Z uslug firmy livenet.pl koszystam od ok 2 lat, wszystko było świetnie do sierpnia 2010 kiedy spółke livenet.pl PRZEJEŁA INNA FIRMA I ZACZEŁY SIĘ PROBLEMY m.in. z obsługą techniczną:
1. zmieniają serwer i od 5 dni nie mogę dokonać żadnych zmian na stronie
2. baardzo utrudniony kontakt z pomocą techniczną (ODPISUJĄ TYLKO NA MAILE OD OSÓB KTÓRE CHCĄ COŚ ZAMÓWIĆ, JEŚLI JUŻ COŚ NIE DZIAŁA A TO WYSTĘPUJE U NICH NADMIERNIE CZĘSTO TO NIE ODPISUJĄ
przykład:
na 4 maile, związane z tym, że nie można się połączyć z serwererm - BRAK ODPOWIEDZI OD NICH,
natomiast kiedy napisałem mail o zakup hostingu u nich - odpisał Pan GRZEGORZ w nie całą godzinę
ODRADZAM ICH, PRZEZ NICH STRACŁEM ZAPEWNE NIE JEDNEGO KLIENTA
W DODATKU PRACE ( NAD ZMIANĄ SERWERA) ROZPOCZELI WE WRZEŚNIU - KIEDY DLA WIELU OSÓB TO POCZĄTEK SEZONU