Skocz do zawartości

optimist7

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O optimist7

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Gleb
  • Nazwisko
    Piatikow

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://glebpiatikow.su

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. [opinie] Hekko.pl

    Przecież napisał: A forum jest po to właśnie, żeby wymieniać takie informacje - żeby inni nie poczuli się "zgwałceni" (parafraza określenia użytego w wypowiedzi powyżej, później usunięta przez autora). Nieprawdaż? Nie chcę hejtować, ale dział obsługi Hekko poznałem raczej pod kątem "wskazania winy użytkownika", aniżeli "chęci rozwiązania problemu". Więc mnie ta sytuacja nie dziwi za bardzo.
  2. [opinie] Hekko.pl

    Dziękuję za rzeczowe odpowiedzi. Mniej więcej tego się spodziewałem. Sam na co dzień pracuję z klientami i gdy dzwonią bo "nie działa XYZ", a ja widzę, że działa, to próbuję klientowi pomóc, szukając źródła problemu poza XYZ. To się nazywa "chęć pomocy", niestety w krajach byłego bloku ZSRR tego brakuje. Z reguły taki kontrast jest widoczny między np. Pocztą a prywatną firmą - tutaj akurat mamy wyjątek od reguły. Tak, nie wiem. Dlatego prosiłem o pomoc. Udzielona mi informacja nie była wystarczająca. Być może, gdyby Hekko wyjaśniło to w taki sposób, jak piszesz Ty czy Prohost, mógłbym przekazać ją programiście, który zmodyfikowałby skrypt. Albo sam bym to zrobił, gdyby nie był on zakodowany. Niestety, Hekko nie udzieliło wystarczająco dokładnych informacji, które przyczyniłyby się do rozwiązania problemu. Skutek był taki, że dla mnie - jako klienta - usługą niedziałającą poprawnie był właśnie CRON. Logiczne było też to, że skoro skrypt dało się odpalić gdzie indziej (teraz rozumiem dlaczego), to uznałem, że problem tkwi w Hekko. A jakie zachowanie, wg Ciebie, miało wywołać u mnie traktowanie z góry i brak zaangażowania w rozwiązanie mojego problemu? Co stało na przeszkodzie, aby Hekko wyjaśniło sprawę dokładnie od razu, aby problem mógł zostać rozwiązany? Czy kupując nowy samochód muszę znać się na mechanice pojazdowej? Oczywiście, mogłem kupić kilka książek, posiedzieć w necie, kończąc na własnoręcznej instalacji i konfiguracji Debiana w domu. Tak? To po co w takim razie oferta takich usług w Internecie? Dla porównania, mój obecny dostawca hostingu wykazał chęć pomocy, przeanalizował moje potrzeby, wytłumaczył (dokładnie!) jak skonfigurować pewne rzeczy na serwerze, co więcej pomógł mi z tym osobiście i zrobił to tylko dlatego, że jestem jego klientem. Hekko zareagowało w podobnie rzetelny sposób dopiero wtedy, gdy wyjąłem sprawę na forum, Facebooka i kilka prywatnych stron.
  3. [opinie] Hekko.pl

    Na wstępie dziękuję za udział w dyskusji. @Fercio @Najdmen Niestety, skrypt został przeze mnie kupiony i wykorzystuje ionCube loader, więc nie widzę kodu. Uściślając też - nie twierdzę w zaparte, że skrypt jest bezbłędny, a hosting jest bee. Próbuję natomiast uzyskać elementarną obsługę klienta na poziomie "w czym mógłbym pomóc", a nie "wina leży po Pana stronie". Panie Damianie, Niestety dopiero teraz nasza dyskusja (tak, dyskusja) przybiera merytoryczną formę. Przypomnę, że jakiś czas temu jedyne, na co było Pana stać w odpowiedzi na moje zgłoszenia, to odesłanie mnie pod linka: http://www.pomoc.hek...hp-w-cron-.html Po zastosowaniu się do instrukcji zapytałem Pana: Niestety, wymienione strony nadal się nie aktualizują. Wszystko wygląda na ustawione prawidłowo - mógłby Pan rzucić okiem, co jest nie tak? W odpowiedzi Pan napisał: Napisałem więc: Te komunikaty są co najmniej dziwne, gdyż zarówno wspomniane pliki i katalogi istnieją, jak i manualne wywołanie crona również działa. Wszystko mam ustawione zgodnie z instrukcjami. Mógłby mi Pan wyjaśnić, dlaczego zaplanowane zadania nie wykonują się, ale manualne wywołanie crona działa bez zarzutu? Odpowiedział Pan: Wtedy też przetestowałem, że aplikacja działa bez problemu na innym serwerze - toteż ją tam przeniosłem, aby się dłużej nie prosić o obsługę. Twierdzi Pan teraz, że powinienem był pisać na biuro@hekko.pl - niestety nie wspomina Pan, że pisałem, próbowałem, tylko niestety nie chciało się Panu ze mną dyskutować. Rozumiem, że cena hostingu jest niska, ale nie zwalnia ona Pana z obowiązku traktowania swoich klientów poważnie. Konsultowałem problem ze sprzedawcą aplikacji, która nie działała - tak jak pisałem wcześniej, on również doświadczył arogancji z Pana strony. Oto jedna z jego wiadomości z jego przeprawy z Panem: Niestety obsługa Hekko jest tak chamska, że nic konkretnego nie udało mi się ustalić. Po pierwsze standardowa zabawa w ciuciubabkę żebym się odczepił. A więc mail - odpowiedź, że nie jestem ich klientem, drugi mail, odpowiedź że nie podałem jakich użyłem komend Crona. Oczywiście że podałem, wysłałem więc ponownie kopie wcześniejszego maila. Odpowiedź: "Taka komenda nie istnieje (links), absolutnie nie wiem skąd Pan ją wziął." Odpisałem podając źródła i oczywiście wspominając poraz wtóry, że komenda działa na innych hostingach. Wtedy admin się obruszył i opryskliwie odparł że mam se więc używać innych hostingów, skoro tam działa. O tym, że inne podane przez nich komendy również nie działają - przemilczał. Po wspomnieniu o tym, odpowiedź: ""Szanowny Panie, cron funkcjonuje poprawnie. Dalsza korespondencja z Panem nie będzie miała miejsca - Pański adres e-mail nie istnieje w naszej bazie." A więc Cron u nich działa, mimo że nie działa w żaden sposób. I taka z nimi rozmowa. Z ciekawości zapytam - skoro pisze Pan o wysokiej jakości usług - czemu notorycznie kasuje Pan moje posty na Facebooku, gdzie przecież ani Pana nie obrażam, ani nie piszę nieprawdy, tylko próbowałem uzyskać bardziej szczegółowe wyjaśnienia, których nie mogłem uzyskać poprzez kontakt niepubliczny, na adres mailowy firmy Hekko? Dopiero po publicznym zadaniu przeze mnie pytania na facebookowym forum, odpisał Pan: Później Pan Karol wyjaśniał jeszcze, że: oraz: a także Pan pisał: Brałem to pod uwagę i na to liczyłem, w końcu to specjalistyczne forum - całe szczęście, że tutaj nie ma Pan uprawnień do kasowania postów, co skłoniło Pana do wysiłku i rzeczowej odpowiedzi na moje zgłoszenie. Za które dziękuję, z pewnością pomoże znawcom tematu ocenić, gdzie tkwił problem. Ja, nie będąc programistą, mogłem kierować się jedynie logiką - dlatego zwracałem się do Pana o pomoc. Konkludując, jestem zniesmaczony obsługą w firmie Hekko i podejściem do klienta, z pewnością jej nikomu nie polecę.
  4. [opinie] Hekko.pl

    Miałem (i wg umowy wciąż mam) hosting na Hekko. Gdy zacząłem mieć problemy z CRONem (nie widział ścieżki, która ręcznie dała się bez problemu odpalić), napisałem do obsługi technicznej. W odpowiedzi usłyszałem: „proszę zwrócić się do twórcy aplikacji”. Twórca, gdy usłyszał o Hekko, polecił zmianę hostingu – doskonale znane mu były problemy z ich CRONem i nie miał siły z nimi więcej rozmawiać. Nie muszę dodawać, że u konkurencji skrypt zadziałał bez jakichkolwiek zmian w kodzie, i CRON bez problemu aktualizował stronę. Teraz Hekko ma stronę na Facebooku: http://www.facebook.com/topic.php?uid=131245853590020&topic=73 Zadałem na niej pytanie: „czy CRON już działa, czy nadal działa tylko wg admina?” – rozgorzała dyskusja. W odpowiedzi na moje posty, w obliczu braku argumentów, Hekko je skasowało, ponieważ „pomawiam firmę pisząc nieprawdę” W sieci jest masa innych krytycznych opinii o Hekko – wystarczy wygooglować frazę "Hekko jakość". Hekko w mailach do mnie obstaje przy swojej racji, więc zamierzam upublicznić naszą wymianę maili – której upublicznienia p. Damian Gałązka próbuje mi zakazać
×