Skocz do zawartości

Pati - uti.pl

Firma
  • Zawartość

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Pati - uti.pl


  1. Tylko nie należy wybierać metody kroczków wg. uti.pl tj. spamowanie swoja ofertą gdzie się da i najczęściej jak się da (pomimo, że oferta niezgodna z zapytaniem lub osoba już dawno wykupiła gdzie indziej konto) lub wynajmowanie ludzi, którzy piszą pochwalne posty.

     

    Nie wiem czy zauważyłaś ale odpowiedziałaś i zaproponowałaś swoja ofertę osobie, która nie założyła tego tematu a co za tym idzie nie poszukiwała resellera i wypowiedziała się tylko raz.

     

    okej, rozumiem ostrzeżenie i obiecuję poprawę :)


  2. Czytając tez wszystkie opinie dziwi minie takie podejśc bo przezież wiele projektów IT powstawała w garażu wiem że może te czasy mineły ale wydaje mi się że jeśli ktoś zna się na rzeczy to nie zależnie od budżetu się rozwinie. Pisanie tu że trzeba wydawać milony by prowadzić własny hosting dla klientów to troche przesada przezież wystarczy nawiązać dobrą współprace ze firmami które oferują optymalne rozwiązania ( konta reseller,vps itp ) nie trzeba od razu tu budować data center :-). Jeśli produkt jest dobry to sam się sprzedaję tak jest tajemnica biznesu według mnie.

    Sam produkt się nie sprzeda nawet jak będzie rewelacyjny i za 1 zł, jeśli klient nie będzie miał zaufania do sprzedającego. Trzeba zbudować markę, można zacząć od profesjonalnie wyglądającego serwisu, a potem metodą małych kroczków poszerzać grono użytkowników.

     

    Jeśli chodzi o resellera to można już zaczynać od kilkuset złotych miesięcznie, mając pełne wsparcie technicznie i zaplecze usług. Jeśli myślisz o takim rozwiązaniu, napisz do mnie albo do Biura Obsługi Klienta uti.pl, to prześlę Ci naszą propozycję dla resellerów.


  3. Zapraszam do programu resellerskiego white label w uti.pl. będziesz miał dużą swobodę działania. Opłaty są tylko za zużyte zasoby. Masz do dyspozycji dużo usług (domeny, hosting, strony www, aplikacje, Open Xchange, usługi marketingowe itp.).

     

    Napisz do mnie na priv lub do Biura Obsługi Klienta uti.pl, czego dokładnie potrzebujesz, przygotujemy propozycję.


  4. Ja oczywiście polecam uti.pl :) przy większej ilości domen możesz liczyć na indywidualny cennik. W przypadku .pl możesz płacić za rejestrację 10,50 zł + VAT i za odnowienie 41 zł + VAT. com, eu, net też są w niezłych cenach.

     

    Napisz do mnie na priv, albo zadzwoń/napisz do Biura Obsługi Klienta uti.pl i zapytaj o cennik hurtowy. Przy większej ilości domen możemy porozmawiać o korzystaniu ze specjalnego cennika hurtowego.


  5. Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą. Na początek Uti Pike 10 będzie najbardziej odpowiedni: http://www.uti.pl/uslugi/hosting/wspoldzielony/cennik/ PrestaShop działa bez problemu. Jest instalator, także sklep zostanie uruchomiony bardzo szybko. W razie czego bok służy pomocą.

     

    W przyszłości będziesz mógł przenieść się na VPS (nasz czy w innej firmie), a póki co wspóldzielony wystarczy za świat.


  6. Ze skryptów weź sobie Joomlę, ładnie ją dotniesz pod siebie. Forum to już jak wolisz. Joomla ma jakieś swoje, ale osobiście postawiłabym na phpby przemo czy mybb. Do tego celu wystarczy Tobie nawet najtańszy hosting i spokojnie zmieścisz się z nim w cenie do 60zł na rok. Na tym forum jest dużo firm hostingowych, poczytaj opinie i testuj.


  7. Od czasu uruchomienia promocji z voucherami faktycznie trzeba czekać na połączenie. Nasi konsultanci robią co mogą, żeby odebrać jak najwięcej telefonów i pomóc każdemu. Ale oprócz infolinii można kontaktować się z nami poprzez czat lub wysyłając zgłoszenie. Jeżeli chodzi o przyszłość, to właśnie rekrutujemy i szkolimy nowych specjalistów ds. obsługi klienta, także nikt nie musi obawiać się o support, będziemy pomagać.

     

    @ is_wm - My nie zrobiliśmy jakiegoś innego produktu specjalnie pod promocję. Vouchery są na usługi, które mamy w cenniku od wielu miesięcy. Jedyna różnica, to możliwość uruchomienia usługi w ciągu 6 miesięcy od zakupu vouchera, a nie od razu.

     

    @ regdos - Nie powiesz mi, że jako sp. z o.o. widniejąca w KRS, spełniająca szereg wymogów stawianych spółkom wchodzącym na giełdę, nie jesteśmy wiarygodni, a szybkość hostingu czy baz danych, stabilność usług, wdrożone rozwiązania, nie pokazują naszego profesjonalizmu. Jasne, że obecność na giełdzie nie jest równoznaczna z profesjonalizmem, ale go potwierdza.

     

    @ Lan Hikari - sugerowanie, że mamy zatrudnionego jednego konsultanta mnie rozbawiło :) W którym momencie usłyszałeś, że masz płacić za support. Pan Dariusz podał informację, że część firm stosuje taką politykę. Nikt nie każe Tobie placić za support. O jakiej głupocie mówimy? Znasz pracujących u nas ludzi, żeby kogokolwiek określać mianem głupiego? Poza tym jak mówi jedna z moich ulubionych fikcyjnych postaci: "Poznasz głupiego po czynach jego". Czy support wykazał się brakiem wiedzy, umiejętności, inteligencji? Obrażał Ciebie, pozostawił bez pomocy? Jeżeli chcesz złożyć skargę, na któregoś z naszych pracowników, napisz do nas, ale nie określaj mianem głupich, ludzi, których nie znasz, i którzy naprawdę znają się na swojej pracy.

     

    Rozumiem, że denerwuje długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, ale przypominam, że jest też czat i help desk. Staramy się odpowiedzieć i pomóc każdemu w jak najkrótszym czasie, ale czasami trzeba poczekać. Wszędzie od ręki da radę się dodzwonić?


  8. Najprościej, firma na dziewczynę, kasę bierze ona i prowadzi działalność. Ty jako jej chłopak możesz zostać zatrudniony na umowę zlecenie, czy o pracę i nie będziesz musiał płacić ZUSu jak osoby z rodziny właściciela pomagająca w firmie. Jak dobrze pokombinujecie, to Ty zarejestruj się w urzędzie pracy jako bezrobotny, ona niech stara się o dotację na otwarcie stanowiska pracy, ona wskazuje Ciebie i zatrudnia na 2 lata. Macie dodatkowe ok. 13 tys. na wyposażenie Twojego stanowiska pracy. Przy umowie o pracę komornik może zająć tylko część Twojego wynagrodzenia i tak też zrobi, co pozwoli Tobie w miarę funkcjonować i spłacać długi.

     

    Inne wyjście, to ogłosić upadłość konsumencką, ale możesz to zrobić tylko raz w życiu. Rozwiązanie raczej dla mocno zdesperowanych. Tutaj możesz poczytać więcej: http://upadlosc.konsumencka.edu.pl/


  9. Tak jak już mówiłam, kupując voucher na hosting za 10zł kupuje się pakiet Uti Pike 10, także wszystkie parametry hostingu podane są bazie wiedzy i przy opisie hostingu. Linki podałam wyżej. Dzwoniąc na infolinię czy korzystając z czatu również można poznać wszystkie parametry pakietu. Gdyby był to zupełnie inny pakiet, to wtedy podane byłyby wszystkie parametry, ale w tej sytuacji nie ma takiej potrzeby.


  10. Kupując voucher na hosting za 10zł, kupowany jest pełnoprawny pakiet Uti Pike 10. To nie jest jakaś okrojona wersja czy coś podobnego. Jest to dokładnie ta sama usługa, która ma standardową cenę 127zł + VAT. Pełne parametry hostingu wraz z informacjami o dopłatach dostępne są pod adresem http://www.uti.pl/uslugi/hosting/wspoldzielony/cennik/ oraz w bazie wiedzy http://bok.uti.pl/index.php?/Knowledgebase/Article/View/82/10/specyfikacja---hosting Jest tam również wyraźnie napisane, że korzystamy z Parallels Plesk.

×