Skocz do zawartości

globalnetwork.pl

Firma
  • Zawartość

    293
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Normalna

2 obserwujących

O globalnetwork.pl

  • Ranga
    Stały użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    BLUE LEAF Sp. z o.o.

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://www.globalnetwork.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa, Polska
  1. [Opinie] Cloudbitly.com

    Witam, Na początku chciałbym powiedzieć że usługa cloudbitly.com prowadzona jest przez te same osoby co dawne globalnetwork.pl. Jedyna różnica jest taka że usługi hostingowe zostały przeniesione na chmurę obliczeniową AMAZON. O zmianach klienci byli informowani wcześniej. Wysyłane były informacje co do kiedy należy wykonać aby uniknąć przestoju i nie były to terminy 2/3 dniowe a 2 miesieczne. Wracając do Pana problemu dnia 10/06/2016 roku o godzinie 09:26:52 został wysłlany do Pana ticket o następującej treści: Witam, Z Państwa konta rozsyłany jest spam. Z logów wynika, że spam rozsyłany jest przez skrypty znajdujące się w lokalizacji: /home/xxx/domains/xxxxx/public_html/konf/administrator/templates Konto zostało zawieszone w celu powstrzymania rozsyłania spamu. Prosimy o informację kiedy kiedy może się Pan zając problemem, wówczas w podanym terminie odblokujemy konto. Powiadomienie o tickecie zostało wysłane na pocztę email oraz sms na numer podany w panelu klienta. Ticket do tej pory nie doczekał się odpowiedzi z Pana strony. Próbowaliśmy się także z Panem skontaktować telefonicznie - niestety próby były nie udane. Dostał Pan informację w mailu że wszystkie problemy należy zgłaszać przez system bilingowy który do tego celu służy. Z logów widzę że Pan się tam nawet nie zalogował. Więc proszę na początku zastosować się do naszych zaleceń a później jak Pan to określił w mailu: „W Internecie nic nie ginie i jeden niezadawolony klient potrafi zniechęcić do usługi 10 innych.” obsmarowywać czy to naszą firmę czy jakokolwiek inną. My po swojej stronie dopełniliśmy wszystkich obowiązków aby Pana poinformować o zaistniałym problemie nie spowodowanym naszym zaniedbaniem czy awarią po naszej stronie. Pozdrawiam, Piotr Chrostek
  2. GlobalNetwork padł?

    Witam, Globalnetwork.pl nie padł i nie zamierza:) jesteśmy w trakcie dużych zmian. Podzieliliśmy usługi na dwie marki. Obecni nasi klienci zostali poinformowani o zmianach m.in o tym że usługi hostingowe hostowane są z Amazon AWS. Wkrótce więcej ciekawych zmian. Zespół CLOUDBITLY.COM (dawne Globalnetwork.pl)
  3. Cpanel ze skórką paperlantern

    Witam, wszystkie nasze hostingi maja defaultowo włączoną skórę paperlatern. Napisz do nas na bok@globalnetwork.pl czego potrzebujesz, a odpalimy konto testowe
  4. globalnetwork opinie

    Kopia została przywrócona właśnie z przed 5 dni
  5. globalnetwork opinie

    Sprawa została już wyjaśniona z klientem.
  6. CryptoPHP

    Na githubie znajduje się projekt który na bieżąco aktualizuje adresacje serwerów c2 oraz skrypty do potencjalnego wyszukiwania zarażonych kont. https://github.com/fox-it/cryptophp
  7. Co to za błędy?

    Kolego tymczasowo na godzinę zablokowaliśmy tą funkcję aby uniknąć zarażenia większej ilości klientów. Był atak na wordpresy i joomle, zanim zdążyliśmy wyłapać klasy adresowe które uderzały w serwer. Teraz powinno wszystko już być ok.
  8. globalnetwork opinie

    Szanowny AVD155, poprosimy o bardziej szczegółowe informacje dotyczące Pana problemów. Nasza infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Są 3 osoby, które odbierają telefony i zajmują się Państwa problemami. Proszę nam przesłać dane dotyczące kiedy Pan się próbował z nami skontaktować i numer telefonu z którego Pan dzwonił (oczywiście w informacji prywatnej) – sprawdzimy to w logach centrali telefonicznej. Poprosimy też o informację, z którym serwisem miał Pan problem. Zawsze staramy się pomóc naszym użytkownikom.
  9. GlobalNetwork padł?

    Szanowni Państwo, poniżej zamieszczamy informację wyjaśniającą przyczyny dzisiejszej awarii: Jak informowaliśmy Państwa wcześniej nasza firma od kilku miesięcy posiada sprzętową ochronę przed atakami DDoS oraz inspekcję ruchu IPS/IDS. Konfiguracja tego rozwiązania wydawała nam się w kilku scenariuszach bardzo dobra. Firewalle, które posiadamy, były skonfigurowane w trybie transparentnym aby zapewnić iż podczas ewentualnej awarii urządzenia ruch będzie przekazywany dalej poprawnie. Po kilku miesiącach pracy firewalli zebraliśmy informacje zwrotne od klientów dotyczące występujących niedogodności. Głównym problemem były problemy z ARP’ami na maszynach wirtualnych. Dlatego zdecydowaliśmy o odpięciu ochrony od produkcyjnej sieci i przetestowaniu nowego rozwiązania w labie. Odpięcie systemu ochrony nastąpiło około 2 tygodnie temu co niestety spowodowało powrót ataków na systemy klientów. W laboratorium przygotowaliśmy nowe rozwiązanie wraz z nową konfiguracja oraz dokonaliśmy wszelkich koniecznych testów. Konfiguracja wymagała od nas wykorzystania VRF na routerach BGP wraz z technologią MPLS. Coraz częstsze ataki na naszą infrastrukturę spowodowały szybsze wdrożenie nowej konfiguracji, która nastąpiła wczoraj w nocy. Niestety po zaaplikowaniu konfiguracji, zestawieniu wszystkich sieci do operatorów zaczęły przepełniać się tablice MLS i RIB co powodowało obciążenie sprzętu na poziomie 99%. Problemem okazała się błędna informacja w dokumentacji Cisco, która mówiła iż dane urządzenia są w stanie obsłużyć daną liczbę wpisów i labelowania tras MPLS’owych, problem w tym iż Cisco na swoich urządzeniach mimo że ma możliwość obsługiwania większej ilości wpisów domyślnie obcina to do ustalonych wartości. Dokumentacja niestety nie miała informacji jak te wartości zmienić. Po konsultacji z inżynierami Cisco udało nam się opanować sytuację z tablicami RIB i MLS. Po tej sytuacji napotkaliśmy kolejny problem, w którym ruch z VRF (BGP OUTSIDE DO OPERATORÓW) na sztywno był wysyłany tylko jednym operatorem. Objawiało się to w taki sposób: Ruch z TPSA przychodził na linku od jednego operatora a ruch powrotny wysyłany był drugim operatorem, który nie miał styku z TPSA. W momencie określenia problemu jako krytyczny i skomplikowany podjęliśmy decyzję o rollbacku konfiguracji, ale cały czas występował problem z wydajnością tablic MLS, RIB oraz problemy z ARP. Dlatego podjęta została decyzja o docelowym rozwiązaniu problemu. Nad rozwiązaniem problemu pracowało 3 certyfikowanych inżynierów Cisco Routing i Security. Na chwilę obecną rozwiązaliśmy wszystkie problemy, które mieliśmy przed pracą firewalli w trybie transparentnym oraz ochraniamy klientów przed dalszymi atakami DDoS wraz z dalszą poprawną pracą systemu inspekcji IPS/IDS. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.
  10. Szybki, stabilny i sprawdzony hosting dla agencji

    Witamy serdecznie, Zapraszamy do skorzystania z naszych usług: https://globalnetwork.pl/hosting Konto możemy uruchomić na 7-dniowy okres testowy. Infrastruktura serwerowa znajduje się w Data Center ATM S.A., którego jesteśmy oficjalnym partnerem biznesowym. Usługi świadczone są na markowych serwerach DELL oraz HP. Z poważaniem, Zespół BLUE LEAF Sp. z o.o. http://www.blueleaf.pl http://www.globalnetwork.pl
  11. Hosting + domena na okres 1-nego roku

    Witamy serdecznie, Zapraszamy do skorzystania z naszych usług: https://globalnetwork.pl/hosting Możesz skorzystać z aktualnej promocji: Każdy nowy klient może wykorzystać kod: WHT.2014.40% Kod upoważnia do rabatu 40% na zakup usług VPS OpenVZ oraz kont hostingowych. Cennik domen dostępny jest pod poniższym linkiem: https://globalnetwork.pl/checkdomain Infrastruktura serwerowa znajduje się w Data Center ATM S.A., którego jesteśmy oficjalnym partnerem biznesowym. Usługi świadczone są na markowych serwerach DELL oraz HP. Z poważaniem, Zespół globalnetwork.pl
  12. Hosting pod Wordpress'a

    Witamy serdecznie, Zapraszamy do skorzystania z naszych usług: https://globalnetwork.pl/hosting Pakiet GoodHosting spełni podane wymagania. Oferujemy 7-dniowy okres testowy. Infrastruktura serwerowa znajduje się w Data Center ATM S.A., którego jesteśmy oficjalnym partnerem biznesowym. Usługi świadczone są na markowych serwerach DELL oraz HP. Z poważaniem, Zespół BLUE LEAF Sp. z o.o. http://www.blueleaf.pl http://www.globalnetwork.pl
  13. Jaki hosting pod sklep Prestashop

    Witamy serdecznie, Zapraszamy do skorzystania z naszych usług: https://globalnetwork.pl/hosting Uruchomimy konto na 7-dniowy okres testowy. Infrastruktura serwerowa znajduje się w Data Center ATM S.A., którego jesteśmy oficjalnym partnerem biznesowym. Usługi świadczone są na markowych serwerach DELL oraz HP. Z poważaniem, Zespół BLUE LEAF Sp. z o.o. http://www.blueleaf.pl http://www.globalnetwork.pl
  14. serwer pod prestashop

    Zapraszamy do skorzystania z naszych usług: https://globalnetwork.pl/hosting Infrastruktura serwerowa znajduje się w Data Center ATM S.A., którego jesteśmy oficjalnym partnerem biznesowym. Usługi świadczone są na markowych serwerach DELL oraz HP. Z poważaniem, Zespół BLUE LEAF Sp. z o.o. http://www.blueleaf.pl http://www.globalnetwork.pl
  15. GlobalNetwork padł?

    Problem został usunięty o godzinie 19:50. Z poważaniem, Zespół BLUE LEAF Sp. z o.o. http://www.blueleaf.pl http://www.globalnetwork.pl
×