Witam wszystkich serdecznie,
nie wiem czy Ci co piszą niektóre bzdury w ogóle czytają to co piszą lub chociaż starają się dowiedzieć dlaczego pewne procedury wyglądają tak a nie inaczej lub pewne sprawy toczą się tak a nie inaczej. Zacząć należy od tego, że ja także jestem klientem home.pl i osobiście więcej widzę w tym wszystkim zalet jak wad. Tylko że mam wrażenie że porównaniu do pozostałych wybrałem usługę której szukałem, liczyłem się z kosztami i potrafię korzystać z google nim zacznę pisać bzdury.
Nie bronię home.pl ale warto parę rzeczy wiedzieć:
Kod AuthInfo i procedury niezbędne przy transferze domeny, warto poczytać o tym, bo sprawa z pozoru jest prosta, ale nikt od tak nikomu nie wyda czegoś, przez co inni mogą stracić coś co może stanowić fundament ich interesu. Zresztą żadna inna firma nie zrobi tego w bardziej uproszonej formie, a jeszcze więcej namęczyłbyś się gdyby np. tą samą domenę przenieść np. bezpośrednio od NASK czy innej firmy w zależności od rodzaju domeny.
Lapiech - a nie wpadłeś na to że telefonicznie konsultant jest Ci lepiej w stanie wytłumaczyć co się dzieje no i zautoryzować Cię, co w tym przypadku jest niezbędne (patrząc na własne problemy jakie pojawiały się u mnie). Sam zresztą kilka postów wcześniej o tym wspomniałeś, więc jaki masz z tym problem? Na chwilę obecną wprowadzona została usługa Chat Premium i klienci Bussines mogą liczyć na autoryzację także na chacie.
Klient rozpoczynający korzystanie z usług home.pl korzysta z promocji. Ale jak byk jest napisane, że po okresie promocji czyli pierwszy rok płacisz normalną cenę, więc skąd to zdziwienie? Jeśli jednak posiadasz usługi, kilka zawsze możesz poprosić o ofertę indywidualną i otrzymać rabat na kolejny rok. Nie ukrywajmy nikt za darmo nic Ci nie da. Poza tym nie popadajmy w jakąś skrajność, kupując Server czy Sklep internetowy otrzymujesz w pakiecie dodatki na prawie 2000 zł. Niewiele firm z branży posiada dostęp do łączy wielokrotnych w takiej ilości czy tak rozbudowanej serwerowni. Ja korzystam z ich pomocy i także chwalę sobie ich 24h pomoc oraz wsparcie konsultantów przy wprowadzaniu swoich skryptów. Nie każdy z nich się na tym zna ale z drugiej strony nie leży to w ich kompetencji. na chwilę obecną korzystam z 14 dniowego okresu testowego na sklep www z pełnym wsparciem ich BOK.
Warto w pełni przeanalizować ofertę oraz regulaminy i dopiero komentować, bo to jest zwykłe czepianie się. Nie bronię ich firmy, ale w porównaniu do tego co oferują inne firmy na naszym rynku czy nawet szajsowy debiutant onetoone bodajże, to nie bez powodu home.pl trzyma 25% rynku hostingowego.