EBEM
Użytkownicy-
Zawartość
10 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Po przeprowadzeniu serwerów do Polski, jakość usług zdecydowanie polepszyła się. Mogę bez problemu wykonywać kopię bazy danych, nie ma padów serwera, strony chodzą błyskawicznie. Pliki pobieram z pełną prędkością mojego domowego łącza. Ogólnie pięknie, wręcz idealnie! Jednak wszystko co dobre szybko się kończy, wczoraj dostałem taki oto komunikat, oto fragment: Reszta to marketingowy bełkot. Obserwując działania firmy Ogicom, która skupia się na przejmowaniu firm a nie na jakości usług hostingowych wiadomo co to oznacza. Szkoda!
-
W całej wypowiedzi, zasadniczo pozytywnej, chciałem przekazać informacje, która została odebrana inaczej niż sądziłem. To że firma podziękowała mi za współpracę całkowicie rozumiem, natomiast tutaj problemem jest podejście do klienta. Mam jak najbardziej żal do Progreso że nie poinformowało mnie o tym problemie, nic nie wiedziałem o fakcie że obciążam maszynę, jeżeli bym dostał taką informację wcześniej, jakiś monit że moja stronka pożera zasoby serwera to na pewno cała sprawa zakończyła by się inaczej. Na wydajność serwerów Progreso nigdy nie narzekałem!
-
UPDATE mojej opinii o BLINK.PL, to co wcześniej pisałem uzupełniam o: + panel, w ogólnym obeznaniu jest dobry, brak dobrego managera plików ale bardzo dużym plusem jest możliwość zakładania jednego usera i przypisania jemu kilku usług np. maila i dostępu FTP, bardzo fajna usługa, wcześniej o tym pisałem i muszę przyznać i potwierdzić: to bardzo wygodne, + odpowiedzi na maile dostaję w ciągu max 2 dni, w lutym wyglądało to zdecydowanie gorzej, + moja strona, która na progreso spowodowała wypowiedzenie hostingu, tutaj pracuje bez problemu, + bardzo dobry filtr antyspamowy, + zero problemów z księgowością, + masz problemy? wysyłasz maile? wszystko załatwisz na telefon boku blink.pl, serio! + bardzo szybki FTP, + brak problemów z ładowaniem czy tez wykonywaniem backupu bazy SQL przez min. program MySQL Administrator, - czasami: min. raz na tydzień, zacina się serwer SQL i wyskakują błędy, - brak dostępu SSH, nawet za dopłatą, Zasadniczo moje zdanie o blink.pl uległo od lutego 2007 zdecydowanej poprawie, ocena jak najbardziej pozytywna.
-
Dobra, teraz czas abym to ja wtrącił swoje 0,03 zł o Progreso. Sama procedura zakładania konta oraz jego użytkowania to prostota i funkcjonalność. Ogólnie konto przez pół roku działało, nie było żadnych problemów, cisza i spokój, sielanka w dobie dobrego hostingu, działa sprawdzona zasada: klient płaci i wymaga. Teoretycznie! A teraz + i - samego hostingu. Zalety: + extranet to bardzo prosty, czytelny i naprawdę intuicyjny panel, kawał świetnej roboty! + dostęp shell do serwera: bajka, komandor o północy to idealne rozwązanie dla webmastera, + bardzo dobry uptime serwerów, miałem konto od stycznia przez pół roku i ani razu nie widziałem aby serwer był off line (nie licząc ogólnych padów GTS Energis). Wady: - webmail - SPAM, SPAM, SPAM, SPAM ..... mógłbym tak bez końca, widać iż w Progreso filtr antyspamowy nie istnieje, dostaje pocztę z reklamą viagry, powiększenie peni.., graficzny spam, ogólnie pełno spamu trafia na konta, jedynie samemu ręcznie i mozolnie przez extranet można to blokować, to spory minus, w zwykłym Cpanelu działało to zdecydowanie lepiej, a w filtrach na blink.pl to już bez porównania, fuj... - bardzo słabe serwery, dostałem wypowiedzenie umowy hostingowej ponieważ moja strona (fakt, wykonana w PostNuke) generowała potworne obciążenie serwera, co ciekawe prze pół roku nie dostałem żadnej informacji że obciążam serwer, dopiero jak kończył się okres płatności to mnie wygoniono. To pierwsza i jedyna firma od 6 lat która mi to oznajmiła, na pytanie pomocy technicznej progreso.pl, co i tak obciąża serwer liczyłem na odrobinę profesjonalizmu czyli konkretną odpowiedź co się dzieje i co powoduje obciążenie (konkretnie: może zapytania do bazy SQL?), dostałem jedynie lakoniczną odpowiedź z .... podaniem nazwy mojej domeny ("obciążenie generuje domena xxxxx.pl"), zero konkretów, odbyło się to na zasadzie: "spadaj gościu". Patrząc obiektywnie, w ogólnej ocecnie: POLECAM! Na małe stronki, które nie zamulą serwera typu Compaq DL360, jak najbardziej się nadaje PS. Obecnie robię przebudowę mojej strony z PostNuke na inny system, po otrzymaniu wypowiedzenia testowałem moją stronę opartą na PostNuke na iq.pl, netarteria.pl, blink.pl -> na to wygląda iż te serwery są zdecydowanie bardziej wydajne od pgr.pl ...
-
Testowałem sobie blink.pl i jedyne co mogę to wystawić ocenę ... raczej negatywną. Pakiety w sumie są oki, ceny niskie, jednak jest wiele negatywnych czynników, które spowodowały że zdecydowałem się nie opłacać testowego konta. Oto wady i zalety konta, zacznę od zalet: + niska cena w stosunku do miejsca i transferu + firma, raczej pewna, do tego pomoc techniczna, telefony, mail (ponoć!) + bezproblemowe, automatyczne założenie konta i można używać konta testowego + panel administracyjny, gdzie można dokonać personalizacji ustawień (np. własne logo) + zakładanie użytkowników: mail oraz użytkownik FTP w jednym, fajne i wygodne, szkoda że tak limitowane. Oto wady: - fakturę pro forma dostałem listownie, wysłana piorytetem, natomiast na dwa e-maile wysłane z testowego konta, z konkretnymi pytaniami, nie dostałem odpowiedzi ... - panel administracyjny rozbudowany ... niepotrzebnymi funkcjami, zamiast bełkotu marketingowego przydał by się chociaż ... licznik transferu (wiem, jest, ale tylko dla całego konta, bez żadnego opisu, zero informacji co i jak generuje ruch, totalny brak kontroli) czy też jakieś bardziej zaawansowane statystyki (również brak statystyk dla subdomen) - codziennie, nawet w prawie miesiąc po testach, dostaje e-maila z przypomnieniem że upłynął termin ważności konta, mail idzie CODZIENNIE, oczywiście na moją prośbę o zaprzestaniu wysyłki -> zero odezwu! To już jawny SPAM - żenujące jak na firmę hostingową! - brak możliwości zakładania limitu transferu dla kont e-mail, kont FTP, subdomen -> duży minus, zero kontroli! - manager plików - co? jedyne co tam można zrobić to próbować skasować pliki, ale i tak się nie uda, manager plików służy do ... przeglądania zawartości katalogów i nic więcej! - jeżeli chcę założyć bazę SQL to z góry zakłada użytkownika i bazę na zasadzie uzytkownik_bd1 wraz z hasłem, które trudno zmienić (nazwy i użytkownika nie da się zmienić). To tyle ...
-
No dobra, dosyć, żadna awaria serwerów tylko "awaria" domen ... np. zagubiona faktura z NASKu lub coś innego .... bywa.
-
ja przenioslem domene z nazwa.pl do onetu, zero problemow, BOK onetu odpisal szybko i z pelna i wyczerpujaca odpowiedza, ceny nizsze bo przedluzenie domeny w .pl w cenie zaledwie 79 zl brutto! Zasadniczo polecam!
-
fajnie, jedna z nielicznych firm ISP, ktora daje mozliwosc testow swojego autorskiego (wlasnego) panela administracyjnego, wielkie brawa za demo extranetu .... BTW: jestem ciekaw czy firma hostuje strony oparte o skrytpy typu PostNuke ?!?
-
moja kolej: - : tony spamu, filtry i inne fukcje zawodza, dostaje pelno tego na poczte, serwery po za granicami EUropy (ale przy dobrze dzialajacej maszynie nie jest to az tak duzy problem) +: genialnie dzialajace serwery, mam strone na PostNuke i zero padow baz SQL, serwer dziala bez zadnych przerw, do tego szybka reakcja na maile od adminow oraz elastyczne podejscie do klienta w sprawie tworzenia indywidualnych pakietow hostingowych
-
wyzszosc swiat bozego narodzenia nad swietami wielkanocy, kolega ShopPratch sie pytal o konta resellerskie na serwerach futuro a nie o to czy atman jest lepszy od futuro ...