Cześć
Mam wykupionych kilka kont w firmie hekko.pl
O ile na początku było ok to ostatnimi czasy strony co kilka godzin na kilkanaście sekund czasami na kilka minut zaliczają " pad"
Obecnie strony oparte na bazach danych nie wyświetlają się wcale lub bardzo powoli.
Nie można zalogować się do menadżera baz danych ..... ogólnie tragedia....
Co na to firma hekko?
Odpowiedzi sa takie jak by ich wogóle nie było ... na pytanie dlaczego nie mogę się zalogować do baz następuje odpowiedz ze mam zbyt duzo baz.
Odpowiadam więc ze zgodnie z wykupionym hostingiem mam nielimitowana ilość baz - > odpowiedz cytuje dosłownie
" Wykupiona usługa posiada sla 99,5% które nie zostało przekroczone. Z baz danych może Pan korzystać."
Wiec jak mam z nich korzystać Panie Irku ????
ale lepsze jest to, że ktoś kogoś robi w tej firmie w konia swoich klientów ... Pan Irek G pisze mi , że nie ma żadnych awari i u po ich stronie jest wszystko ok i od dłuższego czasu nie było żadnych problemów itd ... itd .. czyli standardowo sielanka :-)
a jego pracownik na tego samego maila odpowiada tak : "konfiguracja została poprawiona najszybciej jak to było możliwe. Obecnie problem z serwem MySQL nie występuje i nie powinien już się powtórzyć. Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności."
więc komu wierzyć ? - Panowie może uzgodnijcie jedna wersję dla klienta i się jej trzymajcie!
Zleciłem firmie pełny monitoring wykupionego hostingu przez okres 2 miesiecy - nie wypadł on najlepiej , były tygodnie , że UPTIME wynosił poniżej 95% , a były i dni , że przerwa w dostepnie do strony była co chwila ... nie nadążałem wtedy z odbieraniem wiadomości o awariach od portalu monitorującego ....
Chciałem przesłać to Panu Irkowi , lecz stwierdził on, że testy te nie są miarodajne ....
Tak więc jeśli ktoś ma zamiar postawić na ich serwerach strony www w html to ok - jest to nawet dobre i tanie rozwiązanie ,
ale jeżeli zamierzacie korzystać z baz danych to odradzam. Duzo lepszym rozwiązaniem będzie jakiś darmowy hosting , bo przynajmniej nie będziecie mieli za złe ze coś nie działa bo nie zapłacicie za to.
Pewnie zaraz Pan Irek G się wypowie ... :-) jaki to jestem zły i się czepiam ..... Nie zamierzam drogi Panie dyskutować tu z Panem.
Najbliższe kroki jakie podejmę ja i moi klienci przesłałem Panu w zgłoszeniu.
Pozdrawiam