Na wstępie dziękuję za udział w dyskusji.
@Fercio
@Najdmen
Niestety, skrypt został przeze mnie kupiony i wykorzystuje ionCube loader, więc nie widzę kodu.
Uściślając też - nie twierdzę w zaparte, że skrypt jest bezbłędny, a hosting jest bee. Próbuję natomiast uzyskać elementarną obsługę klienta na poziomie "w czym mógłbym pomóc", a nie "wina leży po Pana stronie".
Panie Damianie,
Niestety dopiero teraz nasza dyskusja (tak, dyskusja) przybiera merytoryczną formę. Przypomnę, że jakiś czas temu jedyne, na co było Pana stać w odpowiedzi na moje zgłoszenia, to odesłanie mnie pod linka: http://www.pomoc.hek...hp-w-cron-.html
Po zastosowaniu się do instrukcji zapytałem Pana:
Niestety, wymienione strony nadal się nie aktualizują. Wszystko wygląda na ustawione prawidłowo - mógłby Pan rzucić okiem, co jest nie tak?
W odpowiedzi Pan napisał:
Napisałem więc:
Te komunikaty są co najmniej dziwne, gdyż zarówno wspomniane pliki i katalogi istnieją, jak i manualne wywołanie crona również działa. Wszystko mam ustawione zgodnie z instrukcjami. Mógłby mi Pan wyjaśnić, dlaczego zaplanowane zadania nie wykonują się, ale manualne wywołanie crona działa bez zarzutu?
Odpowiedział Pan:
Wtedy też przetestowałem, że aplikacja działa bez problemu na innym serwerze - toteż ją tam przeniosłem, aby się dłużej nie prosić o obsługę.
Twierdzi Pan teraz, że powinienem był pisać na biuro@hekko.pl - niestety nie wspomina Pan, że pisałem, próbowałem, tylko niestety nie chciało się Panu ze mną dyskutować. Rozumiem, że cena hostingu jest niska, ale nie zwalnia ona Pana z obowiązku traktowania swoich klientów poważnie.
Konsultowałem problem ze sprzedawcą aplikacji, która nie działała - tak jak pisałem wcześniej, on również doświadczył arogancji z Pana strony. Oto jedna z jego wiadomości z jego przeprawy z Panem:
Niestety obsługa Hekko jest tak chamska, że nic konkretnego nie
udało mi się ustalić.
Po pierwsze standardowa zabawa w ciuciubabkę żebym się odczepił.
A więc mail - odpowiedź, że nie jestem ich klientem, drugi mail,
odpowiedź że nie podałem jakich użyłem komend Crona. Oczywiście
że podałem, wysłałem więc ponownie kopie wcześniejszego maila. Odpowiedź:
"Taka komenda nie istnieje (links), absolutnie nie wiem skąd Pan ją wziął."
Odpisałem podając źródła i oczywiście wspominając poraz wtóry, że
komenda działa na innych hostingach. Wtedy admin się obruszył i
opryskliwie odparł że mam se więc używać innych hostingów, skoro
tam działa. O tym, że inne podane przez nich komendy również
nie działają - przemilczał. Po wspomnieniu o tym, odpowiedź:
""Szanowny Panie, cron funkcjonuje poprawnie. Dalsza korespondencja
z Panem nie będzie miała miejsca - Pański adres e-mail nie istnieje w naszej bazie."
A więc Cron u nich działa, mimo że nie działa w żaden sposób. I taka
z nimi rozmowa.
Z ciekawości zapytam - skoro pisze Pan o wysokiej jakości usług - czemu notorycznie kasuje Pan moje posty na Facebooku, gdzie przecież ani Pana nie obrażam, ani nie piszę nieprawdy, tylko próbowałem uzyskać bardziej szczegółowe wyjaśnienia, których nie mogłem uzyskać poprzez kontakt niepubliczny, na adres mailowy firmy Hekko?
Dopiero po publicznym zadaniu przeze mnie pytania na facebookowym forum, odpisał Pan:
Później Pan Karol wyjaśniał jeszcze, że:
oraz:
a także Pan pisał:
Brałem to pod uwagę i na to liczyłem, w końcu to specjalistyczne forum - całe szczęście, że tutaj nie ma Pan uprawnień do kasowania postów, co skłoniło Pana do wysiłku i rzeczowej odpowiedzi na moje zgłoszenie. Za które dziękuję, z pewnością pomoże znawcom tematu ocenić, gdzie tkwił problem. Ja, nie będąc programistą, mogłem kierować się jedynie logiką - dlatego zwracałem się do Pana o pomoc.
Konkludując, jestem zniesmaczony obsługą w firmie Hekko i podejściem do klienta, z pewnością jej nikomu nie polecę.