-
Zawartość
8 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Witam, Poszukuję rozwiązania outsourcingowego sklepu online. Ciekawą ofertę i też nie tanią ma IAI-Shop.com, jednak chciałbym mieć również alternatywę. Oczywiście mam na myśli tylko polskie firmy, aby rozwiązania co do przesyłek, płatności, podatków były dopasowane pod nasz polski rynek. Zależy mi przede wszystkim na niezawodności i wysokiej ergonomii od strony klienta. Przydatne byłyby też poniższe funkcje: 1. Możliwość zakupów bez rejestracji 2. Rabaty po wpisaniu kodu osoby polecającej Nazwa i Home oferują tego typu usługi, jednak z doświadczenia i opinii innych w usługach tych firm zawsze jest jakiś haczyk.
-
-
To może zależy od wykupionego pakietu. Ja mam Business.
-
W panelu masz możliwość wyboru php 4/5.2/5.3 dla każdej domeny z osobna. Wczoraj przeniosłem stronę do dhosting.pl (shared) i jestem bardzo zadowolony. Działa znacznie płynniej i bez zacinek jak to bywało w i tak nie złym linuxpl.pl (shared), tyle że nie płacę 200 zl rocznie z hakiem, a prawie 60 miesięcznie. Działa nawet szybciej jak VPS1(GHz/1GB) w pewnej dobrej firmie. Dodam jeszcze, że linuxpl nie jest zły, ale po przekroczeniu przyznanego transferu płaci się jak za zboże. Jeżeli ktoś podchodzi do swojej strony na poważnie, to warto zainwestować w konkretny hosting. Najważniejsze jest to, że serwery są zlokalizowane w Warszawie. Ping z południowej części kraju mam na stałym poziomie 6ms, a upload (możecie nie wierzyć) ponad 80 mbit/s.
-
Witajcie. Testuje konto VPS 1 w marce ViPower.pl i muszę przyznać, że jestem bardzo mile zaskoczony. Wszystko działa szybko bez żadnych "zamuleń", a kilkunastomegowa baza wczytuje się o połowę szybciej jak na obecnym shared hostingu, który zdawało mi się iż jest już dość szybki. Jako że nie mam za dużego obeznania z serwerami VPS, to mam kilka pytań. 1. Jaki system najlepiej wybrać przy procesorze 1 GHZ i pamięci ram 1 GB i jak jest z ich wydajnością. Serwer jest przeznaczony głównie pod lokalny serwis internetowy z kilkoma tyś. u/u dziennnie, lecz w przyszłości chciałbym dodatkowo uruchomić schoutcasta z autopilotem na kilkadziesiąt slotów (w razie potrzeby zmienię na wyższy pakiet). - Centos 5 32 bit + Kloxo - Centos 5 32 bit + Webmin PL - Centos 5 64 bit + Webmin PL - Debian 6 32 bit + Panel ispconfig 3 2. Czy domyślnie zainstalowane mysql i apache są już odpowiednio zabezpieczone jak na shared hostingu, czy trzeba to wykonać we własnym zakresie?
-
Hostuje strony w linuxpl.com od ponad roku i jestem bardzo zadowolony. Jak by taki support był w każdej firmie, byłoby super. Serwery działają bardzo sprawnie, a jeżeli pojawi się jakiś problem, które tak na prawdę bardzo rzadko się zdarzają, to są moment rozwiązywane. Co do sposobu wypowiedzi przez support jak ktoś wcześniej wspomniał, to może dostosowują się do poziomu klienta? Ze mną każdy z konsultantów pisze na per Pan i nie odczuwam jak by to byli moi koledzy. Co do polskich znaków, to nie popdajmy w paranoje. Jeżeli komuś przyszłoby odpisywać dziennie na kilkadziesiąt, czy kilkaset maili, też pewnie nie zwracałby uwagi w 100% na pisownię. Jedynym mankamentem bynajmniej w moim przypadku, to jest mała ilość dostępnego transferu w stosunku do powierzchni serwera. Np. nie dawno zmuszony większą oglądalnością strony przeszedłem na W5GB i mam dostępne tylko 120GB na miesiąc, gdzie minela ledwo połowa miesiąca, a już zużyłem ponad 100GB. W innej dobrej firmie za podobny abonament jest 500GB miesięcznie, tyle że mniejsza powierzchnia. Jednak i tak zostaje w linuxpl, bo to sprawdzona firma, a jeżeli ktoś prowadzi stronę profesjonalnie liczy się na pierwszym miejscu jakość hostingu w tym także niezawodny szybki support.
-
Chyba trzeba będzie dużo tych prawników, bo dziś znowu cały dzień nie działa.
-
Czytałem kilka ostatnich podstron i z tym kiepskim kontaktem z firmą, to jednak chyba prawda. Wysłałem ok godz. 14:00 proste zapytanie przez formularz na stronie masternet.pl nt. transferu kilku domen do ich firmy, minęło już 1.5 godziny i odpowiedzi nadal brak. Uważam, że szanująca się firma jak i poważnie traktująca swoich obecnych oraz przyszłych klientów powinna szybciej udzielać odpowiedzi, zwłaszcza, że jest to dzień roboczy w czasie pracy biur. Chciałem zaoszczędzić trochę pieniędzy przy przedłużaniu domen, jednak jak by przyszło do kontaktu w bardziej poważnej sprawie, to aż trach się bać jak wyglądałby kontakt z tą firmą. P.S. W postach na tym forum wyświetla się czas dodania godzinę wcześniej. U mnie jest 15:45
-
U mnie na obecną chwilę 173ms do Hetzner.
-
Na stronie pisze że prace konserwacyjne zakończone, a pingi nadal kiepskie. Poprawiło się tylko bardzo nieznacznie.
-
Nie wiem jak inne duże Data Center, ale w Hetzner to dość często zdarzają się jakieś awarie "na łączach".
-
Również przyłączam się do pytania poprzednika. Chciałbym się także dowiedzieć co myślicie o przejściu z konta w W2GB w Linuxpl.com na Personal+ w Dhosting.pl.