Cóż, mogę tylko potwiedzić. Od kwietnia mam konto na webd, konkretnie chodzi na tym dość poczytny serwis http://jdn.pl i muszę powiedzieć, że nie ma prawie dnia, żeby się coś nie spieprzyło. A to statystyki się od 2 dni nie generują, a to bez przerwy "too many connections" do MySQL, a to się wszystko muli i nie można się dobić do panelu, a to nie mogę wgrywać plików przez FTP, a to np. nie wszystko jest zabezpieczone po SSL... Ogólnie nędza...
Pomoc techniczna jest na bardzo niskim poziomie. Jak koledzy spotkałem się z odpowiedziami np. dot. FTP: "- sprawdziliśmy Pana konto. U nas działa..."
No super, tylko, że u mnie nie... Co ciekawe, mam drugie konto na home.pl i żadne problemy z FTP nie występują, ani przy aktywnym trybie, ani przy pasywnym, więc to jest ewidentnie błąd webd. Poprawić tego nie są w stanie.
Tak więc jak na razie, czekam do końca wykupionego okresu i się stamtąd wynoszę, bo szkoda nerwów...
Mam cichą nadzieję, że zarząd webd.pl wchodzi czasem na to forum i podejmie jakieś kroki w celu podreperowania wizerunku swojej firmy. Wysoka jakość usług i dobry kontakt z klietami to jest to, czego tej firmie zdecydowanie brakuje.