Skocz do zawartości

CapaciousCore

Użytkownicy
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

-9 Coś nie tak

1 obserwujący

O CapaciousCore

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://www.capaciouscore.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chełm
  • Zainteresowania
    komputery, muzyka, motocykle, sport
  1. [Zlecę] Naprawę konfiguracji sieciowej VPSa

    Dziękuję Bartoszu za zainteresowanie jednak ktoś Ciebie ubiegł. Właśnie miałem pisać, że sprawa została rozwiązana. Podziękowania z tego miejsca dla @mariaczi
  2. Sprawa wygląda następująco. Prawdopodobnie parę miesięcy temu podczas instalacji OpenVPN namieszałem w konfiguracji sieciowej VPSa, a rezultaty ujawniły się dopiero po niedawnym restarcie maszyny. Efekt? Serwer nie odpowiada z zewnątrz nie mniej można się do niego dostać via KVM console umieszczonego w panelu użytkownika. Interesuje mnie tylko i wyłącznie przywrócenie ustawień sieciowych do takiego stanu aby można było połączyć się z maszyną. Proponowane widełki to 50-100zł w zależności od skomplikowania zadania.
  3. [opinia] Linuxpl.com

    Oj od razu sie czepiasz. Ja nie widze wiekszych przeszkod jezeli jest udostepniony odpowiednim osobom na odpowiednich zasadach. Dobra ironia z tym big-security-hole. Wiesz to byla tylko lagodna demonstracja. Skoro jestes fajniejszy to zademonstruj cos od siebie
  4. [opinia] Linuxpl.com

    eRIZ taki debugger z prawdziwego zdarzenia oczywiscie da sie zmontowac ale nie wiem czy na linuxpl istnieje taka mozliwosc. Swoja droga moze chodzilo mu o jakies trace + logger? Nie wiem. Moge sie domyslac.
  5. [opinia] Linuxpl.com

    Odnosze wrażenie, że malo ich to interesuje skoro sprawa pozornie "ucichla". Na blipie troche juz buczy od braku zajecia sprawy. Niby zrobili na pozor, ze szybko dzialaja jak moga ale narazie cisza przed burza. http://kubofonista.net/o-tym-jak-linuxpl-com-mnie-zalatwil#div-comment-1699
  6. [opinia] Linuxpl.com

    Wychodzi na to, że doszło do porozumienia. Osoby zainteresowane (w tym ja) oczekują oficjalnego stanowiska. Tak jak wcześniej napomknąłem trzeba przeprosić kogo trzeba, powiedzieć dziękuje kto na to zasłużył i obiecać poprawę :] Mam nadzieje, że przekaz firmy nie będzie tymczasowy i na pokaz.
  7. [opinia] Linuxpl.com

    Każdy zarabia tyle ile jest w stanie dać z siebie. Jeżeli ktoś mówi, że jest mu źle to niech ruszy swoje 4 litery i zmieni swoje położenie (los).
  8. [opinia] Linuxpl.com

    Ten jad to takie okreslenie centralnie z polityki mam rozumiec? Prosze mnie z nia nie mieszac. Ok' date=' rozumiem, ze niezbyt fajna sytuacja jednak chodzi o dyskusje i o fakt, ze do spraw podchodzi sie po ludzku. Wystepuje problem to nalezy go rozwiazac, a nie blokowac komus konto i miec problem z glowy. Chce zauwazyc, ze to klienci sa Panstwa chlebodawcami i trzeba ich szanowac. Ja rozumiem, ze 50zl/rok za hosting to niewiele i nie powinno sie spodziewac nie wiadomo jakiej pomocy/supportu. Taka cena to stawka godzinna prostego webmastera Rozumiem, przekazaliscie do programistow, ok. Przyznaje, ze troche nie fair sie zachowalem bo nie powinienem udostepniac wszystkim "exploita" jednak gdybyscie Panstwo nie zachowali sie tak samo to nie byloby calej sprawy. Ma Pan racje jezeli chodzi o krytycznosc bledu jednak heise dobrze to zaznaczyl, ze na upartego mozna DDoS'a uslugi walnac. Wystarczy sobie wyobrazic jakby horda script kidds to wykorzystala. Swoja droga zastanawia mnie ile hostingow posiada podobny blad. @kubofonista pozwolil sobie na edycje wpisu dodajac zdjecie z "konsolety" supportu jak mniemam. Przydalby sie dowody odnosnie tego "i nie raczyl przez miesiac czasu zareagowac". Interesuje mnie prawda, a nie pomowienia. Jestem ciekaw jak ta sprawa wygladala naprawde. Ogolnie nic do zarzucenia Waszej firmie nie mam. Rozumiem odsylane na maile bo wiadomo czlowiek przy duzej ilosci requestow moze sie pogubic i zapomniec o czyms. Sa tam jakies pady, czesc relacjonuje, ze wolno dzialacie. Moim zdaniem wystarczajaco jak na zaistniale sytuacje. Sa tam pewnie "niedociagniecia" np. ostatnio wspominalem o sprawdzaniu obciazalnosci maszyny przez skrypty jednak nie bedzie takiej mozliwosci, a szkoda bo byloby fajnym narzedziem umozliwiajacym optymalizacje naszym (webmasterow) produktow pod katem okreslonej konfiguracji maszyny
  9. [opinia] Linuxpl.com

    No krytycznym bym go nie nazwal jednak istotnym tak. Ehem, nie chce roku Nie chce kasy jakbys czytal opis to bys wiedzial. Miesiac to i tak duzo. Wystarczylo by "dziekuje". Tak czy siak jest to wierzcholem gory lodowej i mozliwe, ze zdecyduje sie na publikacje fajniejszych niuansow. Najpierw musze skonsultowac sie z prawnikiem odnosnie tego czy warto sobie gitare zawracac Tak, przepraszam, za muzyke. Na wykopie napisalem. W moim przekonaniu muzyka to dodatkowy element Mozna wyciszyc i nic sie nie stanie. Bo czy tak na prawde jest ona az tak wazna? Masz racje nie ma problemu jednak sam fakt, rejestrowania na swojego pracownika domeny jest czyms nie tak jak dla mnie. Za kase klienta na siebie? Mhm "sredno dziwne rozwiazanie". Tak to jest jak sa "kruczki". Kazdy popelnia bledy i chodzi o to aby sie przyznac do nich i naprawic je. Druga sprawa to to aby podchodzic po ludzku, a nie odcinac sie od problemu czego wlasnie przykladem jest sytuacja @kubofonisty. Osobiscie preferowalbym pomoc klientowi na ich miejscu (mimo, ze moglbym sporo czasu stracic) dla mnie najwazniejsza bylaby renoma firmy. Zakladac, ze jedna osoba zna 100 to news rozniesie sie blyskawicznie, lawinowo. Jedna osoba przekaze kolejnej i tak dalej. Tak czy siak moim zdaniem opinia klienta powinna byc najwazniejsza. Powiem to tak: celem osob tworzacych strony internetowe albo white hat'ow nie jest dyskretywanie/atakowanie firm tylko wskazanie luk i ich naprawienie. Chodzi nam o to aby swiat (w tym internet) stawal sie lepszy z dnia na dzien wlasnie np. poprzez wskazywanie takich rzeczy.
  10. [opinia] Linuxpl.com

    Rozumiem, ze dla Ciebie ten blad to normalna sprawa i oznacza nie mniej nie wiecej to, ze dzieki ich maszynom mozemy sobie troche pospamowac na czyis mailach? Prawie kazde forum ma takie zabezpieczenie przed resetowaniem hasla przez nieupowaznione/nieodpowiednie osoby. Sory ale jak dla mnie jest to dosc powazny blad. Wyobraz sobie nagle takie cos na gmailu. Kazdy kazdemu resetuje haselko Byloby smiesznie, nieprawdaz? Bez obrazy ale mogli po ludzku podejsc do problemu, zdiagnozowac sprawe (wspolnie) i byloby po klopocie. No ale lepiej rzucic komus klody pod nogi niech klient przejdzie do innego hostingu i problem bedzie z glowy. Nie wazne, ze nie zarobia sobie nawet te 50zl na rok... Wazne, ze klient zaplacic za ten rok wiec mamy go z glowy. Pomijam juz te przekrety z rejestrowaniem domen na siebie :-)
  11. [opinia] Linuxpl.com

    Przepraszam za odswiezenie tematu jednak mysle, ze warto. Opinia, ktora mnie ruszyla http://kubofonista.net/o-tym-jak-linuxpl-com-mnie-zalatwil http://www.wykop.pl/link/579049/bug-panelu-klienta-linuxpl-com/ http://www.youtube.com/watch?v=5vKK5B6s3Yc Ogolnie hosting spoko bez padow (s60) jednak support mnie zdziwil. Osobiscie prawie z nimi nie mialem problemow.
  12. [Opinie] Hoseo.pl

    Zacznijmy od poczatku. Dnia 1 pazdziernika 2010 dostalem maila reklamujacego Wasze uslugi. Przejrzalem firmowa witryne i poszukalem opinii. I tak oto wpadlem tutaj Pamietam, ze zamienilem kilka slow ze znajomym z branzy seo i tak wlasnie cos sklonilo mnie do refleksji. Takie wielkie boom hoseo, a co to? Na Waszej stronie jest taki zapis: Pamietam, ze mialem jakis czas temu zapytac lecz dopiero teraz znalazlem chwilke na to. Otoz pogrzebalem troszeczke w internecie i nie moge znalezc wzmianki o tym, ze faktycznie dzialacie od 2005 roku. Chcialbym prosic o krotka historie firmy od 2005 roku Fakty i wydarzenia mile widziane.
×