serwer w 1and1.pl a sklep internetowy
Kochani odradzam wam na poważnie zakładanie tam jakiegokolwiek konta i instalowanie programów typu sklep internetowy a nie daj Boże wymagający LOADER IONCUBE.
Przestrzegam wszystkich co mają jakiekolwiek pojęcie o tym co to jest HOSTING. Dałem się nabrać jak dziecko z pierwszej klasy na reklamy w gazetach itd... w efekcie jesteśmy tydzień do tyłu z pracą itd..... i jeszcze wyszedłem na idiotę przed znajomemu któremu to poleciłem.
Napomnę tylko, że czytając opinie na tym forum odnośnie działania tej firmy wydawało mi się, że są one rozpuszczane celowo przez zagrożoną konkurencję.
Zamówiliśmy usługę w promocji domena plus serwer na rok w tym 1/2 roku gratis, podczas instalacji skryptu serwer zażądał zmiany ustawień co było jak najbardziej zrozumiałe biorąc pod uwagę wymagania skryptu PHP.
W dniu wczorajszym dodzwonienie się na darmową infolinię graniczyło z cudem, wieczorem strona firmy 1and1.pl normalnie się wieszała error 400 ileś czy 500 itd....
W dniu dzisiejszym po dodzwonieniu się (na numer 22 397 43 16) okazało się, że telefon alarmowy w dziale technicznym odbiera KSIĘGOWA (skąd inąd bardzo miła kobieta) no ale ona mi nie pomoże bo wiadomo ona się nie zna ;;)))))))
Po wielu prośbach, że potrzeba z adminem zamienić tylko pięć zdań w końcu znalazł się fachowiec ale po pierwsze sam za bardzo nie jarzył co to loader jest a po drugie kulturalnie poinformował mnie, że nic nie może zrobić bo serwery są w Niemczech czy gdzieś tam i oni dostępu nie mają a technik w Niemczech jak niema czegoś napisane na kartce to nic nie zrobi
Reasumując Serwer w promocji nadaje się do trzymania zdjęć i stron w HTML.
Złożyliśmy wypowiedzenie umowy mailem, dodatkowo wysyłamy list polecony PRIORYTET w poniedziałek i czekamy na zwrot pieniędzy – bośmy jeszcze za to zapłacili.<BR style="mso-special-character: line-break"><BR style="mso-special-character: line-break">
Dla porównania posiadam serwery w nazwa.pl i proszę tego nie traktować jako reklamę tej firmy ale:
- telefon odbiera zawsze fachowiec a przynajmniej się stara nim być
- wszelkie rekonfiguracje o ile nie ma do nich dostępu przez panel załatwiane są na maila
- itd... itd...
W firmie home.pl też kiedyś miałem przyjemność coś dla innego kolegi załatwiać i nie było najmniejszych problemów.
Konkludując spokojnie powróciłem na łono naszej polskiej sprawdzonej firmy, nazwy nie piszę by nie było, że reklama
Reasumując jeśli nie masz co zrobić z wolnym czasem w piątek po południu i w sobotę przez pół dnia, masz lub posiadasz nadmiar wolnych minut na koncie lub lubisz wydawać pieniądze, nie wierzysz opiniom fachowców z forum, masz silne nerwy i twardą d…. wtedy możesz spokojnie zakładać tam konto i się użerać.
Jeszcze raz naprawdę odradzam.
Poniżej załączam zrzut z ekranu byście nie myśleli, żem zmyślał.
Pozdrawiam serdecznie