Witam,
specjalnie założyłem konto na tym forum, aby móc wypowiedzieć się na temat linuxpl.
Stanowczo nie polecam. Kilkakrotnie zdarzyło mi się, że wyłączyli na serwerze zadania Crona, które w moim przypadku są bardzo ważne. Najgorsze jest jednak uświadomienie im błędu. Raz w takim przypadku straciłem dobre kilka godzin, gdyż każda ich odpowiedź na mojego maila sprowadzała się do tego, że w ich przekonaniu ja coś robię źle. Dopiero w ostatnim mailu przeczytałem "miał Pan rację, zadania Crona były omyłkowo wyłączone". Ogólnie klienta mają głęboko w d.... Jednym razem robili coś z dyskiem, i serwer po prostu nie działał. Rozumiem, że czasem trzeba tego typu prace wykonać, ale powinni to robić w nocy , a nie w dzień, a przede wszystkim wysłać stosowną informację do klienta. W przypadku jakichkolwiek awarii, kontakt z supportem można porównać do sklepów w PRLu, w którym sprzedawczyni czuje się Panem i władcą i nie daj Boże o coś spytać. Poprawy nie widać. Bo zdarzają im się te same wpadki co jakiś czas. Zawsze coś jest przypadkiem. Niestety mam opłaconych ich do grudnia, więc muszę się jeszcze pół roku pomęczyć, ale później na pewno zmienię.
Wersja dla tych co się im nie chce czytać:
Nie polecam. Klienta mają głęboko w d... Co jakiś czas problemy techniczne.
Pozdrawiam.