Skocz do zawartości

citrofan

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O citrofan

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinie] Hekko.pl

    W weekend telefony mają nieczynne bo teoretycznie nie pracują. Serwer zaczął działać w międzyczasie jak pisałem poprzedni post, także problem rozwiązany. DUŻY PLUS DLA HEKKO za szybką interwencję w weekend. Pozdrawiam
  2. [opinie] Hekko.pl

    Ja mam konto w hekko od listopada 2010. Do dzisiaj byłem zadowolony z ich usług ale... Dzisiaj mój serwer został zablokowany, prawdopodobnie przekroczony limit transferu co jestem w stanie zrozumieć ale... Dlaczego wcześniej nikt nie przysłał mi chociaż mailowego przypomnienia że transfer jest już bliski wyczerpania? Mógłbym za wczasu zareagować i opłacić dodatkowy transfer, albo podnieść usługę serwera na wyższy, co też dzisiaj po godz. 13:00 uczyniłem, opłaciłem zmianę serwera na wyższy poprzez DotPay, po czym otrzymałem maila z potwierdzeniem że wpłata zaksięgowana i że serwerer został przełączony na wyższą opcję, ale co z tego jak widocznie ich system nie jest na tyle automatyczny aby odblokować mi usługi! W tej chwili wygląda to tak, że mamy weekend, sklep mi nie zarabia ( a w weekend największe obroty), hekko ma wolne, zgłoszenie wysłane do nich po 13:00 pozostało bez odpowiedzi. Piszę że prawdopodobnie przyczyną jest przekroczony transfer, bo zablokowaną mam także, możliwość logowania do panelu administracyjnego (nie spotkałem się z czyms takim u innych providerów) oraz wszystkie maile i domeny. Zostałem ładnie wyłączony na weekend i tyle, żal takiego podejścia do klienta, a wystarczył jeden mail za w czasu, teraz pozostaje mi czekać.
×