nadaje firmie lekki posmak firmy-krzaka i na pewno ma fatalny skutek na firmowy PR Moze jestem troche zbyt uczulony na powyzsze tematy ale patrze teraz na kazda nastepna firme prez pryzmat sync.pl i innych takich perelek oraz przez standardy PR jakie mialem mozliwosc obserwowac w usa/europie, na pewno mamy jeszcze wiele do nauki... OCENA efuturo serwery dedykowane: 9/10