Skocz do zawartości

kaitux

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

-56 Fatalna

1 obserwujący

O kaitux

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    ITAdvice
  • Imię
    Kajetan

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Ja bym to zrobił w oparciu o metody jQuery - .load() i .post() Szybko wywołując dowolny kod php taki chat można stworzyć dosłownie w kwadrans
  2. opinie itadvice.pl

    Rozumiem, że nawet na najlepszych forach znadzie się jakiś troll Tak faktycznie nasi pracownicy to raczej umysły ścisłe, które w szkole preferowały matmematykę i fizykę...
  3. opinie itadvice.pl

    Witam, jako właściciel firmy nie będę nikogo zachęcać i przekonywać, że nasze hostingi są najlepsze, czy że świadczymy usługi na najwyższym poziomie (choć tak de facto jest ) Naszym targetem są zarówno małe i średnie firmy, wszyscy Kowalscy, którzą chcą mieć stronę w sieci jak i wszelkiej maści developerzy. Naszą ofertą chcemy pokazać, że w XXI w. nie trzeba płacić kroci za utrzymanie strony. W odpowiedzi na kolegi preferencje odnośnie panelu billingowego dodam, że oczywiście jest to w naszej aspiracji. Choć na chwilę obecną koncentrujemy się na infrastruktórze oraz pozyskiwaniu klientów, co w przyszłości pozwoli nam na dalsze inwestycje. Strona firmowa Szefc bez butów chodzi... Napewno powstanie - przecież to wizytówka firmy w sieci I choć jesteśmy firmą, które z torta usług hostingowych otrzymuje na chwilę obecną cieniutki kawałeczek, to stawiamy na zadowolenie klienta i zrównoważony rozwój. Pozdrawiam.
  4. Jedno wielkie nieporozumienie, w zeszłym roku miałem wiele przykrych doświadczeń z tą firmą. Obiecałem sobie, że zakończe współprace, ale sytuacja się poprawiła a ja w swojej naiwności wierzyłem, że mają pod kontrolą swoje systemy. Przedłużyłem abo o kolejny rok i teraz ponoszę tego konsekwencję. Od 3 tygodni nic nie działa jak powinno. E-mail potrafi być niedostępny po parę godzin dziennie, przez co cała firma kuleje, bo uniemożliwia to nam sprawny kontakt z naszymi klientami. Na początku twierdzili, że wszystko u nich jest ok, że to pewnie po naszej stronie leży problem. Kiedy przedstawiłem im argumenty eliminujące nasze błędy, zaczęli prosić o treść komunikatów z programów pocztowych. Oczywiście to problemu nie rozwiązało, w ciągu 3 ostatnich tygodni dostałem już kilka informacji odnośnie przyczyny awarii, a to migracja serwera, a to macierz się odbudowuje po awarii, nawet informacja o ddosie się znalazła. Również kilkukrotnie informowano mnie, że już wszystko jest ok i problem zostal usunięty - niestety jeszcze dziś rano poczta nie działała, podobnie jak dostęp do cPanel czy webmail. Czego jeszcze można się uczepić? Kontakt z BOK - za czasów wybierania nr wew. działu po połączeniu z infolinią - przez kilka lat współpracy nigdy nie udało mi się dodzwonić do technicznych, nawet będąc przekierowanym z innych działów. Sygnał oczywiście był zawsze, niestety słuchawki nikt nie podnosił. Teraz następuje automatyczne połączenie (bez wyboru działu) z BOK i mają tam ludzi, ktorzy zbywają ludzi dochodzących swoich racji mówiąc im żeby wysłali mail - niestety na mail potrafią nie odpowiadać po kilka dni Podsumowując ignorancja i niekompetencja. NIEPOLECAM! ...bo nie tylko możecie stracić nerwy pieniądze i czas, ale i cenny wizerunerk pośród Waszych klientów.
×