Nie wypowiem się o funkcjonowaniu, ale o podejściu do klienta.
Prawie od tygodnia próbuję wydębić od nich fakturę. Po pierwszej mojej wiadomości, faktura została rzekomo wysłana mi na maila. Przeszperałam nawet cały spam, skoro wysłana musi być... Piszę kolejny raz, czy mogliby wysłać ją ponownie na skrzynkę. Zero odpowiedzi. Po dwóch dniach piszę kolejną wiadomość z tą samą treścią... Znów zero odpowiedzi. Ach pewnie nagminnie giną im te wiadomości, no i pewnie ja nie umiem obsługiwać skrzynki pocztowej.
W moim panelu administracyjnym dział Faktury jest pusty (swoją droga to po co on jest?). Telefonu do kontaktu z klientem nikt nie odbiera.
Całość wygląda jak jakiś interes licealistów. Niby coś jest (nawet jeszcze nie sprawdzałam jakości usług), ale chyba nie do końca to wszystko działa.
Ciekawe co na taką działalność powie Skarbówka?
Jak dla mnie hosting tani, ale obsługa do bani