Ja mam konto w hekko od listopada 2010. Do dzisiaj byłem zadowolony z ich usług ale...
Dzisiaj mój serwer został zablokowany, prawdopodobnie przekroczony limit transferu co jestem w stanie zrozumieć ale...
Dlaczego wcześniej nikt nie przysłał mi chociaż mailowego przypomnienia że transfer jest już bliski wyczerpania? Mógłbym za wczasu
zareagować i opłacić dodatkowy transfer, albo podnieść usługę serwera na wyższy, co też dzisiaj po godz. 13:00 uczyniłem, opłaciłem zmianę
serwera na wyższy poprzez DotPay, po czym otrzymałem maila z potwierdzeniem że wpłata zaksięgowana i że serwerer został przełączony na wyższą
opcję, ale co z tego jak widocznie ich system nie jest na tyle automatyczny aby odblokować mi usługi!
W tej chwili wygląda to tak, że mamy weekend, sklep mi nie zarabia ( a w weekend największe obroty), hekko ma wolne, zgłoszenie wysłane do nich po 13:00 pozostało bez odpowiedzi.
Piszę że prawdopodobnie przyczyną jest przekroczony transfer, bo zablokowaną mam także, możliwość logowania do panelu administracyjnego (nie
spotkałem się z czyms takim u innych providerów) oraz wszystkie maile i domeny.
Zostałem ładnie wyłączony na weekend i tyle, żal takiego podejścia do klienta, a wystarczył jeden mail za w czasu, teraz pozostaje mi czekać.