Skocz do zawartości

miq

Użytkownicy
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez miq

  1. @Cezary188, wiesz ile ruchu generuje klient posiadający portal informacyjny który ma na tyle duże obciążenie przez aplikację, że wymaga dedykowanego serwera na bazy postgresql mający ok 9 tysięcy unikalnych gości w ciagu dnia? Średnio 10 mbps.
  2. No faktycznie nieco zmianiły się parametru usługi
  3. Strata danych może być bardzo bolesna. Dlatego dla wszystkich poszkodowanych w awarii e24cloud.com Sloneczko.Net oferuje 30% rabatu na wszystkie usługi Data Center. Oferta ważna do końca czerwca 2012 roku.
  4. Jedyne, co otrzymuję to promocję mojej firmy i potencjalnie kilku klientów, których będę utrzymywał przez rok za darmo Wybacz, ale nie jestem partnerem dla e24cloud. Jedyna róźnica w sposobie pomocy to sformułowanie, idąc tym torem nikt nie powinien wspierać żadnych akcji charytatywnych, bo liczenie przy okazji na promocję jest niemoralne. Widzę, że naprawdę nie czytacie tego co piszę, a posty mają na celu dowalenie mi jako... konkurencji (tak w końcu to napisałem). Istniejemy na rynku 10 lat, po cichu dajemy internet kilku rodzinom których na to nie stać (Kazimierz nie zawsze był "lepszą" dzielnicą), wspieramy lokalne akcje (jak choćby https://www.facebook...28219563934367/ ), dajemy darmowy hosting słusznym inicjatywom ludzi których nie stać na jego utrzymanie (choćby upadającą już niestety ideę e-learningu http://e-learning.linuxstuff.pl/ , czy http://ekorab.pl/, lub też http://arrarita.sloneczko.net), ale próba pomocy połączona z promocją jest niemoralna. Od początku wszystkie komentarze miały na celu dowalenie nam jako nowej firmie która pojawiła sie na forum, nie udało się z regulaminem, zostaliśmy oskarżeni o niemoralne praktyki. No tak, moralniej jest dowalac konkurencji grupowo, niż podgryzać ich na co dzień.
  5. Tylko żeby mu nie zabrakło transferu, bo wtedy staje sie to drogą imprezą . Raz administrowaliśmy kampanią promocyjną dla dużej firmy, uzytkownicy ściagając małe pliki (najwiekszy kawałek flasha miał ok 200kb) generowali w szczycie ruch rzedu 100 - 150 mbps. Ze względów ekonomicznych zazyczyli sobie ovh, gdy przyszło dopłacać za transfer cienko piszczeli
  6. Wdług Ciebie firmy, które po trzęsieniu ziemi oferują mieszkania po kosztach budowy żerują na ludzkim nieszcześciu? Lada dzień będzie drugie...
  7. Bez problemu możesz takie coś utrzymać nawet na kawałku serwera na początek, masz niemal sam statyczny kontent, musisz miec tylko sensownie przygotowany serwer z cache. O hostingu współdzielonym czy vps możesz zapomnieć.
  8. Spójrz na to z innej strony - 30% rabatu, to utrzymanie praktycznie po kosztach. I nie wynika to z braku klientów (jak przyłożysz się do zobaczenia historii firmy działamy prawie 10 lat). I tak jest to sposób na promocję. I to taki sposób, który daje osobom poszkodowanym w awarii realną pomoc, bo przecież rekompensata z tytułu SLA nie zwróci im strat poniesionych z powodu nie działania usługi. @is_wm, rozumiem, że pisanie o konkurencji, że mają serwerownie w ogródkach działkowych jest w porządku?
  9. Przy 10k unikalnych użytkowników pasowałoby już zastanowić się nad rozwiązaniem odciążającym sam serwer. Napisz co robi strona, spróbujemy doradzić .
  10. Jest to brutalne, ale biznes to biznes. Jakoś przeczyliście wklejany przeze mnie link do wątku o beyond, gdzie go broniłem, ale jak widac miło kopac wspólnie tego który się wychylił i wyciągać awarię switcha (jakiego rozdzielnika do kabli??) sprzed dwóch lat i to switcha w sieci a nie w cześci hostingowej. A co do żerowania (nie żyrowania jak ktoś napisał), czy też oczerniania: http://www.webhostingtalk.pl/topic/37574-esdatapl-czy-ktos-juz-korzystal-z-vpsa/page__st__80__p__319408#entry319408 mógłbym szukac dalej, ale po co?
  11. No cóż - załozyłem, być może błędnie - że widać wyraźnie że z beyondem nie mamy nic wspólnego
  12. edart, ale ja nie mam zadnych usług w beyond... mamy swoja w pełni niezalezna serwerownie...
  13. Zobacz do umowy którą wkleiłem - mamy 2 godziny na usunięcie awarii. Klient nie jest w stanie tylko przez okno wejść, bo ma dostep do admina wszelkimi kanałami od razu włącznie z prywatną komórką. Oprócz macierzy dyskowych redundancji łacz i zasilania musze mieć backup i mam zrobiony w taki sposób, że w razie totalnej awarii mogę uruchomic usługę od razu z serwera backupowego i "w tle" odzyskiwac dane. Marek607 pyta o regulamin i SLA, a nie ma go we wklejonym linku do swojego regulaminu, a na temat kopii bezpieczeństwa sądzi, ze w zasadzie klient powinien miec je sam: 9 Kopie bezpieczeństwa Operator wykonuje kopie bezpieczeństwa danych Użytkowników (serwerów VPS, serwerów wirtualnych) z cyklicznością do 7 dni wstecz. Operator nie gwarantuje poprawności posiadanych kopii bezpieczeństwa (wyjątkiem są usługi uregulowane odrębnymi umowami). Abonent jest zobowiązany do wykonywania kopii we własnym zakresie. Kopie bezpieczeństwa Abonent powienien przechowywać na lokalnym komputerze W czym niezagwarantowanie backupu w regulaminie jest lepsze od zagwarantowania go w umowie?
  14. Jasne. Zauważ, że bronię beyonda: http://www.webhostingtalk.pl/topic/37717-e24cloudcom-beyond/ eclouda już nie, bo brak backupu przy posiadanu jednej macierzy jest karygodny.
  15. Bo to promocja dla klientów którzy stracili dane... Napisałem w http://www.webhostingtalk.pl/topic/37726-promocja-30-na-wszystkie-uslugi-data-center-dla-poszkodowanych-po-awarii-e24cloudcom/page__view__findpost__p__318331 odnośnie naszej polityki względem klientów. Ja wiem, ze wszyscy są nauczeni dopasowania się do regulaminów, sam pracowałem w jednej z największych polskich firm hostingowych gdzie regulaminem zajmował się osobny dział. My _naprawdę_ pozwalamy negocjować umowę. Wkleiłem przykład umowy jaką zażyczył sobie jeden z klientów, jeżeli nie wierzysz że tak można zaproponuj swoje warunki i będziemy negocjowac
  16. Niestety na razie się nie zapowiada. Ale wiesz już od kiedy mniej więcej klient z nami jest
  17. http://www.sloneczko.net/promocja,rabat_dla_poszkodowanych_w_awarii_e24cloudcom.html Tu masz regulamin stworzony pod tą promocję. To co wskazałeś u Was to raczej regulamin świadczenia usług dla ogólu klientów niż promocji. My działamy nieco inaczej - każdy klient negocjuje swoje warunki, nie nastawiamy się na klienta masowego, raczej tworzymy dla niego rozwiązania. Klienci mają pracownika firmy na GG i w każdej chwili moga liczyć na pomoc. Przykład umowy zaproponowanej zresztą przez klienta: http://sloneczko.net/pliki/wzor_umowy_serwer.pdf
  18. Promocja jest super prosta - każdy klient który do końca czerwca podpisze umowę na jakąkolwiek usługę DataCenter i wykaże, że w okresie ostatnich trzech miesięcy był klientem e24cloud.com otrzyma 30% rabatu na okres jednego roku. Promocja dotyczy ceny usługi podstawowej, nie obejmuje usług dodatkowych, czyli jeżeli zamówisz przykładowo kolokację 1U za 199 netto otrzymasz na to 30% rabatu. Jeżeli nie wystarczy Ci 5 mbps które jest w standardzie i dokupisz jeszcze 10 mbps - nie obejmuje tego rabat. Ale oczywiście możesz negocjować cenę usługi dodatkowej
  19. @mzone, można mieć fajna spółkę, ale nie miec kasy na rozruch. Ale z drugiej strony mówiły jaskółki... Tak czy inaczej bez dobrego prawnika się nie obędzie.
  20. A ile masz lat Bartku? co do kultury osobistej, to się zgadza, ale w sumie jak usługa na wysokim poziomie to klienci się rzadko skarżą pozdrawiam
  21. Sloneczko.Net

    Sloneczko.Net istnieje na rynku od 2003 roku œwiadcz¹c us³ugi zwi¹zane z dostêpem do internetu szerokopasmowego na Starym Mieœcie i na Kazimierzu w Krakowie. Od kilku lat œwiadczymy równie¿ us³ugi dzier¿awy i administracji serwerów w rozwi¹zaniach o wymaganym wysokim stopniu dostêpnoœci, oraz przygotowujemy rozwi¹zania utrzymania serwerów dla utrzymania serwisów i witryn z du¿ym obci¹¿eniem. Z pocz¹tkiem 2012 roku uruchomiliœmy w³asn¹ w pe³ni niezale¿n¹ profesjonalnie wyposa¿on¹ serwerowniê (redundancja ³¹cz, klimatyzacji, zasilania, w³asny generator z automatycznym sterowaniem, uziemione pod³ogi, monitoring ppo¿ i wiele innych), gdzie œwiadczymy us³ugi zwi¹zane z utrzymaniem serwerów, kolokacj¹, hostingiem, administracj¹ serwerów, dzier¿aw¹ serwerów i us³ug wirtualnych. Zapraszamy do skorzystania z naszych us³ug!
  22. No to ja dodam, że do krakowskich firm oferujących kolokacje dołączyło sloneczko.net http://www.sloneczko.net/article,profesjonalna_kolokacja_i_hosting.html
×