Drogi czytelniku forum przeczytaj z uwagą odpowiedź ionic. Jeśli przy tak poważnych problemach jak skasowanie bez ostrzeżenia twojego konta hostingowego słowo "przepraszam" ci wystarczy + uwaga rób sobie backupy to proszę bardzo. Stwierdzenie, że kupił pan tanio, więc nie miej pan pretensji też mówi wiele o firmie. A jeszcze stwierdzenie "straszył" to już jakaś dziecinada. Istnieje droga prawna dochodzenia swoich roszczeń i jasno potencjalny kliencie ionic musisz sobie zdawać sprawę z tego, że firma ta umywa ręce od odpowiedzialności i jest to jedyna droga do odzyskania poniesionych nakładów finansowych i ewentualnego odzyskania odszkodowań, które z kolei ty będziesz musiał wypłacić swoim klientom.
Natomiast, co do awarii zasilania to załączam poniżej treść maila z 15 lipca 2011 10:28, otrzymanego z info@ionic.pl w odpowiedzi na moje zgłoszenie reklamacyjne, że nie działają moje strony:
"Szanowni klienci, w związku z problemami technicznymi, które mają miejsce
Przez ostatnie 30 godzin pragniemy nadmienić, iż nasza ekipa oraz ekipa centrum danych pracuje intensywnie nad rozwiązaniem problemu.
Aby nie pozostawiać Państwa bez żadnych informacji przekażę jak niżej przebieg prac oraz problemów, które spotkały data center s-net:
a) w okolicach 24 w dniu 13/14 lipca spalił się główny obieg zasilania (dosłownie spalił się)
b po przyjeździe ekipy technicznej udało się uruchomić cześć usług (w międzyczasie praca na zasilaniu awaryjnym z akumulatorów)
c) w związku z koniecznością wymiany wielu elementów zostało sparaliżowane również zasilanie z generatora, który został podstawiony "pod serwerownię"
d) w międzyczasie już podwójna ekipa elektryczna pracowała nad przywróceniem linii zasilania do stanu bez wad
e) usunięcie problemu
f) po 2h problem powrócił, wróciliśmy do punktu a / b / c
g) dziś w okolicach 1 ponowne podłączenie agregatu do godziny 4 w nocy sprawdzenie do ostatniego serwera oraz uruchomieniu usług na 100%
Nadal serwerownia pracuje na zasilaniu awaryjnym, zaplanowana jest co najmniej jedna przerwa związana z zasilaniem.
Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy, jest nam niezmiernie przykro, iż nie możemy dotrzymać w tym czasie należytego poziomu
jakości naszych usług. Po zażegnaniu wszelkich problemów technicznych w data center nasz zespół będzie pracował nad przydzielaniem
regulaminowych rekompensat.
Niestety zespół IONIC.pl w trakcie tejże awarii, może naciskać, czekać oraz sukcesywnie sprawdzać
i włączać serwery odcięte od sieci w wyniku powtarzającego się braku zasilania (nie mamy wpływu na awarię, ale bierzemy za nią pełną odpowiedzialność).
Usługi w DC DE naturalnie działają bez zmian.
Pragniemy nadmienić, iż nasi pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów (oraz o ile to możliwe) w systemie ticketów oraz e-mail. Zapraszamy także na portal prace.ionic.pl gdzie na bieżąco aktualizujemy statusy.
Z poważaniem, Paweł Najdek IONIC.pl"
Skoro moje konto było w tym czasie w Niemczech to dlaczego:
a) nie działały moje strony/hosting
b firma przysłała mi takiego maila
Podkreślę, że największą siłą w walce o odpowiednią jakość usług jest wymiana informacji między klientami. Po to poświęcam swój czas, żebyś jako klient wiedział, że w tej konkretnej firmie były takie a takie problemy i tak a tak były załatwione. Chętnie czytam opinie innych i tym samym odpłacam.