Skocz do zawartości

graffitiDruk

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O graffitiDruk

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    graffitiDruk

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Ciekaw byłem, czy ktoś ma podobne odczucia do moich. W zamian dostałem garść cennych porad. Dzięki
  2. Opłaciłbym usługę w panelu klienta. Nie widzę problemu w wysyłaniu powiadomień. Zniecierpliwiła mnie ich liczba, częstotliwość i nie reagowanie na wyraźną odmowę dalszej współpracy Otrzymałem łącznie 5 powiadomień
  3. Witam. Czy Wy również otrzymujecie maile z firmy IONIC dotyczące płatności za usługi, których nie zamierzacie przedłużać? Napisałem już kilkakrotnie o swojej rezygnacji z dalszego korzystania z ich usług a mimo tego wciąż otrzymuję maile z ponagleniem do zapłaty. Swoją drogą jak mam rozumieć nazwę iONiC... "I o nic" nie trzeba się stresować, czy może to klienci robią wielkie halo "o nic"
  4. masterNet i BOK a właściwie jego BrAK

    Forum wht wydaje się być ostatnią deską ratunku dla szukających kontaktu, bo Pan Adrian szybciej reaguje na wpisy niż maile.
  5. W czwartek 9 lutego dokonaliśmy płatności za odnowienie 11 domen utrzymywanych przez firmę masterNet. Przelew został wysłany z konta w mBanku (płatności online wymagają poniesienia dodatkowego kosztu w wysokości 20zł). Niestety termin ich płatności mija 16 lutego a domeny nadal widnieją jako Nieopłacone. Dane przelewu były w 100% zgodne z podanymi na stronie. Zarówno kontakt mailowy jak i telefoniczny z firmą masterNet kończy się niepowodzeniem. Nikt nie odbiera telefonu (żadnej z 9 prób dodzwonienia się). Nikt też nie odpisuje na maile (tych z kolei było 5). Informacja na forum wydaje się ostatnią deską ratunku. Pozostaje mieć nadzieję na pozytywny obrót sprawy, co nie zmienia faktu, że firma masterNet nie traktuje poważnie swoich klientów.
×