Skocz do zawartości

Tomek B.

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Tomek B.

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Kolejne problemy to w sumie cały czas to samo jednak w innej odsłonie, mianowicie problem z mailami które w obrębie jednej domeny potrafią iść nawet kilka godzin w godzinach pracy stały się w sumie normą. Zawsze jak zakładam w tej sprawie ticketa odpisują w miarę szybko (po około dniu) ale treść jest zaskakująco infantylna i dla mnie osobiście obraźliwe w stylu : teraz kolejki są puste, łatka na pocztę została wstawiona. (każda odpowiedź tak wygląda) Suma sumarum firma nie może funkcjonować bez maila i stanęło na tym że przenosimy wszystko do innego operatora. Jeśli chodzi o sam hosting to mam tam kilka aplikacji bazodanowych i nie jest źle, ale też czasem się zdarza, że serwer padnie ale to dość rzadko. P.S. Wczoraj założyłem ticketa u nich o tym aby zmienili dane kontaktowe dla domen kupionych przez progreso na maila którego mogę odebrać i cisza Tak daleko progreso nie pociągnie...
×