Witam,
Miesiąc temu zakupiłem u nich serwer dedykowany - na początku zostałem mile zaskoczony średnio odpowiedzi na bok dostawałem w kilkanaście minut. Niestety po miesiącu wszystko dramatycznie się zmieniło i najprawdopodobniej od przyszłego miesiąca będę musiał zrezygnować z tej firmy. Dlaczego? 0 kontaktu, 0 odpowiedzi na bok od tygodnia, wczoraj zawiesił mi się dedyk (niestety nie da się nawet samemu zrestartować sprzętu bo po rebbocie serwer sie nie wlacza) napisałem do nich prosząc o restart serwera - 0 odpowiedzi, 0 reakcji wszystkie 3 telefony milczą a dziwne bo jak na stronie pisze:
Dział Techniczny
bok@slaskdatacenter.pl
+48 32 450 88 88
(24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu)
oraz
Zapewniamy konkurencyjne cenowo usługi, najwyższą jakość obsługi klienta. [/font]
[font="Arial, sans-serif"]Nasz zespół administratorów, złożony z wysokiej klasy specjalistów, pracuje nieprzerwanie nad zapewnieniem nieprzerwanego działania państwa usług.
Fakt faktem ceny dedyków z oferty wyprzedażowej kuszą jednak chyba juz wiem dlaczego... dziwi mnie, że takie firmy mogą sobie pozwalać na coś takiego...