witam
zanim ktoś wpisze firme pseudo profesjonalną etap.pl wtrącę swoje wrażenia z okresu testowego.
serwer super szybki - rzeczywiście. natomiast uważam że zarówno obsłudze klienta jak i administratorowi (a prawdopodobnie to jest jedna i ta sama osoba) daleko do profesjonalizmu.
dziwne akcje na serwerze to standard - internal error 500 normalne srednio co 2 dni.
pewnego dnia gdy error 500 pokazywał się non stop miałem nieprzyjemność korzystać z 'chatu z operatorem' (drugi raz w tym dniu):
-----
Trwa oczekiwanie na połączenie z operatorem systemu ETAP.
Z uwagi na dużą ilość połączeń czas oczekiwania może wynieść kilka minut...
Marcin [nazwisko], operator infolinii ETAP, W czym mogę pomóc?
michalw: witam ponownie
michalw: czy nadal sa prowadzone jakies prace na serwerze?
Marcin [nazwisko]: Tak
Marcin [nazwisko]: Im czesciej sie Pan pyta, tym ja trace czas na naprawe tego
michalw: widzi Pan
michalw: gdybym ja moj sklep uruchomil to bym tracil klientow
michalw: moge wiedziec na czym polega problem?
michalw: na serwerze?
Marcin [nazwisko]: na uzytkownikach
michalw: tzn? ktos przeciaza serwer?
Marcin [nazwisko]: czy moge w czyms jeszcze pomoc?
michalw: nie, to wszystkie informacje potrzebne
Marcin [nazwisko]: pozdrawiam
------
generalnie odnosze wrażenie że ta 'firma' to 2-3 pracowników którzy średnio ogarniają całe przedsięwzięcie, a do tego tzw. operator-admin jest bezczelny. okazuje się że dobra kolokacja to trochę mało aby konkurować z home.pl (ktoś tu kiedyś pisał takie porównanie, śmiech na sali..).
aha i bardzo istotna kwestia - panel administracyjny ma śliczne ikonki ale jest tragiczny, naprawdę ciężko się połapać co autorzy nazywają subdomeną itd (jak się potem okazało - jest to jakoś naraz konto email, ftp, subdomena do domeny i coś tam jeszcze itd). może jestem jakiś mało bystry ale trochę paneli widziałem i ten jest naprawdę mało intuicyjny.
generalnie mógłbym powiedzieć że firma jest przeciętna ale jako że obsługą jest chamska to oceniam tą firmę jako amatorkę poniżej przeciętnej. może komuś moja opinia się przyda.
pozdrawiam,
Michał W