Witam,
Mam pytanie do klientów Polserwer.pl
Od jakiegoś czasu praktycznie nie możliwością jest dodzwonić się do ww. Firmy. Na Tickety zawsze odpisywali w ciągu kilku godzin, dziś jest to kilka dni. A zdarza się że wcale.
Księgowość chyba nawet nie działa, od kilku miesięcy po wpłacie trzeba im wysłać pdf-a, bo inaczej nie przedłużają ważności konta.
Polserwer ma naprawdę dobre, stabilne i szybkie serwery, ale od jakiegoś czasu nie ciekawie się dzieje.
Czy tylko ja mam takie problemy, czy inni klienci również zauważyli ten problem?
Ja rozumiem że Polserwer to niewielka firma, która nie może pozwolić sobie na przyjęcie kilkunastu pracowników i support całą dobę. Ale rozwiązanie problemu po kilku dniach to już chyba przegięcie?
Bardzo chciał bym zostać w firmie Pana Przemka, ale ostatnio zauważyłem spadek zaangażowania ze strony supportu/księgowości.
A co za tym idzie, znaczne obniżenie jakości usług.