Szanowny Panie!
Nie mówię o dzisiejszym zgłoszeniu - napisałem je do działu handlowego zamiast do technicznego, gdyż kontakt z działem technicznym przy okazji wcześniejszych zgłoszeń był taki jak opisałem.
Powtarzam: od czasu do czasu następują "przycięcia" serwera, strona ładuje się ponad 20s zamiast max. 2, występują błędy serwera (Internal Server Error), a maile wysyłane do nas od klientów czasem są zwracane (kto wie o ilu "zwrotkach" nie wiemy? - ktoś napisał, mail wrócił z błędem - i się zniechęcił).
Pańskie zaczęcie wypowiedzi od oskarżenia mnie o kłamstwo - pozostawię bez komentarza.
PS: Problemy i chwilowe awarie występują raczej wszędzie, ale kontakt z Państwa obsługą był tylko niepotrzebną kroplą goryczy. Dzisiaj (po otrzymaniu kolejnych sygnałów o niedostarczonych mailach) podjęliśmy decyzję o zmianie hostingu - ale najpierw skontaktowaliśmy się z Państwem pytając czy macie Państwo plan poprawy sytuacji/usunięcia usterek. Standardowa Państwa odpowiedź (dzisiaj błyskawiczna!) - początek łańcuszka, na końcu którego jest "proszę się skontaktować z Działem Technicznym innej firmy / to nie nasza wina / zamknięcie zgłoszenia" - tylko nas utwierdziła w naszej decyzji.