Oczywiście witam wszystkich.
Moja przygoda z hostdell.pl
Jako ze jestem zielony i pisze swój pierwszy post na tym forum, poroszę zgryźliwe osoby o trzymanie na wodzy swojego języka oprócz administratora, właściciela, osoby odpowiedzialnej za działania serwisu z hostdell.pl.
Zamówiłem taki o to (nic specjalnego-dla niektórych) VPS 100GB/2048MB/2.6GHZ transfer – nieograniczony nigdzie nienapisane ile?? 100Mbps z/do, co do ceny to faktycznie nie drogo, ale cóż…
Ok. dalej, wiec zakupiłem w grudniu, początkowo mało wykorzystany, ale nastał moment, kiedy był mi potrzebny.
I tak w drugim miesiącu zablokowany, bo niby, dlatego ze nie opłaciłem J / oczywiście zapłacone z wyprzedzeniem, musiałem wysłać potwierdzenie, gdzie mogli sprawdzić sami czy wpłacone/bez komentarza.
Kolejny miesiąc wysłałem juz potwierdzenie by nie było, znów jeden dzień nie działa – oczywiście nie trzeba informować klienta ze cos się zepsuło/ bez komentarza
Ok. później z krótkimi przerwami działa ok.
I ostatni miesiąc dzień 30 kwietnia nastąpił kataklizm, padło wszystko miedzy 15 a 16, na stronie po jakimś czasie napis „Migracja serwerów zaraz wracamy” Ok. spoko, czekam…
Godzina, dwie trzy nic ooo jest strona działa, ale mój vps nie odpowiada no nic czeka dalej, patrzę w aktualności jest wiadomość, że „Łącza w dniu 1.06.2011 Będą niedostępne przez 48H”.
Mówię sobie Ok pewnie omyłkowo napisane i powinno być 1.05.2011 i wcześniej rozpoczęli, (co powinni poinformować wcześniej), ale mniejsza z tym. Wysłane kilka maili zapytaniem, co, jak, dlaczego w odstępach, co 12h (mniej więcej) na adres, który jest na stronie ( są trzy podane Kontakt: Biuro Obsługi - biuro@hostdell.pl adres nie odpowiada nie istnieje, drugi Administrator: admin@hostdell.pl Niby ok. ale nikt nie odpowiada i trzeci Płatności, faktury platnosci@hostdell.pl tez demon )
Wniosek jeden: firma KRZAK nic dodać nic ująć
Naiwni sami się rodzą-oczywiście mam nauczkę
Podsumowując, zero kontaktu, jak dla mnie (nie nazwę ich że są firmą) to jest kompletna porażka. Dziś mamy 3 maj i jak to jest z „Gwarantowane uptime 99%”
Odważę się i powiem, że firma hosdell.pl.
Jesteście kłamcami, na swojej stronie wypisujecie kłamstwa. – 100% Nie rzetelności z waszej strony a profesjonalizm eh, o czym tu mowa.