Witam,
Pozwolę sobie podpiąć do tego wątku i opisać moją sytuację dotyczącą firmy hostingowej.
środa 16.11.2011 - zakładam konto użytkownika i rozpoczynam transfer domeny europejskiej
piątek 18.11.2011- przed południem opłacam fakturę proforma normalnym przelewem z banku (wszystkie dane są prawidłowe)
poniedziałek -cierpliwie czekam
wtorek - faktura w panenlu widnieje jako nieopłacona, telefonuję na infolinię, ale zgłasza się automat, już nie pracują; przesyłam pytanie za pomocą formularza kontaktowego podając e-mail i telefon
środa brak odzewu, faktura dalej wisi jako nieopłacona, wysyłam maila załączając dokument z banku potwierdzający przelew, mail dociera na serwer, automat BOK potwierdza przyjęcie; infolinia w ogóle nie działa - dziwny sygnał
czwartek - bez zmian, jestem zirytowany; w ciągu dnia telefonuję - telefon nie działa u nich; odnajduję właściciela firmy na tym forum i wysyłam mu wiadomość prywatną; wieczorem przesyłem kilkukrotnie maile monitujące - automat powierdza, że wyeszły;
piątek 25.11.2011 - włączam komputer - i nic, żadnego maila, faktura dalej jest niby nieopłacona, infolinia nie działa, tak jakby mieli telefon wyłączony, szukam w internecie czegoś na temat tej firmy z ostatnich dni i trafiam na ten wątek
Nie wymieniłem nazwy firmy, ale i tak już pewnie wiadomo o kogo chodzi. Podobno istnieją już 7 lat, kierują się systemem ISO 9001:2000, mają dobre opinie i są tani jeśli chodzi o rejestrację domen. Postanowiłem zatem przenieść do nich najpierw jedną domenę, a później może nastepne, ale widzę, że to był błąd. Nie chcę o nikim źle pisać, bo na razie nie mam dowodów na nic - może to być choroba, jakieś inne nieszczęście, nie wiadomo co...
Jeśli do wtorku nie się nie zmieni, to opłacę domenę u dotychczasowego rejestratora, ale tych 36.90 brutto nie odpuszczę.
Serdecznie pozdrawiam
Kamil Frydryszek